Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Fireworks 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nog een demo dit jaar? Of zit dat er niet in na dat gedoe met GOE. Kan me voorstellen dat dit een nare nasleep heeft gehad.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
      Nog een demo dit jaar? Of zit dat er niet in na dat gedoe met GOE. Kan me voorstellen dat dit een nare nasleep heeft gehad.
      Eeuwig zonde van de goe. Tot nog toe nog niet geëvenaard door andere importeurs :(
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #18
        Foto: iStock
        Twee Twentse autobedrijven en vuurwerkbedrijf Enschede failliet verklaard

        De rechtbank in Almelo heeft deze week vijf bedrijven in Twente, waaronder twee autobedrijven en een vuurwerkbedrijf, failliet verklaard.

        Het gaat om het vuurwerkbedrijf Royal Fireworks aan de Europalaan in Enschede. Volgens de gegevens van de Kamer van Koophandel werkt er maar één persoon bij het vuurwerkbedrijf. De autobedrijven die failliet zijn verklaard zijn Roessink in Diepenheim en Timmerhuis in Denekamp.
        Bron: Twee Twentse autobedrijven en vuurwerkbedrijf Enschede failliet verklaard: http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=227982
        --> Vuurwerkevents.nl <--

        Comment


          #19
          Dag allemaal,

          Jammer we zijn telaat om het zelf te posten.

          Maar zoals iedereen weet de afkeur van de GOE en de KNOCK DOWN heeft zeker niet bij gedragen bij een positief resultaat.

          Helaas is de realiteit een feit en heeft het bedrijf geen keus.
          Mede door dit is het wat stil, maar vrijdag komen de boys en dan horen jullie verder.

          Fijne dag en vergeet niet te glimlachen!
          Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

          Comment


            #20
            Dat menen jullie niet?

            www.rtvoost.nl: de website voor het regionale nieuws uit Overijssel, de programmas van RTV Oost en veel meer...

            Comment


              #21
              Soms is het beter om een bedrijf failliet te laten gaan als je zulke dikke molenstenen om je nek hebt hangen. Hoop dat er mogelijkheden zijn voor een doorstart.

              Comment


                #22
                Heb er zelf weinig verstand van maar als ik de post van RF JEROEN lees gaat het voornamelijk om de GOE. Weet niet om hoeveel cakeboxen dat ging maar dat moeten er dan flink wat zijn geweest... Vooral in deze sector lijkt het me best pittig, je moet het namelijk van de laatste 3 dagen hebben, en als je dan zo'n tegenslag krijgt dan kan het je kop kosten. Helaas is dat ook gebeurd...

                Comment


                  #23
                  Tjemig wat jammer. Hopelijk is een doorstart mogelijk op één of andere manier ... Succes hiermee !

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                    Heb er zelf weinig verstand van maar als ik de post van RF JEROEN lees gaat het voornamelijk om de GOE. Weet niet om hoeveel cakeboxen dat ging maar dat moeten er dan flink wat zijn geweest... Vooral in deze sector lijkt het me best pittig, je moet het namelijk van de laatste 3 dagen hebben, en als je dan zo'n tegenslag krijgt dan kan het je kop kosten. Helaas is dat ook gebeurd...
                    vergeet niet de china by night en royal knockdown dan stapelt het zich wel op.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
                      Dag allemaal,

                      Jammer we zijn telaat om het zelf te posten.

                      Maar zoals iedereen weet de afkeur van de GOE en de KNOCK DOWN heeft zeker niet bij gedragen bij een positief resultaat.


                      Helaas is de realiteit een feit en heeft het bedrijf geen keus.
                      Mede door dit is het wat stil, maar vrijdag komen de boys en dan horen jullie verder.

                      Fijne dag en vergeet niet te glimlachen!
                      Erg erg zonde dit zeg voor Royal en alle medewerkers. Je kan haast zeggen ten onder door eigen succes. Wens Royal veel sterkte toe en hopelijk een zeer mooie doorstart met waar jullie zeer goed in zijn en dat is mooi vuurwerk. Sterkte mannen....

                      Comment


                        #26
                        Wat ontzettend jammer. Een prachtig bedrijf naar de buiten wereld, met machtig mooie producten. Dit gun je niemand!

                        Sterkte voor iedereen die Royal een warm hart toedroeg.

                        Comment


                          #27
                          Erg slecht nieuws! Een bedrijf met zijn goed herkenbare karakter, de nek omgedraaid.
                          Bedankt, en tot gauw, want ik geloof ook niet dat je al je kennis en kwaliteiten zomaar aan de kant zet.
                          We lezen het vrijdag!

                          Comment


                            #28
                            Dit is zeker erg slecht nieuws! Heel veel sterkte en hopelijk komt er nog goed nieuws!!

                            Comment


                              #29
                              Ontzettend triest nieuws voor de medewerkers van RF.
                              Hopelijk een doorstart?

                              Comment


                                #30
                                er zijn overigens 2 bv's van royal fireworks...

                                Royal Fireworks Verkoop Nederland B.V.
                                Royal Fireworks Nederland B.V. <--- failliet

                                Ik ga er voorlopig vanuit dat de lasten zijn ondergebracht in de RFN BV. De site staat in iedergeval op naam van de op 20-08-2014 opgerichte Royal Fireworks Verkoop Nederland BV. (wellicht naar aanleiding van de testresultaten van het NFI in juni 2014)
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X