Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts

    [Verslag] GBV-WECO 20 augustus 2015

    Normaal gesproken zijn we al vroeg op bezoek bij GBV-WECO, maar het bezoek laat nog even op zich wachten. Voor nu heeft Jasper ons wel al wat informatie gegeven voor een verslagje tussendoor.

    Nieuwe producten 2015
    Er komen weer nieuwe producten verdeeld over alle lijnen, van klein tot (héél) groot.
    Hieronder zie je een kleine greep uit al die lijnen, klik op de foto voor een grotere versie. Je ziet o.a. een klein 14 schots potje, een nieuwe variant op het Kruitvaatje; de Oildrum en een 64 schots knalcake (1 cake, maar ontworpen als 4 cakes). Daarnaast ook boxen, eentje in de Asian Budget lijn, een nieuwe 2 kilo box van Pro-Line en de grootste cakebox ooit! Maar liefst 15 cakes, +/- 7,5 kilo kruit en zeker 10 minuten plezier!



    Vragen van leden
    Verder alvast antwoord op enkele vragen, de rest nemen we mee tijdens ons bezoek:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Vuurwerkbaron Bekijk bericht
    iedereen is goed te spreken over de lady cracker 40 schots. gaat gbv hier een grotere versie van op de nederlandse markt brengen?? kan mij nog van vroeger herinneren dat ik toen de keuze had uit een een pakje met 10 keer 70, of 1 van 700. maar nog langer mag natuurlijk altijd.
    De Lady Cracker is inderdaad van Bugano zoals gesteld in het topic, daarnaast hebben ze nog wat andere ratelbanden in het assortiment. Voor nu is er dan ook nog geen nieuwe variant ingekocht. Wel zijn ze aan het kijken waar ze in het seizoen van 2016 mee kunnen komen als opvolgers. Mocht iemand ideeën hebben, deel ze gerust!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
    Komt gbv nog met nieuwe 500 grams cake,s in de proline collectie, Zoals de best of seven rows of colorfull flash.
    Binnenkort zullen we alle nieuwe artikelen aangeleverd krijgen voor het forum. In het 500 gram en hoger segment kan Jasper al melden dat ze voor de Pro-line collectie 5 nieuwe boxen hebben van 1 kilo, 2 kilo (2 varianten), 4 kilo en dus 7,5 kilo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroFreakDJ Bekijk bericht
    Zal wel te laat zijn maar ik vraag mij af waarom ze leuke producten zoals de Yellow Caps en Asian thunder rockets uit het assortiment halen.
    De Yellow Caps is uit het assortiment omdat ze deze niet meer met dezelfde kwaliteit fluiters kunnen produceren op dit moment. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk zijn hebben ze daar zeker oren naar.
    De Asian Thunder Rockets zijn niet uit het assortiment, alleen een nieuw label en per 5 stuks verpakt; Thunder Rockets topic.

    Heb jij nog leuke ideeën?
    Een vraag vanuit GBV-WECO die al eerder is gesteld en die ze graag nogmaals stellen. Mocht je een leuk idee hebben, post dit dan hieronder of mail ons als je het niet direct met iedereen wilt delen. Wij kunnen jullie ideeën meenemen bij ons komende bezoek!


    Binnenkort dus nog veel meer info als we op bezoek gaan!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 13 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    7,5 kilo is wel erg over de top... De prijs zal wel weer absurd hoog liggen. Ben benieuwd naar de uitwerking ervan.

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe blokjes.. vooral naar prijs en uitwerking.

  5. #4
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    nu maar hopen dat de 2 rauwe fluit blokjes, die vorig jaar in duitsland nieuw op de markt waren (wolfsgeheul, crying wolf) nu ook op de nederlandse markt komen.
    want die waren echt goed!

  6. Deze 4 gebruikers waarderen --sjon beton-- voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    7,5 kilo....lijkt me echt een beetje te ver gaan.

    Was de Swiss line ook niet van GBV? Die blokken waren ook zo groot,toen ik de filmpjes ervan keek heb ik ze gewoon snel doorgeklikt ivm eentonigheid.
    Dat zal hierbij denk ik niet anders zijn ben ik bang.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  8. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    7,5 kilo is wel erg over de top... De prijs zal wel weer absurd hoog liggen. Ben benieuwd naar de uitwerking ervan.
    Die kost wel zo'n 600 euro denk ik.

  9. #7
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    WOW een doorlont box van 15 cakes... Als de beschrijving klopt zijn ze ook nog eens allemaal 500 gram. (7.5kgkruit).

    Dat zal je buiten in de kou moeten doorlonten, kan je alvast om 23:00 beginnen haha.

    Denk dat het wel tegen de 400/450 euro gaat kosten. Ik vraag me toch echt af op welke groep mensen zie hiermee inspelen? Niet op mij in ieder geval.

    Groet.

  10. #8
    VWC-Lid PyroFreakDJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Berichten
    99
    Thanks
    46
    35 waarderingen in 17 posts
    Die Thunderrockets zijn duurder en zijn er 5 ipv 6. Jammer.

  11. #9
    VWC-Lid Knalgoedvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    1.322
    Thanks
    513
    922 waarderingen in 441 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Ik vraag me toch echt af op welke groep mensen zie hiermee inspelen? Niet op mij in ieder geval.
    Mensen met zwart geld op 31 december even voor de leut de auto met vuurwerk vol willen laden?
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

  12. #10
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    WOW een doorlont box van 15 cakes... Als de beschrijving klopt zijn ze ook nog eens allemaal 500 gram. (7.5kgkruit).

