Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asteroid

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Asteroid



    Artikelnummer: SM2115
    Artikelnaam: Asteroid
    Netto Kruitgewicht: 216 gram
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: Silvery wave with red tail; yellow chrysanthemum with yellow tail; green chrysanthemum with green tail
    Tijdsduur: 40 seconden
    Richtprijs: € 13,25
    Verpakkingseenheid: 16/1


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken XXL-Fireworks voor deze informatie
    Laatst aangepast door Torrr; 17 February 2014, 19:25. Reden: Foto zichtbaar gemaakt

    #2
    het filmpje van deze mooie cake kun je hier bekijken

    :handsup:31 December is weer in aantocht...

    Comment


      #3
      Erg goede cake. Vind hem wel nogal wat eentonig, da's erg jammer. Wat teveel goud als je het mij vraagt, en het tempo/aantal shots is dusdanig dat het dus gaat vervelen. Al met al een erg sterke cake, ik zou hem bijvoorbeeld willen gebruiken om met 2 andere duitse cakes te schieten. Het langzame grote goud geeft een prachtig vol geheel.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Speakerdeamon Bekijk bericht
        het filmpje van deze mooie cake kun je hier bekijken

        Bedankt voor het filmpje.
        Als de beelden corresponderen met het produkt wat straks in Nederland verkrijgbaar is hebben we een fantastische cake in huis.
        En dat voor maar 13 euro. Geweldige prijs.

        Comment


          #5
          Dit ziet er weer fantastisch uit, de effecten zien er weer lekker groot uit en dan weer over die prijs gewoon weer super van XXL Fireworks.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #6
            Hele mooie effecten! Mijn mond viel bijna open als je kijkt naar prijs- kwaliteitsverhouding. Eigenlijk ongekend in de Nederlandse vuurwerhandel.

            Een topper!

            Comment


              #7
              Hier nog een filmpje uit de straat van afgelopen jaarwisseling:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              "Amor fati: let that be my love henceforth!

              Comment


                #8
                Bij mij waren de palmen echt mooi vol en rond en niet zo mager als op de video van Sweet Laker.

                Comment


                  #9
                  De filmpjes van Sweet Laker zijn wel heel veraf genomen.. Ik had deze pot voor het eerst en de effecten waren supergroot! Echt een superpot de mooiste die ik deze jaarwisseling heb gehad. Veel oeee en aaaa gehoord
                  www.facebook.com/groups/vuurwerkveiling

                  Comment


                    #10
                    Ik denk dat ik op een meter of 15 afstand heb gestaan, vertekend het effect iets, maar dan nog vond ik ze in vergelijking met andere cakes niet waanzinnig. Alhoewel de effecten wel mooi zijn uitgewerkt (vooral die rood/groene wave).

                    Al met al ben ik zelf niet kapot van en ben blij dat ik er geen cent voor heb hoeven te betalen.
                    "Amor fati: let that be my love henceforth!

                    Comment


                      #11
                      Ik had de Asteroid gratis bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, en ik was erg verrast! Harde burst, grote effecten en mooie kleuren.
                      Het lijkt wel of er 2 batches van deze pot zijn. Eentje met een zwakkere burst waardoor de effecten zich niet goed spreiden zoals op het filmpje van Sweet Laker, en de ander met wél een harde burst die ervoor zorgt dat de boeketten wel breed uit elkaar knallen.
                      Zeg maar Jeroen!

                      Comment


                        #12
                        Ik vond dit een cake met een harde burst maar vond ik de effecten toch iets kleiner als verwacht, maar ze waren in elk geval wel speciaal en bleven lang hangen.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Heb deze ook gehad en ik vond hem opvallend goed.
                          Effecten hangen goed ja. Eén van de leukste gratis producten die ik tot dusver heb gehad.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                            Heb deze ook gehad en ik vond hem opvallend goed.
                            Effecten hangen goed ja. Eén van de leukste gratis producten die ik tot dusver heb gehad.
                            16 stuks in 1 karton, 149.50 per karton.
                            Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                            Comment


                              #15
                              Hier een filmpje van deze cake, ik blijf hem mooi vinden en heb er dan inmiddels ook 16 besteld.

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X