Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
  1. #16
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Laten we vooral niet op de zaken vooruit lopen en afwachten wat voor vuurwerk ze dit jaar gaan brengen. Ze zijn niet op hun achterhoofd gevallen bij Zena en weten als geen ander hoe ze klanten moeten binden en tevreden moeten stellen,dus ik denk dat het wel los zal lopen met alle twijfels.

  2. #17
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik breng het verslag nog even onder de aandacht om deze opmerking:

    De kwaliteit van de Vuurwerkvisie producten zal dan ook niet gaan veranderen. De beste artikelen van Vuurwerkvisie zullen uiteraard gehandhaafd blijven in het assortiment (waaronder het product van het jaar 2014).
    Ik zie namelijk veel berichten alsof producten gejat zijn van Zena. Nu ze het merk Zena niet meer mogen gebruiken, hebben ze nog wel de datasheets van de cakes en brengen ze de topartikelen gewoon weer onder bij andere lijnen met een andere naam, zo simpel is het.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #18
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik breng het verslag nog even onder de aandacht om deze opmerking:



    Ik zie namelijk veel berichten alsof producten gejat zijn van Zena. Nu ze het merk Zena niet meer mogen gebruiken, hebben ze nog wel de datasheets van de cakes en brengen ze de topartikelen gewoon weer onder bij andere lijnen met een andere naam, zo simpel is het.

    Vuurwerkvisie heeft artikelen als: Zena Cakebox, Massive , Crackling chry , golden box ontwikkeld. Ze jatten dus niks van Zena het zou eerder andersom zijn(als Zena(lesli) ze dit jaar uitbrengt)

  4. #19
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
    Vuurwerkvisie heeft artikelen als: Zena Cakebox, Massive , Crackling chry , golden box ontwikkeld. Ze jatten dus niks van Zena het zou eerder andersom zijn(als Zena(lesli) ze dit jaar uitbrengt)
    Het is ook mogelijk dat Zena de datasheets ook heeft en ze kan laten herproduceren, hetzij bij een andere fabriek. Dus jatten is het niet, van beiden niet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    De oudere producties van Thor wel, maar vanaf het moment dat Vuurwerkvisie geen zaken meer deed met Thor komen ze uit een andere fabriek. Sindsdien staat er immers ook geen Thor-logo meer op...



    In het verslag staat juist: "Er zal zelfs samen met de Chinese leverancier worden ingezet op een nóg scherpere prijs-/kwaliteitsverhouding." Dus het lijkt er juist op dat de prijzen dalen. Of bedoel je meer in algemene zin dat de prijzen bij alle vuurwerkimporteurs enorm gaan stijgen? Ik ben benieuwd waar je dat op baseert.
    Ik heb de Hydra en daarop staat op de omdoos geen VWV meer, wel het Thor Logo op de cakes en op de labels staat Zena Olen op. Kopen ze die nu rechtstreeks bij Thor of ...

    Ik heb ook 2 kartonnen met Betelgeuze en daar staat nog wel importeur VWV op.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •