Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willow Time

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Burst klinkt ook lekker, op het lijstje ermee!

    Comment


      #17
      Mooie cakes, en een leuke prijs natuurlijk
      Hopelijk is hij hier in de buurt verkrijgbaar *orthen??:P*

      Comment


        #18
        ergens vind ik het heel raar dat het zo stil is om onder andere deze cake maar ook alle andere nieuwe cakes en assortimenten van broekhoff. Zitten toch echt wat pareltjes tussen, waaronder deze vind ik persoonlijk, 30 euro voor 2 cakes is niet duur, wat je dus op bovenstaande film ziet is 60,- daarvoor heb je dus echt wel een spektakel in je straat.
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
          ergens vind ik het heel raar dat het zo stil is om onder andere deze cake maar ook alle andere nieuwe cakes en assortimenten van broekhoff. Zitten toch echt wat pareltjes tussen, waaronder deze vind ik persoonlijk, 30 euro voor 2 cakes is niet duur, wat je dus op bovenstaande film ziet is 60,- daarvoor heb je dus echt wel een spektakel in je straat.
          Ik vind het ook raar.. Dit zijn echt toppertjes voor het geld dat je betaalt...
          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            #20
            jip ik ben er fan van!!

            Comment


              #21
              In eerdere post hierboven had ik ook al medegedeeld dat ik ook fan van dit setje ben. Mooie prijs voor 2 beauty s zo te zien. Snap ook niet dat hier niet al te veel reacties op zijn. Eigenlijk van alles van Broekhoff wat toch wel kwaliteits vuurwerk is en met dit setje kun je eigenlijk spreken van ... budgetcakes!!

              Comment


                #22
                Broekhoff met deze prijs/kwaliteitsverhouding, dat voelt aan als een schok :O

                Als ik een Broekhoff dealer in de buurt vind en t budget mee zit neem ik deze denk ik wel
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #23
                  Adviesprijs: 39,95

                  Filmpje van Vuurwerkexpert zelf.

                  Comment


                    #24
                    Twee mooie cakes hoor voor dit geld. Grote uitwerkingen, met prima effecten. Denk voor gewone consument erg interessant.
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #25
                      Deze Combinatie is te koop voor 29,95 dankzij een aanbieding

                      Comment


                        #26
                        Neem twee keer deze en zet er een extreme blink voor en je hebt volgens mij een mooie "show", voor 100,-

                        Comment


                          #27
                          Kan toch haast niet dat er met 252 gram per cake dus zo'n 13 gram per shot zulke dikke effecten en knallen uitkomen. Als het echt zo is neem ik hem graag mee

                          Comment


                            #28
                            Ik vind hem er erg dik uitzien, echter vraag ik me sterk af of je hem ook wel krijgt zoals je ziet op de film.. Mocht dat wel zo zijn, koop ik hem zeker, ziet er zeer goed uit.
                            The 31st of December..

                            Comment


                              #29
                              Heb m besteld... we zullen zien!

                              Comment


                                #30
                                Zit in dubio! Prijs spreekt mij aan! Deze zal vast wel ergens geschoten worden dit weekend?!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X