Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Bang Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Iemand deze nog meer gehad.
    Had 2 pakjes waarvan 1pijl niet steeg maar meteen boem .
    De 2e pijl vloog over straat zo de tuin van de buurman in.
    De 3e ging omhoog maar met een boog de dakgoot in.
    Dus de rest op een afgelegen veldje gestookt.
    Bij de overige 7 zijn er 2 goed gegaan.
    En de rest vertoonde eveneens mankementen.
    Echt levens gevaarlijke dingen.
    Ja en ik schoot ze uit de bijgeleverde buis!
    Vond dit erg opvallend. Maar lees hier enkel goede ervaringen.
    1 pakje weggestookt. geen problemen mee gehad. Ze gaan nog eens hoog ook met een lekkere knal.

    Ze zijn wel te vinden in mijn compilatie
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      Heb nergens last van gehad.

      Comment


        10 pakken van afgestoken geen enkele die niet deed wat hij moest doen. In mijn ogen prima producten. Ik denk dat Remco een pakje heeft gekocht die op maandagochtend is gemaakt.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          10 pakken van afgestoken geen enkele die niet deed wat hij moest doen. In mijn ogen prima producten. Ik denk dat Remco een pakje heeft gekocht die op maandagochtend is gemaakt.
          2 maandag morgen pakjes

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            2 maandag morgen pakjes
            Made In China
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              5 pakjes hiervan gestookt. Ze vielen me wel tegen, weinig crackling hadden die van mij. Bijna geen.. maar goed voor die 4,50 die ik heb betaald zijn ze leuk.

              Comment


                Nou ik had ze een jaar gedroogd, wat een top knallen waren dat zeg!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
                  5 pakjes hiervan gestookt. Ze vielen me wel tegen, weinig crackling hadden die van mij. Bijna geen.. maar goed voor die 4,50 die ik heb betaald zijn ze leuk.
                  Nog een straatfilmpje van mij:

                  Comment


                    Echt toppijlen voor 5 euro. Goede knal en leuk met een beetje crackling.

                    Comment


                      Ik weet niet welk productiejaar, maar ze waren top! Lekkere knal en crackling erbij. Ze ontploften wel laag, dit leidde ertoe dat ik soms bijna sterren kon koppen.

                      Comment


                        Leuke stookpijltjes..vond ze voor het geld echt toppertjes zelfs een leuk boeketje met goede knal en crackling.

                        Comment


                          Echt toppijlen! Knalden redelijk laag, dus een groot effect met goede knal en veel crackling. Voor de €5 per pak een super deal.

                          Comment


                            Heb ook 2 pakken weg gestookt, maar vond het maar gevaarlijke pijlen. Knalden heel laag of vlogen flink uit de bocht.
                            Klapchi

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                              Ik weet niet welk productiejaar, maar ze waren top! Lekkere knal en crackling erbij. Ze ontploften wel laag, dit leidde ertoe dat ik soms bijna sterren kon koppen.
                              Dit jaar de nieuwe batch gehad, nu gingen ze allemaal perfect omhoog! Knal/crackling was onveranderd en blijft gewoon goed!

                              Comment


                                Fijne pijlen met goede knal en breed cracklingboeket met grote spreiding. Gingen niet al te hoog, prima zo!
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X