Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ja of een losse cake met precies dat effect. Kan je zelf bepalen hoeveel je er tegelijk schiet

    Comment


      #62
      Dit effect zit in een losse cake uit de Profire lijn.
      Flowercrown.
      Deze is echter 25mm
      We zullen gaan bekijken wat we hiermee kunnen.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #63
        Holy shit man, wat een bak! Die film van Ghoost laat zien dat dit misschien weleens de beste box is van dit moment. Onbekend maakt onbemind, ook in mijn geval, maar wil deze er dit jaar zeker bij hebben!

        Comment


          #64
          wat een stuk kwaliteit zeg. Thnx ghoost voor de film
          Laatst aangepast door fexZy; 8 August 2016, 12:03.

          Comment


            #65
            ik heb hem besteld de 2015 versie dus ben er blij mee.

            Comment


              #66
              Heb deze gelukkig al besteld en betaald bij VuurwerkHuizen.Mooie bak!
              075

              Comment


                #67
                Echt prachtig! Wat zou het mooi zijn om eerst de 120 te schieten en daarna de 100

                Comment


                  #68
                  Beide 2 maal besteld en betaald bij Vuurwerk huizen
                  Het wordt weer een mooi projecr dit jaar
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    #69
                    Mannen het schijnt dat er op mijn filmpje een paar pagina's terug een blokje niet is afgegaan... je krijgt er dus nog 20 schoten bij ;)

                    Comment


                      #70
                      Afgelopen jaarwisseling gehad en dus weer eentje gereserveerd voor komende oud en nieuw!!
                      Top bak!!
                      Aftellen naar .....

                      Comment


                        #71
                        Ik vermoed dat dit zomaar een hardloper gaat worden dit jaar, daarbij ook nog wel eens de plaats over kan gaan nemen van de cruel traction die verkozen werd tot nr 1 onder de boxen. Wat een enorm gave bak is dit zeg. Zeker op het filmpje van Ghoost is het heel duidelijk te zien wat voor een beauty dit is!!! Klassebak die eigenlijk best weinig besproken wordt.

                        Comment


                          #72
                          Dit gaat zeker een goed jaar worden voor evolution producten dat vermoede heb ik ook de spectacle 120 is in diverse webshops nu circa €99 ik zou zeggen neem deze kans,

                          Comment


                            #73
                            Ik heb er 125 euro voor betaald. 25 euro meer dan dat die in sommige webshops staat nu. Maar nog steeds zn geld dubbel en dwars waard als ik de films en lovende reacties moet geloven

                            Comment


                              #74
                              heb de beide boxen ook in bestelling staan voor de komende jaarwisseling, gaan we is even rustig van genieten!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
                                Ik vermoed dat dit zomaar een hardloper gaat worden dit jaar, daarbij ook nog wel eens de plaats over kan gaan nemen van de cruel traction die verkozen werd tot nr 1 onder de boxen. Wat een enorm gave bak is dit zeg. Zeker op het filmpje van Ghoost is het heel duidelijk te zien wat voor een beauty dit is!!! Klassebak die eigenlijk best weinig besproken wordt.
                                De Cruel Traction had natuurlijk al de bekendheid van het jaar ervoor, dat scheelt ook enorm. Plus dat Wolff al grote naamsbekendheid heeft en dan verkopen die producten van hun zichzelf al bij wijze van spreken. Ik moet eerlijk toegeven dat deze box en de 100 shots versie echt veel mooier is dan de Cruel Traction! Ik had begrepen dat deze boxen in de fabriek word gemaakt waar Pangu z'n producten laat maken. Daar heb je echt goed aan gedaan Marchel, ik heb serieus nog nooit zulk prachtig uitgewerkt consumenten vuurwerk gezien als die producten. Helaas kom ik daar sinds kort pas achter, maar voor dit jaar staan de Spectacle box 100 en 120 al gelijk op het lijstje. Het is gewoon het totaal plaatje: De effecten, de effect grootte, het schiettempo, de combinatie van effecten. Allemaal beter dan bij de concurrent. En ik zie dat Pangu z'n producten al paar jaar in kwaliteit kan waarborgen, dus ik heb er de volste vertrouwen in dat deze boxen dan ook weer goed zijn dit jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X