Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Zero Tolerance LTD 152's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
      Gezien het tijdstip in het jaar weet iedereen hier op het forum toch zo zoetjes aan wel dat van de nieuwe producten alleen maar samples kunnen worden geschoten?
      En dat die een beetje worden opgepoetst voor WINKELIERSdemo's is vanuit Chinees (verkopers-)oogpunt gezien best logisch. Iedere ervaren winkelier kijkt hier inmiddels toch wel doorheen, mag ik hopen?

      Dat er tegenwoordig ook veel freaks meekijken met de demo's voor winkeliers is mooi, en is een waardevolle gunst. Maar aangezien die demo's (met hun samples) niet voor de gewone consument bedoeld zijn, en dus ook niet voor de freaks, hoe belangrijk die zichzelf ook vinden, hebben die in principe simpelweg geen recht van spreken....

      Begrijp me niet verkeerd, ik heb me ook regelmatig geërgerd aan de samples tijdens winkeliersdemo's, maar in feite gaat dat ons consumenten, freaks incluis, geen ene moer aan!
      Na al die jaren heb ik daar inmiddels wel van geleerd.
      Als winkeliers zich hierdoor nog steeds laten foppen.... Beetje naïef toch?

      Een ander verhaal wordt het als tijdens CONSUMENTENdemo's samples worden gebruikt, en dat er niet bij wordt vermeld. Dan pas kun je spreken van "naaierij" van onwetende klanten.




      Dat denk ik dus niet....
      Het is slechts een heel klein percentage van de consumenten van vuurwerk, minder dan 5%, dat thuis in de straat in staat is om een vergelijking te maken tussen winkeliersdemo en eigen gekocht vuurwerk.
      Simpel omdat hij die eerdere info niet heeft.
      erg sterk verhaal Cass, ben het met je eens!
      In het geval van de demo van Rubro was echter letterlijk het hele dorp uitgelopen haha. er stond meer dan 1000 man .

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
        Sample of niet, hierbij mijn straatfilm van afgelopen oud en nieuw!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
        Gezien het tijdstip in het jaar weet iedereen hier op het forum toch zo zoetjes aan wel dat van de nieuwe producten alleen maar samples kunnen worden geschoten?
        En dat die een beetje worden opgepoetst voor WINKELIERSdemo's is vanuit Chinees (verkopers-)oogpunt gezien best logisch. Iedere ervaren winkelier kijkt hier inmiddels toch wel doorheen, mag ik hopen?

        Dat er tegenwoordig ook veel freaks meekijken met de demo's voor winkeliers is mooi, en is een waardevolle gunst. Maar aangezien die demo's (met hun samples) niet voor de gewone consument bedoeld zijn, en dus ook niet voor de freaks, hoe belangrijk die zichzelf ook vinden, hebben die in principe simpelweg geen recht van spreken....

        Begrijp me niet verkeerd, ik heb me ook regelmatig geërgerd aan de samples tijdens winkeliersdemo's, maar in feite gaat dat ons consumenten, freaks incluis, geen ene moer aan!
        Na al die jaren heb ik daar inmiddels wel van geleerd.
        Als winkeliers zich hierdoor nog steeds laten foppen.... Beetje naïef toch?

        Een ander verhaal wordt het als tijdens CONSUMENTENdemo's samples worden gebruikt, en dat er niet bij wordt vermeld. Dan pas kun je spreken van "naaierij" van onwetende klanten.




        Dat denk ik dus niet....
        Het is slechts een heel klein percentage van de consumenten van vuurwerk, minder dan 5%, dat thuis in de straat in staat is om een vergelijking te maken tussen winkeliersdemo en eigen gekocht vuurwerk.
        Simpel omdat hij die eerdere info niet heeft.
        Heel verhaal maar ik poste gewoon een straatvideo die net zo presteert toch?
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
          Heel verhaal maar ik poste gewoon een straatvideo die net zo presteert toch?
          Toch zeker niet, bekijk jou filmpje rond 0:45 en dan de vergelijkbare boeketten op de demo. In de straat gaan die boeketten alle kanten op, op de demo zijn ze superstrak.

          EDIT: ps. De straatversie ziet er zeker goed uit op jouw film, laat daar geen twijfel over zijn, maar zeker niet zo superstrak als op de demo.

          Comment


            #50
            Zal het weer daar ook geen grote rol spelen ? Een fijne zomeravond of 1 januari midden in de winternacht is een groot verschil ...

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
              Zal het weer daar ook geen grote rol spelen ? Een fijne zomeravond of 1 januari midden in de winternacht is een groot verschil ...
              De warmte en kou zal best eens invloed kunnen hebben!
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #52
                Laat het dan maar goed vriezen dan klinken de klappen lekker rauw.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #53

                  Comment


                    #54
                    Ik vind deze ook echt vet

                    Comment


                      #55
                      Inderdaad wat een mooie bak!
                      Rustig beginnen met een mooie waaier tussendoor om grof te finishen.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        #56
                        Gisteravond weer live gezien bij Kuiper,

                        Blijft voor mij één van de beste boxen van NL! Staat weer op de lijst!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Gisteravond weer live gezien bij Kuiper,

                          Blijft voor mij één van de beste boxen van NL! Staat weer op de lijst!
                          Hier ook! Ik doe alleen de waaier aan het begin.

                          Comment


                            #58
                            Prachtige bak! Alleen jammer dat het tempo in het begin zó laag is... Als deze wat tempo krijgt heb je een van de beste bakken van NL, want de effecten zijn schitterend
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Jammer inderdaad al maakt het einde veel goed mooie bak.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #60
                                Zeer indrukwekkende box! Maar ik denk dat ik de cakes of in andere volgorde of zelfs los zou afsteken. Langer genieten van de kwaliteit als het ware!

                                Comment

                                Working...
                                X