Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vorige jaarwisseling had ik een beetje het gevoel dat oud en nieuw nooit meer hetzelfde zou zijn als de voorgaande jaren in verband met de 18:00 regel. Er werd vooral in de ochtend toen weinig afgestoken, wat me wel verbaasde aangezien Alphen altijd wel schijt had aan regels betreft vuurwerk. Ik bleef toen een beetje met een leeg gevoel zitten 1 januari. Maar deze jaarwisseling was dat dan toch weer eventjes anders. In de avond op de 30ste werd er al geknald alsof het oudejaarsavond was. Op oudejaarsdag zelf ging het gelukkig weer net zo los als voorheen. Om 10 uur meerdere projectjes de lucht in zien gaan en dermate de middag viel klonk het weer net zoals voorheen. Zo zie je maar dat die verkorte afsteektijd geen zak helpt. Gelukkig.

    Comment


      Gisteren werden we nog wakker gehouden door een aantal personen die van hun vuurwerk af wilde. Eerst een paar goede matten, zeker geen consumentenvuurwerk en daarna nog een paar cakes, begon rustig maar bouwde flink op!

      Comment


        Zojuist net een aardige cakebox gehoord omgeving Veenendaal. Ze zijn er vroeg bij dit jaar

        Comment

        Working...
        X