Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berzerk Tribe [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Berzerk Tribe [Uitloop 2019]

    Artikelnummer: 896
    Artikelnaam: Berzerk Tribe
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 443 gram
    Aantal Schoten: 24 schoten
    Effectomschrijving: Red glittering mines to red glittering willow, golden crown mine to golden crown
    Tijdsduur: 25 seconden
    Stijghoogte: +/- 20 m.
    Richtprijs: 69,95





    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 09:10.

    #2
    Filmpje toegevoegd aan de startpost.

    Comment


      #3
      Mooie bakkie hoor met mooie effecten alleen jammer dat de prijs zo hoog is

      Comment


        #4
        Ehm, 70 euro voor een waaier? Leven ze nog in 2000 bij broekhoff? Totale waanzin!

        Comment


          #5
          ze zijn wel een beetje van het overdrijven ben ik bang. Ik dacht dat ik in mijn vorige post bij het vorige artikel over een uitzondering zat te praten over de hoge prijs.
          Maar`2.9 euro de lucht in schieten? Dan is de verhouding wel een klein beetje zoek.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Met zulke prijzen heb je alleen jezelf er mee. Niemand die dit koopt voor deze prijs!
            50 euro winst maken per cake en er een handje vol van verkopen misschien. of 10 euro winst maken per cake en er 100den verkopen.. Zelf weten..
            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

            Comment


              #7
              Dit is toch echt te gek inderdaad voor dat geld heb je bijna een combibox.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #8
                Mmmm idd, 11,65 euro per salvo is wel iets teveel van het goede, hoe mooi dan ook!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #9
                  wel mooi maar de prijs. maar waarom is het zo duur?

                  Comment


                    #10
                    Dat dit soort cakes duurder zijn dan de meesten, kan ik nog begrijpen. Maar in een tijd van crisis (waar we nog steeds inzitten dankzij ons o zo goeie overheid), is deze prijs vragen voor een cake (zeker als je weet dat je er 3 voor kan kopen bij een andere dealer die minstens net zo mooi is), niks minder dan complete waanzin (om het even netjes te houden). Kunnen ze AUB een toelichting geven hoe ze tot deze crimineel hoge prijs zijn gekomen? Wel een mooie cake, daar niet van.
                    Website: https://www.rfgfireworks.nl

                    Comment


                      #11
                      Ik heb er geen foto of video van hoor, maar bij mijn lokale Broekhoff dealer de dummy gezien, flink ding. Groter dan menig cakeboxje van 2 cakes.

                      Ik hoop hem binnekort ergens te scoren in de sale/outlet. Lijkt me niet dat deze voor die prijs veel is verkocht, maar haal je de prijs weg, dan is dit een fantastische waaier uiteraard.

                      Comment


                        #12
                        Vind hem niet heel fantastisch, zeker niet voor de prijs. Kan je beter de extreme pine halen van broekhoff (of hoe die ook heet )

                        Comment


                          #13


                          mooie effecten maar nooit voor de vraagprijs, en zelfs de aanbiedingsprijs ligt nog te hoog

                          Comment

                          Working...
                          X