Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 65
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Prima avond gehad jammer dat het 00.20 begon met regene dat was even minder maar naar 15 min werd toch weer droog dus heb weer veder kunnen knallen..
    heb een dubbel gevoel ene gevoel zeg dat ik super heb gehad en de andere gevoel heb gewoon dat snel ging dat we nu weer heel jaar moet wachten..

    weer hard werken en spaaren voor het vuurwerk weer..

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Dubbel *** gevoel altijd na oudjaarsdag: Familieleden naar schiphol brengen, vuurwerk is voorbij, december is voorij en studentenleven begint weer. Echter, het wachten en het erna toeleven maakt het juist zo speciaal!

    Blijheid is niet de bestemming, maar de reis ernaar toe

  3. Deze 2 gebruikers waarderen LilDanceCrew voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Wat somber.

    Opzich goede herinneringen aan gister ondanks de vele tegenslagen. Waaronder m'n schietkist die weigerde en het plan voor de show waar ik maanden aan gewerkt heb viel in duigen. Moest improviseren wat alsnog goed ging en het publiek was reuze enthousiast.

    Helaas is het nu weer voorbij, en moeten we weer lang wachten voordat we weer kunnen.

    Al met al een hoop geleerd voor volgend jaar. Er gaat een hoop anders iig

  5. #19
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Vind 1 januari overdag nooit zo wat, alles rustig, op (verplichte) visite, iedereen is brak hehe.
    Ben zelf ook wel brak, maar heb dik genoten, films zijn goed genoeg gelukt en heb 3 supertoffe dagen gehad met mijn neefje die helemaal vuurwerkleip is.

    Heb alleen koopdrang als de pest, liefste leg ik nu alles wat goed wat alvast klaar voor komend jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc-073 Bekijk bericht
    goed oudjaar gehad, heb een woningbrand geprobeerd te blussen en veel rook in geademd en kwam om half 7 het ziekenhuis pas weer uit..
    Meen je dit? Heftig. Hoe gaat het nu met je? Klinkt als niet een echt goed begin van het nieuwe jaar.

    Ik voel me verder hoe de meeste zich voelen hier. Het gewone leven begint weer. Gelukkig net nog even een super eindmomentje: mijn Black Out Eight afsteken ten aanzien van een leuk publiek: mijn familie. Wat een bak! En wat een reacties! Mooie afsluiting, kijk nu alweer uit naar volgend jaar

  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Tja hoe voel ik me. Een kater dat t afgelopen is niet echt. Een kater dat ik weer een jaar moet wachten ook niet echt. Een kater heb ik wel dat er een meisje van 12 zwaargewond is geraakt door scherven van een brandblusser. Ik stond met mijn zoontje voor het huis. Totdat er ineens een hoop gespuit te horen was. Snel volgde er een gigantische rot klap van heb ik jou daar. Er kwamen andere jongens naar ons toegelopen en die vroegen zich ook al af wat er gebeurd was. Voelde me broekspijpen gewoon trillen tegen mijn been. Niemand wist wat er gebeurd was. Totdat je een meisje kei en keihard hoort schreeuwen en huilen van de pijn. Ik zeg er eerlijk bij dat ik haar op dit moment nog steeds hoor. Ik zie iemand rennen met dat meisje in de armen naar een huis toe. Ben zelf ook die kant op gerent. Misschien dat je iets kon doen op zo;n moment. We zijn gaan kijken of we iets konden vinden op die plek en er lag een stuk van een brandblusser helemaal ontzet. Zoals het er nu uitziet is er een scherf tegen haar knie gekomen. Resultaat een flinke vleeswond en de knieschijf gebroken. Dus dit was wel ff een domper van deze avond. Zo triest als je een jong meisje hoort schreeuwen van de pijn. Onschulige mensen die de dupe zijn van een stomme aktie. Zover ik het weet ligt ze nog in het ziekenhuis.

    Pffff dit vergeet ik nooit meer.

  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Natuurlijk jammer dat het al voorbij is. Maar vind nog erger dat de maand december voorbij is. januari vind ik echt een maand van niets. Schaf maar meteen af en begin maar ergens halverwege februari

  10. Deze gebruiker waardeert pdoek voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid Nondu1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    189
    Thanks
    51
    159 waarderingen in 63 posts
    Klein beetje somber, jammer dat het weer voorbij is. Heb wel een top oud en nieuw gehad, maar het kon beter. Voor volgend jaar moet ik wel een ruimere stooklocatie zoeken, thuis te weinig ruimte om alle cakes veilig neer te zetten. Had ruim 20 losse cakes en 2 cakeboxen dus moest om de paar cakes weer opbouwen. Hierdoor ging het niet zoals ik wilde, het moest een showtje worden maar nu was het meer los schieten. Over de producten was ik wel tevreden, allemaal van goede kwaliteit.

