Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Odin's Feast [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Odin's Feast [Uitloop]

    Artikelnummer: 887
    Artikelnaam: Odin's Feast
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 300 gram
    Aantal Schoten: 25 schots
    Effectomschrijving: Brocade crown king comets, red tail to titanium gold coconut with white glitter, green/blue tail to titanium gold coconut with green/gold glitter and blue pearls with scarlet red glitters
    Tijdsduur: 18 seconden
    Stijghoogte: +/- 25 m.
    Richtprijs: 42,50



    Laatst aangepast door R@lph; 10 September 2015, 19:59.

    #2
    Filmpje toegevoegd aan de startpost.

    Comment


      #3
      wel mooi maar uhmmm

      Comment


        #4
        Erg mooi
        Filmpje van Vuurwerkexpert zelf.

        Comment


          #5
          Pracht cake, deze besteld voor een schappelijke €30,-
          No Pyro ! No Party !

          Comment


            #6
            Begin dit jaar Bij Breda een aantal Broekhoff producten gekocht waaronder deze (24,50). De waaiers van Broekhoff zijn prachtig maar veels te duur tijdens de normale verkoopdagen. Tenminste voor mij dan.

            Ben benieuwd welke indruk deze gaat maken in de straat.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
              Begin dit jaar Bij Breda een aantal Broekhoff producten gekocht waaronder deze (24,50). De waaiers van Broekhoff zijn prachtig maar veels te duur tijdens de normale verkoopdagen. Tenminste voor mij dan.

              Ben benieuwd welke indruk deze gaat maken in de straat.
              En hoe is deze bevallen?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                En hoe is deze bevallen?
                Je bataald wat.. maar de kwaliteit is dan ook subliem!!!
                Ben echt Fann van Broekhoff!!
                Je betaald voor kwaliteit en dat zit bij Broekhoff wel snor.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                  En hoe is deze bevallen?
                  Absoluut een topcake. Deze werd hier afgestoken als opener van een projectje; Odin's Feast > Alcatraz > Viking > Scorpione > Colour Plum Coco. Stuk voor stuk toppers. De Scorpione en Odin's Feast maakte op het publiek de meeste indruk, naast de grote boeketten doen deze 2 cakes echt wat anders. Het voelt meer aan als onderdeel van een show. Ik denk dat de Alcatraz de 'minste' indruk maakte, en dat is natuurlijk al een fantastische cake. Diverse omstanders zijn komen navragen over de Scorpione en Odin's Feast, omdat ze deze zo mooi vonden.

                  Met andere woorden, dikke aanrader dus. Hij is absoluut niet goedkoop voor een 300 grammer (23 euro zie ik nu in Breda), maar kwaliteit > kwantiteit. Scorpione is mijn cake van het jaar, met vlak daar achter deze topper.

                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Je bataald wat.. maar de kwaliteit is dan ook subliem!!!
                  Ben echt Fann van Broekhoff!!
                  Je betaald voor kwaliteit en dat zit bij Broekhoff wel snor.
                  Helemaal mee eens. De afgelopen paar jaar heel wat Broekhoff spul voorbij zien komen, stuk voor stuk toppers; Crown King, Willow Time, Odin's Feast, Scorpione, Soaring Giant Eagle, Spinning Blue, Crown Osiris, Extreme Spirit, Extreme Pine, Mega Mine en mijn persoonlijke favoriet, de Crown Pyro Box. Helaas uit het assortiment, heb er destijds de hoofdprijs voor betaald, maar iedere euro (120) waard geweest.

                  Toegegeven, Broekhoff wordt met regelmaat terecht afgemaakt op de prijs/kwaliteit, wie herinnert zich nog de Sahara Willow vam eveneens 120 ballen. Maar Broekhoff heeft zeker genoeg toppers in huis voor de freaks. Nu alleen nog wat meer freak winkels die Broekhoff verkopen.
                  Laatst aangepast door Arahon; 9 January 2017, 23:04.

                  Comment


                    #10
                    Bedankt voor de reacties heren, zet hem erbij - idd bij Breda nu goed te doen. En helemaal eens, broekhoff heeft mooi spul, maar over het algemeen aan de prijs.

                    Comment


                      #11
                      Straatfilmpje iemand?

                      Comment


                        #12
                        Heb deze voor €24,98 weten te bemachtigen. Ben benieuwd! Geen slechte deal lijkt mij, al helemaal na het lezen van de reacties van wie hem hebben gehad.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                          Straatfilmpje iemand?
                          Hij komt op 0:32 langs:

                          Comment


                            #14
                            Hier is een straat videotje van mij! Leuk dingetje hoor!

                            365 days a year pyromaniac

                            Comment

                            Working...
                            X