Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crown Executive [Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crown Executive [Ass.] [Uitloop]

    Artikelnummer: 1947
    Artikelnaam: Crown Executive
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 2727,1
    Aantal Schoten: 236
    Effectomschrijving: I: Big crackling tail to silver chrysanthemum crackling, II: Silver, red, green, blue and silver tails to silver, red, green, blue and silver palms, III: Brocade crown tail to titanium palm with green, red and silver blink, IV: Red, silver, blue and green blinking tails to purple, blue and green stars with blink, V: Crackling tail to multicolor peony with crackling tail to multicolor blink, VI: Big silver/golden blinking tail to wave willow with red, blue, purple and silver blink, VII: Brocade pine tail to brocade pine, VIII: Silver and brocade tail to silver and gold willow with red, green and blue stars, IX: Blue tail to wave willow, double willow and brocade pine with blue and red blinks, X: Big crackling tail to dark gold crackling with bloody red stars
    Tijdsduur: 235 seconden
    Stijghoogte: 25 meter
    Richtprijs: ...
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 09:50.

    #2
    Ziet er overheerlijk uit... Nu het filmpje nog!!

    Comment


      #3
      Ziet er wel goed uit en maakt me nieuwschierig.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #4
        Ben ook wel benieuwd naar dit pakket vooral naar de prijs en de uitwerking van die cake,s

        Comment


          #5
          ik ben wel inderdaad wel weer bang voor de prijs....
          maar aan de verpakking zal het liggen ziet er weer netjes uit
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            #6
            Is de prijs van dit pakket ook al bekend? En zijn de potten net zo groot als de oude new years pyro box van crown?

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                leuke pakket als zo dat filmpje ziet verschillen cake,s altijd wel fijn. alleen toch beetje bang voor de prijskaartje..

                Comment


                  #9
                  Is er al wat bekend over de inhoud van het pakket? Shots per Cakes? Prijs?

                  Comment


                    #10
                    Toch wel grappig. In 2007 had ik een pakket met dezelfde naam. Leuk om te zien dat ze hier een luxe versie van hebben gemaakt waar ook het filmpje er goed uitziet.

                    Ik vrees alleen dat deze wel wat duurder word dan het executive pakket van wat jaartjes terug. Maar ik vind dit er netjes, goed en mooi uitzien.

                    Comment


                      #11
                      Ziet er goed uit, ook voor de prijs.

                      Afmetingen: 92 x 28 x 17 cm (aardig pakket dus)
                      Prijs: 175,- (afgerond)

                      Bron: http://vuurwerkhol.nl/artikel/crown-executive

                      Gemiddeld 270 gram per cake, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Per cake kan dat minder/meer zijn.

                      Comment


                        #12
                        Zeer mooi pakket vind ik dit. Lekker gevarieerd en de prijs valt me erg mee. Zitten ook 2 dikke waaiers in.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #13
                          Ik hoop dat ze nagedacht hebben over de plaatsing van de lonten, normaliter is het een ramp om verschillende type cakes te koppelen zonder een hoop geknutsel. Mooie box met een prima prijs verder!!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                            Ik hoop dat ze nagedacht hebben over de plaatsing van de lonten, normaliter is het een ramp om verschillende type cakes te koppelen zonder een hoop geknutsel. Mooie box met een prima prijs verder!!
                            Maakt bij deze box niet echt uit. Het is gewoon een assortiment, geen doorlontbox.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #15
                              Zijn er inmiddels real-life foto's beschikbaar?

                              Comment

                              Working...
                              X