Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Besteld!! Een blinde gok maar ik heb alle vertrouwen dat het goed moet komen met deze bak als ik kijk naar de andere producten in de thunder storm lijn.

    Comment


      #17
      Deze zonder goede film te hebben gezien toch besteld en heb er wel vertrouwen in dat evolution goeie kwaliteit levert. Vind de combinatie van effecten toch echt wel super ik hou der van.
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PC300035.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,1 KB
ID:	1557165

      Comment


        #18
        Net afgestoken! het goud was erg goed, soms zelfs tot de grond De salutes waren bij mij helaas meer blinker boeketten.. ook schiet hij in z-shape in plaats van hele rows maar dat was niet storend.
        Al met al wel een lekker blokje!

        Edit: een blokje met alleen de gouden boeketten zou trouwens wel heerlijk zijn

        Comment


          #19
          De ti-salutes had ik meer van verwacht, die waren nauwelijks waar te nemen. De gouden boeketten waren daarentegen prachtig! Ik zou hem volgend jaar in principe niet opnieuw bestellen, tenzij het product alleen gouden boeketten gaat bevatten (zou top zijn) óf de ti-salutes beter uitgevoerd gaan worden.

          Comment


            #20
            Word aan gewerkt.

            Gr
            Evolution Fireworks


            Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
            De ti-salutes had ik meer van verwacht, die waren nauwelijks waar te nemen. De gouden boeketten waren daarentegen prachtig! Ik zou hem volgend jaar in principe niet opnieuw bestellen, tenzij het product alleen gouden boeketten gaat bevatten (zou top zijn) óf de ti-salutes beter uitgevoerd gaan worden.
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Word aan gewerkt.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Goed om te horen! Laat maar weten wat eruit komt!!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door fenix96 Bekijk bericht
                Net afgestoken! het goud was erg goed, soms zelfs tot de grond De salutes waren bij mij helaas meer blinker boeketten.. ook schiet hij in z-shape in plaats van hele rows maar dat was niet storend.
                Al met al wel een lekker blokje!

                Edit: een blokje met alleen de gouden boeketten zou trouwens wel heerlijk zijn
                Bij mij precies hetzelfde geen salute's maar meer blinkers.
                Het viel eigenlijk niemand op en iedereen dacht goud,blinker,goud enz dus het is niet storend maar toch verwacht je zelf iets anders.
                Het goud in deze cake was wel echt prachtig en kwam af en toe echt bijna tot de grond dus alleen een cake met dit goud is best welkom.

                Comment


                  #23
                  Gisteravond geschoten! Mooie cake! Goed gevulde lucht!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #24
                    Deze AJB uitbrengen enkel met dat prachtig goud, laat de salutes maar zitten!

                    Comment


                      #25
                      Ik vond dit een mooie waaier! Ik heb mij niet aan de sterren geërgerd en heb deze maar gewoon als siercake beschouwd! Ook al was dit natuurlijk niet de bedoeling, hopen we dat deze straks keiharde TI bursts bevat! Voor mij was dit, op de HQT na, de mooiste uit de Thunderstorm lijn! In één van de freakacties een mooie prijs van 18,95! Zeer goed betaalbaar dus!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #26
                        We gaan ons best doen.

                        Gr
                        Evolution Fireworks
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                          Ik vond dit een mooie waaier! Ik heb mij niet aan de sterren geërgerd en heb deze maar gewoon als siercake beschouwd! Ook al was dit natuurlijk niet de bedoeling, hopen we dat deze straks keiharde TI bursts bevat! Voor mij was dit, op de HQT na, de mooiste uit de Thunderstorm lijn! In één van de freakacties een mooie prijs van 18,95! Zeer goed betaalbaar dus!
                          Afgaande op het geluid van jouw eerder geplaatste film lijken de salutes een aanzienlijk hardere burst te bevatten in vergelijking met de gouden shots, klopt dit ook met jouw live ervaring?

                          Comment


                            #28
                            Komt mss op het filmpje zo over! Ik gebruik geen externe mic dus het geluid wordt erg geneutraliseerd naar het hetzelfde niveau als dat van een zachtere burst! Live is de burst opzich ok, maar niet te vergelijken met die van de Ti-Thunder versie 2013! Dat zou je namelijk wel verwachten van een cake uit de Thunderstorm lijn! Al met al zou ik deze cake aankomend jaar zo weer nemen zoals die nu is!
                            Eind goed, Knal goed!

                            Comment


                              #29
                              Zie deze nu pas, dikke bak zeg! Prima dat goud en vind de blinkers bij de salutes ook wel wat hebben.
                              Mooier zou zijn als die laatste rij ook een rij salutes mee zou krijgen.

                              Comment


                                #30
                                geen idee meer, in ieder geval meer dan 1


                                Youtube: Fuse & Cues

                                Comment

                                Working...
                                X