    Dat zal je buiten in de kou moeten doorlonten, kan je alvast om 23:00 beginnen haha.

    Denk dat het wel tegen de 400/450 euro gaat kosten. Ik vraag me toch echt af op welke groep mensen zie hiermee inspelen? Niet op mij in ieder geval.

    Groet.
    Misschien op mensen die wel van vuurwerk houden en die er misschien 4 a 500 euro voor over hebben en die snel klaar willen zijn en toch leuk vuurwerk willen zien! Je hebt overal mensen voor toch....

  13. #11
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Misschien op mensen die wel van vuurwerk houden en die er misschien 4 a 500 euro voor over hebben en die snel klaar willen zijn en toch leuk vuurwerk willen zien! Je hebt overal mensen voor toch....
    Wat late reactie, maar nu is er wel meer bekend over deze box. Het kan nog een topper worden ook!

    Ik ben van mening dat de normale consument deze gewoon zal laten liggen en er zelfs niet naar zal omkijken (geen budget er voor). Echter kan het een leuke investering zijn als men met meer mensen oud en nieuw gaat vieren en gezamelijk geld gaat inleggen voor een stukje vuurwerk. Dan gaan mensen naar de winkel en zien een ENORME BAK liggen in vergelijking met de rest en is de keuze snel gemaakt.

    Alleen voor ons liefhebbers is het toch wachten op een filmpje en het liefst een demo.


    Groet.

  14. #12
    VWC-Lid bertha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 augustus 2010
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts

    Exclamation het rommelt bij breeschoten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Normaal gesproken zijn we al vroeg op bezoek bij GBV-WECO, maar het bezoek laat nog even op zich wachten. Voor nu heeft Jasper ons wel al wat informatie gegeven voor een verslagje tussendoor.

    Nieuwe producten 2015
    Er komen weer nieuwe producten verdeeld over alle lijnen, van klein tot (héél) groot.
    Hieronder zie je een kleine greep uit al die lijnen, klik op de foto voor een grotere versie. Je ziet o.a. een klein 14 schots potje, een nieuwe variant op het Kruitvaatje; de Oildrum en een 64 schots knalcake (1 cake, maar ontworpen als 4 cakes). Daarnaast ook boxen, eentje in de Asian Budget lijn, een nieuwe 2 kilo box van Pro-Line en de grootste cakebox ooit! Maar liefst 15 cakes, +/- 7,5 kilo kruit en zeker 10 minuten plezier!



    Vragen van leden
    Verder alvast antwoord op enkele vragen, de rest nemen we mee tijdens ons bezoek:



    De Lady Cracker is inderdaad van Bugano zoals gesteld in het topic, daarnaast hebben ze nog wat andere ratelbanden in het assortiment. Voor nu is er dan ook nog geen nieuwe variant ingekocht. Wel zijn ze aan het kijken waar ze in het seizoen van 2016 mee kunnen komen als opvolgers. Mocht iemand ideeën hebben, deel ze gerust!



    Binnenkort zullen we alle nieuwe artikelen aangeleverd krijgen voor het forum. In het 500 gram en hoger segment kan Jasper al melden dat ze voor de Pro-line collectie 5 nieuwe boxen hebben van 1 kilo, 2 kilo (2 varianten), 4 kilo en dus 7,5 kilo.



    De Yellow Caps is uit het assortiment omdat ze deze niet meer met dezelfde kwaliteit fluiters kunnen produceren op dit moment. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk zijn hebben ze daar zeker oren naar.
    De Asian Thunder Rockets zijn niet uit het assortiment, alleen een nieuw label en per 5 stuks verpakt; Thunder Rockets topic.

    Heb jij nog leuke ideeën?
    Een vraag vanuit GBV-WECO die al eerder is gesteld en die ze graag nogmaals stellen. Mocht je een leuk idee hebben, post dit dan hieronder of mail ons als je het niet direct met iedereen wilt delen. Wij kunnen jullie ideeën meenemen bij ons komende bezoek!


    Binnenkort dus nog veel meer info als we op bezoek gaan!
    ik heb begrepen dat Weco Duitsland voor 1,8 miljoen beslag heeft laten leggen op de opslag van GBV net over de grens. gaat kennelijk toch iets niet helemaal naar wens van de Duitsers?

  15. #13
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertha Bekijk bericht
    ik heb begrepen dat Weco Duitsland voor 1,8 miljoen beslag heeft laten leggen op de opslag van GBV net over de grens. gaat kennelijk toch iets niet helemaal naar wens van de Duitsers?
    Interessant bericht en dus heb ik meteen contact opgenomen met GBV-WECO ter bevestiging.
    Het bericht blijkt pure onzin, men weet ook niet waar dit gerucht vandaan komt, zij hebben het niet eerder gehoord!

    Vanuit GBV-WECO is er direct contact opgenomen met WECO Duitsland, zij hebben bevestigd dat er niets gaande is. Momenteel wordt er zelfs gewerkt aan een versterking van de samenwerking.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze 5 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  17. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Wanneer gaan jullie op bezoek? Ben zeer benieuwd naar meer info over de 7.5kg box ? Kaliber ? Kooi ja/neeetc.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  18. #15
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
    Wanneer gaan jullie op bezoek? Ben zeer benieuwd naar meer info over de 7.5kg box ? Kaliber ? Kooi ja/neeetc.
    15x 36 schots

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •