Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euphoric Happiness [Festival Show-150-Gold]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
    hoeveel mm is deze eigenlijk? 25?
    Festival serie is 25mm
    Spectacle serie is 30mm
    Phenominon serie is multie.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #92
      Ook goed!

      Comment


        #93
        Ik vond met name de 3-staps fluiters erg goed. Boeketten waren netjes uitgevoerd, heldere kleuren en mooie effecten. Schoot helaas wel flink hoog waardoor de effecten wat klein oogde. We gaan het meemaken hoe deze in de straat presteert. Iig een leuke box om in de vooravond rustig van te genieten.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
          Ik vond met name de 3-staps fluiters erg goed. Boeketten waren netjes uitgevoerd, heldere kleuren en mooie effecten. Schoot helaas wel flink hoog waardoor de effecten wat klein oogde. We gaan het meemaken hoe deze in de straat presteert. Iig een leuke box om in de vooravond rustig van te genieten.
          Dat heeft volgens mij in dit geval niet zoveel met de hoogte te maken hoor!
          Leuke effecten en vooral heerlijke 3-trapsfluit (doe hier wat mee!). Verder niet echt mijn smaak

          Comment


            #95
            Schitterende cakebox hoor. Fluiters erdoor zijn een mooie toevoeging. Veel gevarieerde effecten ook.

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #96
              Mooie doos.
              Het fijne van deze box vind ik persoonlijk dat er niet steeds crackling door heen zit.
              Maar het tempo vind ik iets te laag.
              Fluiters er tussendoor vind ik trouwens wel subliem.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #97
                Zeer mooie cakebox, duurt echt super lang! Ik persoonlijk kies dan voor minder schoten, en meer geweld maar deze is zeker niet verkeerd!

                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #98
                  Ik heb deze box gekocht/preorderd om om 11uur rustig af te schieten en te genieten

                  Comment


                    #99
                    Zoals enkele voorgangers al schreven, een prachtige 3-traps fluit. De laatste cake is ook geweldig, zeer mooi uitgevoerd. Is deze ook los te koop?. Kortom een machtige cakebox om rustig van te genieten. Enjoy it


                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
                      Zoals enkele voorgangers al schreven, een prachtige 3-traps fluit. De laatste cake is ook geweldig, zeer mooi uitgevoerd. Is deze ook los te koop?. Kortom een machtige cakebox om rustig van te genieten. Enjoy it


                      Hallo Beste Cougar.
                      Deze is los te koop als Fast or furious 7

                      mvg
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Waarbij moet opgemerkt worden dat de tails anders uitgewerkt zijn. Om eerlijk te zeggen vind ik de gekleurde kogels heel erg lekker overkomen bij de festival show 150 en de crackling tails in de furious 7 net iets minder.

                        Over het algemeen moet ik zeggen dat vooral de tails in deze showboxen zeer mooi overkomen. Ga zo door!

                        Comment


                          is hiervan ook een 2017 versie?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                            is hiervan ook een 2017 versie?
                            Nee.
                            Deze hebben we niet laten produceren.

                            Gr
                            Evolution fireworks
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              dit wordt mijn 18:00uur aftrapper.. hopen dat het weer dan al een beetje meewerkt

                              Comment


                                Laten we het hopen.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X