Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Purple

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooie combi, paars met zilver/wit. Vleugje crackling vanaf de grond maakt hem af. Mooie bak met een lekker tempo.
    Als hij niet boven de €50 komt vind ik de prijs wel acceptabel hoor!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Mooie combi, paars met zilver/wit. Vleugje crackling vanaf de grond maakt hem af. Mooie bak met een lekker tempo.
      Als hij niet boven de €50 komt vind ik de prijs wel acceptabel hoor!

      Vind de kleur ''paars'' niet echt paars genoeg als ik eerlijk ben.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Ziet er goed uit alleen zoals ik al eerder hebt gezegd een tikkeltje sneller maakt deze cake mooier.
        Je kan hem natuurlijk aan 2 kanten aansteken maar dat is niet de bedoeling.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #19
          Over de kleur valt inderdaad te twisten, maar ik vond hem erg mooi zo. Tempo vond ik juist erg lekker. Voor een hoger tempo kun je er natuurlijk twee schieten. Maak hem sneller en er zijn weer mensen die hem te snel vinden (voor het geld).

          Comment


            #20
            Dat klopt Kwintos.
            Maar de rede waarom het merendeel wat trager is geworden is omdat het grootste deel aan gewone consumenten word verkocht.
            Deze stellen het niet op prijs dat men dik betaald voor een product wat na een paar s3conden weg is.
            Dus het 2e lont is een ..............voor de liefhebbers van rambakken

            Gr
            Evolution Fireworks

            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            Ziet er goed uit alleen zoals ik al eerder hebt gezegd een tikkeltje sneller maakt deze cake mooier.
            Je kan hem natuurlijk aan 2 kanten aansteken maar dat is niet de bedoeling.
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Dat klopt Kwintos.
              Maar de rede waarom het merendeel wat trager is geworden is omdat het grootste deel aan gewone consumenten word verkocht.
              Deze stellen het niet op prijs dat men dik betaald voor een product wat na een paar s3conden weg is.
              Dus het 2e lont is een ..............voor de liefhebbers van rambakken

              Gr
              Evolution Fireworks
              Ja begrijpelijk inderdaad.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #22
                Mooie cake, vond het een prima tempo, heb je echt nog wat voor je geld.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                  Dat klopt Kwintos.
                  Maar de rede waarom het merendeel wat trager is geworden is omdat het grootste deel aan gewone consumenten word verkocht.
                  Deze stellen het niet op prijs dat men dik betaald voor een product wat na een paar s3conden weg is.
                  Dus het 2e lont is een ..............voor de liefhebbers van rambakken

                  Gr
                  Evolution Fireworks
                  Vind het tempo zelf wel prima zo hoor!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    ziet er net uit en achja over de prijzen van evo kunnen we blijven discuseren. Niet alles is echt goedkoop maar vaak met freak actie voor leuke prijs te krijgen. Verder is evo dit jaar erg uitgebreid. En een jong bedrijf. Die nog lang niet zo groot kan inkopen e.d als andere oudere merken. Als ik kijk wat je betaald in diverse actie.s verwacht ik dat het wel goed komt. De meeste cakes zijn dan goed te doen.

                    Comment


                      #25
                      Deze cake als de vervanger van de flying serpents gekregen en dit is toch wel een hele leuke waaier, de crackling staarten zijn leuk toevoegd, de boeketten zijn ook lekker groot. Finale van aantal schoten tegelijk maken het af!

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #26
                        Adviesprijs aangepast
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Bij de dealer waar ik hem nu besteld heb kost die nu 25 euro. Voor een fanshape is dat zelfs "goedkoop" te noemen. Ben zeer benieuwd hoe die in het echt gaat zijn. Gekozen eigenlijk omdat ik rond de 75 euro moest zitten en dacht, ik bestel hem gewoon, zit ik net er boven maar, heb ik wel weer een mooie waaier, ben immers dol op waaiers. Het paars komt er inderdaad niet heel goed uit op de beelden, de effecten zijn wel lekker groot. En als crackling liefhebber is elk beetje crackling een mooie toevoeging. Vooral die laatste rij vind ik erg nice. Cakes waar je dat continu heb zijn wel leuk, maar te snel. Deze is precies goed...Althans dit is dan tot nu toe wel op de beelden die hier staan qua mening.
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            #28
                            Deze presteerde sterk vanavond bij Ano, net als de rest van Evolution trouwens!
                            Goede tijdsduur, crackling mine, grote boeketten, lekker laatste rij tegelijk.

                            Comment


                              #29
                              Hele gave waaiercake nog altijd met grote effecten:

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                                Hele gave waaiercake nog altijd met grote effecten:

                                Zooooo, BIEM biem biem

                                Lekkere bak is dit, even naar op zoek.

                                Comment

                                Working...
                                X