Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willow Time

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Heerlijke bakken voor een heerlijke prijs! Broekhoff's prijzenbeleid is soms moeilijk te volgen, in dit geval niet erg. Benieuwd naar de prestatie in de straat!
    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      #47
      Ziet er wel goed uit! Volgens mij staat er nog een krachtig windje ook!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #48
        Bedankt he echt bedankt.
        Nou moet ik weer erbij bestellen.
        Wat een machtige cakes zeg.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
          Heerlijke bakken voor een heerlijke prijs! Broekhoff's prijzenbeleid is soms moeilijk te volgen, in dit geval niet erg. Benieuwd naar de prestatie in de straat!
          Omdat het in 1 cake had gekunt
          Snap niet waarom mensen het zo geweldig vinden in dat filmpje erboven, harde knallen?
          Denk dat ik Nakin Fire neem zelfde prijs en meer brocades, kijk nog wel.

          Comment


            #50
            Deze ziet er echt goed uit op het filmpje inderdaad.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #51
              Had m op de gok besteld en na het filmpje gezien te hebben absoluut geen spijt van !
              Kreeg er ook nog n gratis blinking gauntlet en Blizzard bij, en dat voor 3 tientjes

              Bij broekhoff is het de ene keer veel te duur en lijkt het alsof ze de draad helemaal kwijt zijn.
              Maar dan opeens komen ze weer met dit soort producten met een top prijs kwaliteitsverhouding.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
                Had m op de gok besteld en na het filmpje gezien te hebben absoluut geen spijt van !
                Kreeg er ook nog n gratis blinking gauntlet en Blizzard bij, en dat voor 3 tientjes

                Bij broekhoff is het de ene keer veel te duur en lijkt het alsof ze de draad helemaal kwijt zijn.
                Maar dan opeens komen ze weer met dit soort producten met een top prijs kwaliteitsverhouding.
                Vind dat ze dit jaar hele mooie spullen hebben. Het moet allemaal nog maar blijken, maar de osiris en crown executive zien er ook erg goed uit. Prijs-kwaliteit dan.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
                  Vind dat ze dit jaar hele mooie spullen hebben. Het moet allemaal nog maar blijken, maar de osiris en crown executive zien er ook erg goed uit. Prijs-kwaliteit dan.
                  Crown executive begint veel belovend, maar vind ik toch snel zozo...;)

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                    Crown executive begint veel belovend, maar vind ik toch snel zozo...;)
                    Ja klopt, maar als je de juiste korting vind (35%) dan zijn de cakes 11 euro per stuk. En er zitten zeker 5 leuke potten (twee waaiers)in en 5 kleinere potten die niet verkeerd zijn

                    Comment


                      #55
                      Zag er goed uit op video en was net als Extreme Spirit en Extreme Blink in de aanbieding, dus ook maar ff meegepakt

                      Comment


                        #56
                        Net gezien en wat mij betreft een van de toppers van 2015 hoor!
                        Mooie effecten en goed hard!
                        Kan bijna niet geloven dat hier een etiket én een prijskaartje van Broekhoff aanhangt....

                        Comment


                          #57
                          Dit jaar ook bij mij in de collectie.
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #58
                            Film afgelopen zaterdag:

                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              #59
                              Ik heb weer vertrouwen in Broekhoff. Dit is gewoon een prachtbak om 12:00

                              Comment


                                #60
                                iemand deze nog op de demo gezien of gefilmt?

                                Comment

                                Working...
                                X