    Nu weer uitkijken naar de volgende jaarwisseling.

  12. #24
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Nog steeds zin om te stoken en we hadden geen visite bezoek gepland staan en als ik dan hier lees dat mensen het verplichte visitebezoek noemen dan vraag ik mij af of je dan maar beter niet op visite kunt gaan
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Berichten
    120
    Thanks
    47
    77 waarderingen in 32 posts
    Kijk toch met wat gemengde gevoelens terug. De middag en avond was super. S middags hele dag met carbid in de weer geweest en s avonds lekker de kleine cakes gestookt. Rond kwart voor 1 voor het eerst een show elektrisch geschoten. Vooral op het begin gingen er veel producten niet af, waar ik toch wel erg van baal achteraf. Ik denk dat ongeveer de helft elektronisch afging. Daarna door snelle improvisatie de rest van de cakes met een mooie opbouw gefakkeld. Het publiek was wel erg gecharmeerd van de show, ikzelf toch net iets minder.

    Nu weer een jaar wachten en volgend jaar een mooiere show neerzetten!

  14. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    628
    Thanks
    505
    271 waarderingen in 98 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pdoek Bekijk bericht
    Natuurlijk jammer dat het al voorbij is. Maar vind nog erger dat de maand december voorbij is. januari vind ik echt een maand van niets. Schaf maar meteen af en begin maar ergens halverwege februari
    Ik vind de maand Januari ook niet echt iets waard zolang er geen winterweer komt ;p

  15. #27
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    Jammer dat het voorbij is, maar een super oud en nieuw gehad dit jaar. Ik kijk wel heel erg uit naar 2016 aangezien ik voor mijn doen grote dingen ga doen (hopelijk) afstuderen, daarna hopelijk een baan kunnen vinden, wellicht op mezelf gaan wonen, en ik wil een cursus doen naast me studie of misschien erna even kijken hoe het uitkomt. Ik stond dus ook op en had er zin in, al is die eerste dag dan toch wel even raar.

  16. Deze gebruiker waardeert XpyroX voor het bericht:


  17. #28
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Altijd beetje belabberd na de mooiste dagen en maand v h jaar, de belevenis en de dag dat je het mag afhalen zijn altijd speciaal en dat maakt met de kerstdagen, serious request en de top 2000 het plaatje compleet. Die sfeer zijn we nu kwijt en nu moeten we weer wachten en kunnen we alvast weer wat plannen wat vw betreft. Maar ben tevreden een top oud en nieuw gehad en ondanks een paar omgevallen cakes zonder ongelukken gelukkig was al het vuurwerk super. En het weer was geweldig. Nu kunnen we weer ideeën opdoen en wat cakes of boxen scoren bij winkels die evt een freakactie gaan beginnen...

  18. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  19. #29
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Tis altijd een ontzetten *** gevoel. gister was het nog december, een feestmaand, kerst oud en nieuw.... en nu is het januari en is alles weer heel ver weg. en dat terwijl het maar 1 dag verschil is.

    Verder heb ik afgelopen oud en nieuw enorm genoten van me bestelde vuurwerk. echt top! de cruel traction was fenomenaal, de gewonnen hallucinator was ook erg goed en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    al met al kijk ik weer enorm uit naar september. om weer los te gaan en lijsten te maken.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen kloesje voor het bericht:


  21. #30
    VWC-Lid kokos4life's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    117
    Thanks
    363
    31 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
    Ben brak van vermoeidheid. Hienaast zoals altijd een apart, raar, moeilijk te beschrijven gevoel. Voor mij is het een paar dagen een soort flow, en alsof ik daar op 1 januari keihard uitgetrokken voel en weer meteen met de realiteit geconfronteerd wordt. Morgen weer werken en over 1,5 week toetsweek...

    Kortom een k*tgevoel, maar terugdenken aan gisteren brengt wel een glimlach op m'n gezicht. Ook zeer tevreden video's e.d. aan het terugkijken en alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar wil kopen, maar het vervelende en toch een beetje verdrietige gevoel overheerst wel, na 3 dagen en in het hoofd eigenlijk al veel langer volop met vuurwerk bezig te zijn geweest.

    Herkennen jullie dit gevoel en hebben jullie nog tips?
    Beter dan dit kan ik het niet omschrijven.
    Wanneer het studeren/werken weer begint komt het bij mij over het algemeen weer goed, maar eerst toch nog even vuurwerk brak zijn.

  22. Deze gebruiker waardeert kokos4life voor het bericht:


Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •