Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl Megastore
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 47

Discussie: Break Down

  1. #1
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts

    Break Down

    Artikelnummer: 781
    Productnaam: Break Down
    Aantal schoten: 44
    Aantal grammen: 484 gram
    Effecthoogte: 25 Meter
    Tijdsduur: 60 Seconden
    Kartoneenheid: 6/1
    Effectomschrijving: Tail, Crackling, Strobe, Brocade, Peony, Willow, Mine, Chrysantium, Wave, Crown
    Adviesprijs: 31,50
    O.a. verkrijgbaar bij: www.vuurwerkland.nl
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 25 oktober 2014 om 13:41

  2. #2
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Waar vinden we verder een 500 grammer voor 25 euro? Misschien alleen bij Jorge van XXL maar verder niet!

    Ook het uiterlijk van de cakes hebben een professionelere look (gewoon karton, lekker makkelijk geen extra's maar gewoon de cake waar je voor betaald!). Super goed van Brave en Wichers om deze collectie te laten maken en dan ook voor zulke prijzen.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik sluit mij volledig aan bij vuurwerkland. Ik ben erg benieuwd naar een filmpje van dit product.

  4. #4
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    25 euro!? Wow. Dát is goedkoop.
    Nu kunnen we bij dat 198 shots blok van Ferro zeggen dat je voor minder geld 6 500 grammers hebt XD. Ik wil hier echt wel het filmpje van zien, 44 schoten moet wel een goed blok zijn.

  5. #5
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Met Steve over dit product gesproken,

    Is een leuk blokje voor dat geld!
    Netto Kruitgewicht = 484 gram = 11gram p.tube

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    wat een plaatje zeg 25 euro daar koop je bij sommige merken alleen maar het hout er karton voor wat ze in een pot hebben verwerkt.
    ik hoop dat de eerst filmpje of effect omschrijvingen niet lang op zicht laten wachten

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
    Met Steve over dit product gesproken,

    Is een leuk blokje voor dat geld!
    Netto Kruitgewicht = 484 gram = 11gram p.tube
    Bedankt voor de info.
    Volgens mij wordt dit de goedkoopste 500 grammer die er in Nederland te koop is.
    Daarom ook extra interessant voor de freaks met een minder beschikbaar budget.
    Rest mij nog de vraag: wat kunnen we voor effecten verwachten?
    Misschien een volgende vraag voor Steve/B&W ?

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Dat simpele kartonkleurige dwingt mij haast om deze uit te proberen maar ik zou toch liever eerst een filmpje willen zien
    Laatst gewijzigd door jejestilo074; 6 november 2007 om 20:56

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Dat simpele kartonkleurige dwint mij haast om deze uit te proberen maar ik zou toch liever eerst een filmpje willen zien
    Hetzelfde geldt voor mij. Ik wil eerst een filmpje zien of het product zien tijdens een demo alvorens ik een product koop of niet.
    25 euro of niet. Voor het zelfde geld koop je een 500 grammer met alleen kometen,fish of crackling.

  10. #10
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik denk dat we allemaal eerst willen zien wat voor product we kopen, dat is ook met andere dngen in het dagelijks leven zo, we kopen geen snoep zonder dat we weten wat er in zit (op uitzondering van de Kinder Surprise dan hehe).

    De kartonverpakking is trouwens gewoon strak. Geeft een uitstraling mee van een prof. blok zoals wij ze kennen uit Belgie maar dan in een legaal jasje, ziet er gewoon heel goed uit. Niets op aan te merken eigenlijk. Zo omzeil je overbodige kosten die in de verpakking worden gestoken (Diamond?).

  11. #11
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    De kartonverpakking is trouwens gewoon strak. Geeft een uitstraling mee van een prof. blok zoals wij ze kennen uit Belgie maar dan in een legaal jasje, ziet er gewoon heel goed uit. Niets op aan te merken eigenlijk. Zo omzeil je overbodige kosten die in de verpakking worden gestoken (Diamond?).
    Ik wil hier even wat over zeggen van hetgeen wij gehoord hebben, want zo'n verpakking als deze is duurder als een compleet gekleurd label. Wat is het nou, ze rekenen per omlabeling, dus gewoon een label om een cake is een bepaalde prijs. In het geval van een cake als deze, komt er éérst een kartonkleurig label omheen en daarna nog een label met de naam, dus 2 keer een label en dus meer kosten.

    Dit is ons vertelt door een importeur, geen broodje aap ofzo.

  12. #12
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Hetzelfde geldt voor mij. Ik wil eerst een filmpje zien of het product zien tijdens een demo alvorens ik een product koop of niet.
    25 euro of niet. Voor het zelfde geld koop je een 500 grammer met alleen kometen,fish of crackling.
    Vroeger had je geen internet en demoshows, toen kocht je ook alles op basis van de meest mooie namen en ja, dan had je er wel een miskleun tussen zitten. Ik mis het shoppen op die manier wel. Maar sommige dingen kosten nu zo veel geld, dat je die miskleun niet wilt veroorloven, in die zin is het goed dat er demo's zijn enz.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik wil hier even wat over zeggen van hetgeen wij gehoord hebben, want zo'n verpakking als deze is duurder als een compleet gekleurd label. Wat is het nou, ze rekenen per omlabeling, dus gewoon een label om een cake is een bepaalde prijs. In het geval van een cake als deze, komt er éérst een kartonkleurig label omheen en daarna nog een label met de naam, dus 2 keer een label en dus meer kosten.

    Dit is ons vertelt door een importeur, geen broodje aap ofzo.
    Klinkt zeer logisch inderdaad en geloof je op je woord.

    Maar voor een kleurig en mooi label is natuurlijk ook weer een ontwerper nodig. Die of dient ingehuurd te worden of voor de importeur zelf werkt. Dat kost dus ook geld. Wat weer verrekend zal worden naar het product en betaald zal worden door de consument. Labels als bij "barely legal" zijn vrij "simpel" tevens vallen ze bij velen in de smaak. Ook denk ik dat het soort label erg goed bij de naam past

    Mike, ik probeer je verhaal niet te ontkrachten maar van een andere kant te bekijken.

  14. #14
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Zo hele filosofie eromheen bouwen
    Het geeft zeker voor de freak een wat betrouwbaarder en leuk beeld...
    Denk dat het voor de normale klant niet helemaal werkt...
    Die houden toch meer van kleurtjes effectfotos van 48 inch enzo...
    Ook al merk je wel dat steeds meer mensen die geen freak zijn toch even op internet kijken wat ze kopen dat is toch wel weer heel Nederlands

    Ontopic:
    25 euro voor 44 schoten met behoorlijk wat kruit klinkt erg goed!
    Ben zeer benieuwd naar de soort uitwerking en natuurlijk een filmpje!


  15. #15
    VWC-Lid red thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 maart 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    156
    Thanks
    88
    40 waarderingen in 20 posts
    Ik vind dit eigenlijk geen punt van discussie ,maar wil toch even zeggen dat er maar 1 label op zit. De naam die erop staat is geprint en niet een los label,dat weet een ieder die de extreme salute gehad heeft!
    In ieder geval voor mij de hele serie,misschien wel 2 keer!!

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •