Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 29-30 december

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nachtbrakerstopic 29-30 december

    Hierbij het nachtbrakerstopic van 29 op 30 december 2015. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 29 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

    #2
    We kunnen weer los hoor!

    Comment


      #3
      Lig lekker darten te kijken

      Comment


        #4
        Morgen kan ik ook eindelijk mijn vuurwerk ophalen. Moest vandaag de hele dag werken
        December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

        Comment


          #5
          Jaa aan het werk nu, top2000 aan en darten beter kan je het niet voor mekaar krijgen en pas 31ste vuurwerk halen....Misschien wordt Morgen weer zoon dag eff kijken in de winkel en weer met 144 euro eruit lopen.... ben er bang voor
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #6
            Morgen effe niks. Donderdag weer langs 2 winkels! Dan wel weer mooi geweest!!

            Comment


              #7
              hehe terug van de trip! alles binnen, nu alles veilig opbergen ;)
              Om het vervolgens weer 10x tevoorschijn te halen om te bekijken.
              wat een heerlijke dagen he jongens!

              Comment


                #8
                Alles is binnen. Conclusie; op papier leek het veel minder

                Morgen een foto van alles maken, vandaag niet meer van gekomen. Verders is het morgen knutseldag! Dan is het donderdag gezellig oudjaar vieren, terwijl alles al kant en klaar staat.

                Comment


                  #9
                  Zal wel denk wiening slapen ook morgen ochten weer vroeg oppad..

                  Comment


                    #10
                    Morgen uitslapen (als dat lukt ) en appelflappen bakken

                    Comment


                      #11
                      Morgen mijn bestelling bij zena ophalen, brandhout halen voor in de vuurkorf en ff kijken of ze nog wat leuks hebben bij groenrijk.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                        Alles is binnen. Conclusie; op papier leek het veel minder

                        Morgen een foto van alles maken, vandaag niet meer van gekomen. Verders is het morgen knutseldag! Dan is het donderdag gezellig oudjaar vieren, terwijl alles al kant en klaar staat.
                        Mijn collectie blijk in het echt ook groter.
                        Hoewel ik afgelopen jaren altijd tussen de 100 en 200 euro zat dit jaar zo'n 600 en toch het gevoel dat ik te weinig had. Nou, na mijn eerste bestelling opgehaald te hebben was dat gevoel wel weg, denk dat ik genoeg te knallen heb.

                        Comment


                          #13
                          Leicester - City 0 - 0 nog 70 min gespeeld

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                            Mijn collectie blijk in het echt ook groter.
                            Hoewel ik afgelopen jaren altijd tussen de 100 en 200 euro zat dit jaar zo'n 600 en toch het gevoel dat ik te weinig had. Nou, na mijn eerste bestelling opgehaald te hebben was dat gevoel wel weg, denk dat ik genoeg te knallen heb.
                            Hier precies hetzelfde! Had vorig jaar net €100, nu toch wel winkelwaarde van €400-500. Vind dit een mooie hoeveelheid! Heb alleen geen knalvuurwerk (matten, single shots en andere knallers). Misschien nog effe wat rondkijken

                            Comment


                              #15
                              Zowaar een keer op mn oude bedrag blijven steken.. 700/800 euro. Vorige jaren was dat wel anders, haha

                              Comment

                              Working...
                              X