Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunbeam-2 [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Adviesprijs aangepast
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Vet ding hoor, wel te kort en naar mijn mening te duur.

      Gaaf voor show's, dat sowieso!
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
        Vet ding hoor, wel te kort en naar mijn mening te duur.

        Gaaf voor show's, dat sowieso!
        Snap het punt, maar dit mag toch wel tot één van de paradepaardjes uit de stal van Evo gerekend worden... Persoonlijk ben ik bereid om voor kwaliteit wat meer te betalen.

        Comment


          #19

          Op 0.34 beginnen er 6 tegelijk en die staan op 120 meter!

          Comment


            #20
            Wat een kwaliteit heeft deze cake zeg, ongekend. Denk dat dit wel 1 van de betere, zo niet beste tail cake van Nederland is. Prijs is inderdaad hoog, maar kwaliteit kost nou eenmaal geld.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Demo Neumann 17-12-2016

              Comment


                #22
                Jongens wat een prachtige cake is dit! volle tails en die kleuren combinatie, dit is een top product!

                Comment


                  #23
                  Deze was prachtig inderdaad. De filmpjes doen hem eigenlijk geen recht, in de straat is hij echt indrukwekkend: dikke, hoge tails die maar blijven branden. Echt een uniek produkt naar mijn mening.
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    #24
                    Dit vind ik wel de mooiste van de Sunbeam collectie. Iemand nog een straat filmpje van afgelopen jaarwisseling ?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Ik ben ook reuze benieuwd naar een straatfilm van de Sunbeam 2.
                      Samen met de Sunbeam 1 en Sunbeam4 vind ik deze de mooiste uit deze serie.

                      Comment


                        #26
                        Deze is moeilijk te pakken op film, maar misschien als je de reacties hoor van omstanders???
                        in dit project zitten er twee.

                        Comment


                          #27
                          BUMP Want deze cake is echt super! Op 03:30 gaat tie van start op de film hierboven. Je mag natuurlijk ook de hele film kijken

                          Laat ik zeggen dat die tails, goudkleurig met grote Sparks erin, over doen komen zoals men dat ook in films gebruiken whoessssssssssss en ze gaan maar door en door
                          Laatst aangepast door ummagumma; 19 January 2017, 11:41.

                          Comment


                            #28
                            Gelukkig verschillen smaken, want ik vind dit de minste van alle sunbeams

                            Comment


                              #29
                              Ik zou graag komend jaar de sunbeam waaiers willen doorlonten met daartussen de viking van wolff en crackling purple waaier, wat denken jullie!

                              Comment


                                #30
                                ik denk dat je dan een leuk projectje krijgt. Ik zou zelf ervoor kiezen om er iets meer een showtje van te maken als je hiervoor budget heb tenminste. De tails zijn dan telkens weer een rustmoment en ook nog eens prachtig om te zien. En dan telkens twee cakes er tussen plakken. Ik zag ook ergens de combi van sunbeam 3 samen met de golddigger. Zoiets kan je natuurlijk ook doen.
                                greetzzzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X