Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aquarius Rockets [Vuuprijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aquarius Rockets [Vuuprijl Ass.]

    Artikelnummer: 680
    Artikelnaam: Aquarius Rockets
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Vuurpijlen: 11
    Effectomschrijving: Nieuw! Giga pijlenpakket met maar liefst 11 pijlen voor de goedkoopste prijs van Nederland!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 10 stuks
    Richtprijs: 29,95

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 1 February 2016, 18:33.

    #2
    Zijn de nieuwe pijlen pakketten geschoten op de demo?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
      Zijn de nieuwe pijlen pakketten geschoten op de demo?
      Pijlen worden zelden geschoten bij demo's i.v.m. de bizarre veiligheidszones die aangehouden moeten worden. Het publiek staat dan veel te ver weg. Dus nee, niet geschoten.
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
        Pijlen worden zelden geschoten bij demo's i.v.m. de bizarre veiligheidszones die aangehouden moeten worden. Het publiek staat dan veel te ver weg. Dus nee, niet geschoten.
        Ok! Thanks voor de info

        Comment


          #5
          Ik bestel deze gewoon, samen met de Baltic Sunrise Rockets. Over de kwaliteit van de nieuwe Rubro pijlen maak ik me beslist geen zorgen. Ik heb nog geen pijlen pakket van Rubro gehad dat tegen viel..

          Comment


            #6
            Heb em ook besteld, we gaan het gewoon zien.

            Comment


              #7
              Hallo vuurwerk vrienden! Net de grootste pijl van de Aquarius Rockets, Baltic Sunrise Rockets en de Rocket Science afgestoken. Voor degene die twijfelt om 1 van deze pakketten te kopen: Koop ze gerust. De pijlen zijn van dezelfde kwaliteit als de andere vuurpijl pakketten van Rubro. Vooral de Baltic Sunrise Rockets pijl vond ik erg mooi! Alle pijlen hadden grote boeketten die best lang bleven hangen met harde burst.

              Comment


                #8
                Dan denk ik toch dat jij een harde burst anders ervaart dan mij. De grootste deden het nog minder dan de kleinere, alle pijlen hadden een matige burst. De Rocket Topper 2 knalde deze er met gemak uit ;)

                Comment


                  #9
                  ^^ Ja ik vond de burst wel goed. Ik moet je wel gelijk geven dat de groteren minder waren dan de kleine.. En dit was van de nieuwe pijlen pakketten het minst mooie pakket. Maar nog steeds goed. Vooral gezien de prijs.

                  Comment


                    #10
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #11
                      Heb deze meegenomen voor €12,50 bij Hollandivani. Op zich geen gekke prijs maar het stelt alsnog niet veel voor ben ik bang.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Heb deze meegenomen voor €12,50 bij Hollandivani. Op zich geen gekke prijs maar het stelt alsnog niet veel voor ben ik bang.
                        Voor die prijs zijn ze wel leuk hoor. Verwacht er alleen niet al teveel van. Ik had ze 2 jaar terug voor 15,- , vond met name de grote nog best leuk.
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          #13
                          Niet slecht maar ook niet heel bijzonder! leuk voor erbij

                          Comment

                          Working...
                          X