Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunbeam-4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Twee stuks dit jaar, prachtige waaiers. Een van de cakes waar ik echt naar uitkijk!

    Comment


      #17
      Ik had er 2, beide verwerkt in een projectje. Deze had ik aangepast naar een dubbele z-shape. Alleen is de laatste rij vermist geraakt. Deze laatste rij is wel afgegaan maar ik weet nog niet wanneer.

      (de normale plaats ik ook nog)

      Prachtige brocade tails in ieder geval en super hoog! Top product.

      Comment


        #18
        En hier numero 2 zoals deze bedoeld is:


        De vermiste rij is ook weer terug, blijkbaar was ik een lontje vergeten weg te stoppen en had die knalcake een extra rij aangestoken. Ik tel namelijk 6 salvo's

        Comment


          #19
          Ik vond dit de mooiste losse cake van de avond. Hele dikke tails. Ook de mines zijn erg goed. Het langzame tempo vind ik prima, dan kan je er lekker lang van genieten.


          (Geknipt uit mijn vuurwerkshow, zie: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...Show-2016-2017)

          Comment


            #20
            Geweldige films mannen, bedankt. Wat een kwaliteit cake is dit.
            Tails zijn lekker dik en blijven lang branden, toppertje dit.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Deze is gruwelijk mooi!! Luister ook naar de reacties van jouw publiek!!

              Comment


                #22
                Zeker, er kwamen leuke reacties uit het publiek om deze cake.

                De cameraman vond de mines nog mooier dan de tails volgens mij .

                Comment


                  #23
                  Deze is erg fraai!! Thnx voor de film!

                  Comment


                    #24
                    En wat op de film niet goed te zien is zijn de groene mines! Echt een prachtige waaier.Ik heb hem op film en zal deze snel plaatsen!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
                      Ik had er 2, beide verwerkt in een projectje. Deze had ik aangepast naar een dubbele z-shape. Alleen is de laatste rij vermist geraakt. Deze laatste rij is wel afgegaan maar ik weet nog niet wanneer.

                      (de normale plaats ik ook nog)

                      Prachtige brocade tails in ieder geval en super hoog! Top product.
                      Wat een lekkere variatie deze zou ik zo kopen kan evo deze niet zo uitbrengen

                      Comment


                        #26
                        filmpje! SUNBEAM 4 2016/2017

                        Comment


                          #27
                          Heerlijke tails met een dikke mine! Topper dit!

                          Comment


                            #28
                            Hele grote topper inderdaad, kreeg vanuit het publiek meer respons op deze rustige cake dan op de meeste rambakken. De tails branden zo lang dat je ze net als een achtbaan even stil ziet hangen en vervolgens een vrije val ziet beleven... top!

                            Comment


                              #29
                              Wat een pracht bak dit!!! Thnx voor de film!

                              Comment


                                #30
                                Mooie film Ummagamma!! Dit is toch wel een publiekstrekker 1e klas hoor..

                                Comment

                                Working...
                                X