Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fast or Furious-1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Gezien op de demo van Plaggenmarsch, wat een pareltje! Precies zoals gehoopt.

    Comment


      #77
      Weinig reactie,s hierop deze in de FF Box kunnen krijgen in de eerste nacht en moet zeggen beviel heel aardig mooie verbetering. Misschien iets minder dan op het duitse Filmpje maar als nog een mooie Caké

      Comment


        #78
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_082202.jpg
Vertoningen:1
Grootte:193,2 KB
ID:	1565493

        Ik had een karton van deze pareltjes, volgend jaar weer! Bij 1 cake is er een bombette in de cake geknald, waarbij er enkele schoten door de straat gingen, achja blijft mensen werk ;)

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180101_012609.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,0 KB
ID:	1565494

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
          [ATTACH=CONFIG]37041[/ATTACH]

          Ik had een karton van deze pareltjes, volgend jaar weer! Bij 1 cake is er een bombette in de cake geknald, waarbij er enkele schoten door de straat gingen, achja blijft mensen werk ;)

          [ATTACH=CONFIG]37042[/ATTACH]
          Zo op het eerste gezicht lijkt de oorzaak gekneusde tubes.
          Want deze zijn ingedrukt zoals ik kan zien op de foto.

          Gr
          Evolution Fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #80
            Tubes waren allemaal goed, ook is de gekneusde tube zwart van binnen, dus die is wel leeg geschoten

            Comment


              #81
              Zijn hier niet meer straatfilmpjes van geschoten afgelopen jaar?

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                Zijn hier niet meer straatfilmpjes van geschoten afgelopen jaar?


                Film is van Pyro-Kreis Heinsberg.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #83
                  Supermooie cake!

                  Comment


                    #84
                    Mooi gefilmd Manuel. Dit is een super mooi cake. Grote spreiding van de boeketten die lang blijven hangen. Een topper en absoluut waar voor je geld.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
                      Supermooie cake!

                      Hele mooie film, bedankt precies zoals deze cake moet zijn! Voor dit jaar weer besteld, afgelopen jaarwisseling had ik hem ook, maar dan zoals in het filmpje van fernando93 van hierboven.
                      Effect komt dan gewoon niet zo mooi over als jouw filmpje, hoop op een exemplaar zoals in jouw film!

                      Comment


                        #86
                        Toen ik hem afstak, ' avonds 1 januari (legaal in Duitsland ), was er vrijwel geen wind.
                        Op mijn overige video's is er veel regen en wind en verwaaien de effecten ook veel meer.

                        Comment


                          #87
                          Het filmpje van fernando93 kan dan wel wat meer wind zijn, het effect is gewoon anders. Daar zitten een paar rode sterren in, terwijl op het filmpje van MjB er prachtige rode tips zijn (zoals het hoort) Zo is het een heel andere, en veel mooiere, cake.

                          Comment


                            #88
                            Precies, felle rode sterren ipv rode blinkers. Heel apart, mijn versie vorig jaar was een 2016.
                            Wellicht een verkeerde, ander batch?

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3A8A20D2-71FD-46E0-91E9-D5BAD630E693.jpg
Vertoningen:1
Grootte:200,1 KB
ID:	1566300


                            Hier nog een filmpje, met dezelfde batch en jaartalnummers als die ik had. Waarschijnlijk had ik gewoon pech en fernando ook?

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                              Het filmpje van fernando93 kan dan wel wat meer wind zijn, het effect is gewoon anders. Daar zitten een paar rode sterren in, terwijl op het filmpje van MjB er prachtige rode tips zijn (zoals het hoort) Zo is het een heel andere, en veel mooiere, cake.
                              inderdaad ook wel redelijk wat wind in een opener gebied dat is zeker een groot deel van het verschilt minstens

                              Comment


                                #90
                                Weet iemand waar deze serie nog te krijgen is in de omgeving Utrecht?

                                Comment

                                Working...
                                X