Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 32

Discussie: Wakkere Dodo

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts

    Wakkere Dodo

    Artikelnummer: 043
    Artikelnaam: Wakkere Dodo
    Netto Kruitgewicht: 351 Gram
    Effectomschrijving: Groene, witte en gouden glitters worden de pot uitgestampt. Rode vliegende sterren en blauwe sterren maken het compleet.
    Stijghoogte: +- 35 Meter
    Richtprijs: €25,-
    Films:
    Wakkere Dodo
    7* Wakkere Dodo



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 29 november 2008 om 21:57
    Once a pyro, always a pyro

  2. #2
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Iemand een film of ervaring? Site biedt geen filmje nml. Alvast bedankt!

  3. #3
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts

    Jazeker! (Geen hypotheker)

    Jep, ik heb ervaring én film!

    (Onder het motto: beter laat dan nooit.)

    Ik vind de cake erg goed geprijsd. Het gemengde effect op zich is apart; bijzonder. Weinig voorkomende effecten zitten erin. Zo "zwemmen" de fishes erg mooi weg. Ook gaaf is de helder zilveren spinner, zoals je die in meer Marijn producten ziet. Mooier wordt het als de ene spinner snel achterelkaar knalt, eerst groen, dan rood! Dus twee kleine shelletjes uit die ene spinner! Dat noem ik nog eens tof. Toch is de cake geen herrieschopper, en zal niet bijster veel aandacht trekken. Hij duurt ca. 50 seconden, wat wel lekker lang is. Dus geen heftige vuurzee verwachten, maar lang genieten!
    De cake schiet één voor één 36 schoten, steeds zes achterelkaar die identiek zijn. De laatste zes is een mixed finale.

    Ik had de cake al tijdens de demo gezien. Daarop besloot ik deze te nemen. Wel zag ik toen ook dat deze wat extra pit kon gebruiken. Daarom besloot ik mijn Orb van Zena (Original) erbij door te lonten. Die krijst lekker, maar heeft verder weinig effect. Op deze manier een minuut lang genieten, maar geen dik spektakel.
    Film Wakkere Dodo gecombineerd met Orb van Original. Op de achtergrond hoor je op het einde wat vervuiling van een knalmat van de buren. Ook filmt mijn vader aanvankelijk een beetje te laag.


    PS: van de omschrving zoals Witte Tenten die geeft en in de starttopic staat klopt geen anus. Er valt geen blauw in te zien bijvoorbeeld. Ik stel de volgende omschrijving voor:
    "Red to silver fish, silver spinner to red peony, green to green peony, silver spinner to green peony, silver to red and green peony, mixed final"
    Laatst gewijzigd door DarkSoul; 14 maart 2008 om 00:04

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt voor het filmpje en je zeer goede productomschrijving Dark Soul
    Hier kunnen we wat mee. Je hebt met deze twee cakes een ideale mix.
    Heb je nog meer ervaringen met Marijn Vuurwerk?
    Zo ja dan zou ik die graag willen delen met je.


  5. #5
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Zeer bedankt voor de uitgebreide uitleg, mening en film.

    Voor deze 50 seconden betaal je ook maar 25 euro. Ik vind die prijs erg aantrekkelijk. Jammer genoeg nog niet heel veel ervaringen over dit merk gelezen. Aangezien veel producten van Marijn als 'erg goed' worden bestempeld vind ik dat deze daar ook tussen mag komen. Vooral omdat de prijs/kwaliteit en duur verhoudings erg goed is.

    En natuurlijk de drie dubbele effecten per schot!

  6. #6
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Graag gedaan. (Super de hoer)

    Ik had van de demo en filmpje achterhaald dat Wakkere Dodo 50 seconden duurt. De Orb geeft 60 seconden gekrijs. Ik heb dan ook de Wakkere Dodo met een vertraging van circa 10 seconden ingezet. De timing werkte perfect, al zeg ik het zelf! Precies na het laatste schot van Orb volgt de finale van Dodo.
    Dodo kost 25,- of met 15% korting 21,25.
    Orb kost 11,-
    Totaal dus 32,25.

    Ik heb helaas geen verdere ervaring met Marijn... Wel natúúrlijk de Binkies, waarover niets dan lof. Maar daarover valt weinig te zeggen, behale dat ze dik beter zijn dan de befaamde Thunderking (Broekhoff) die er bij mij niet meer inkomt!

    De reden dat ik niet mee Marijn had gehaald, is vooral dat ik het merendeel van m'n budget uit wilde geven aan andere cakes, waarvan (op tijd) film en ervaring bekend was. Ik had dus weinig meer over voor Marijn, omdat ik het ook een beetje riskant vond op dingen te gaan bestellen waarvan nog niet eens een film was, laat staan ervaring.
    Daarnaast mis ik bij Marijn wat goede cakes rond de 7 Ã* 20 euro. Ik zou graag nog wat kleine cakes zien, met groot kaliber. De goedkopere potjes die er nu zijn kunnen mij niet blij maken; te veel flubbertjes uit een te kleine tube.

  7. #7
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    hierbij wil ik hetzelfde verhaal zetten als bij knappe dennis van marijn:

    met deze cake moet marijn oppassen.

    waarom:

    - op http://witte-tentenverhuur.nl/vuurwe...e/potten/index staat geen filmpje van deze cake (dat schept achterdocht)


    tip: indien de cake goed is gooi zo snel mogelijk een filmpje online anders is mijn voorspelling dat deze cake in de schappen blijft liggen; vuurwerk is tegenwoordig zo "duur" dat mensen liever geen risico's nemen miskopen te doen en deze cake kopen is op dit moment een risico.


    Dankzij darksoul kunnen we gelukkig meer zien, maar waarom zet witte tenten hier zelf geen filmpje van online? is het omdat de cake solo te saai is? het wekt een paar vraagtekens bij mij en daar hou ik niet van, ondanks dat ik het filmpje van darksoul heb kunnen zien.

  8. #8
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts

  9. #9
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Toch apart dat Witte Tenten hier zelf geen filmpje van online had staan, want tis gewoon een goede cake met erg coole effecten: zoals het spinning effect met bloem en vooral het dubbele bloem-effect is tasty en one of a kind. klasse cake met een passende prijs!

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Toch wel één van mijn favorieten uit de Marijn collectie dit hoor.
    begint met witte fish effecten met blauw en hierna hele dikke witte spinning tails en rode peonys. Hierna paarse peonys met een kleine spinner in de peony, erg uniek in nederlands consumenten vuurwerk. Hierna weer de dikke spinning tails maar nu met groene peonys gevolgd door erg apparte ''2 slag'' effecten, 2 effecten dus uit 1 bombette. Als finale salvo komen alle effecten uit de cake nog een keer langs.

    Voor mij is dit een must have, maar smaken verschillen natuurlijk.


    Hier de films die gister zijn gemaakt, per stuk en per 7:
    Wakkere Dodo
    7* Wakkere Dodo
    Once a pyro, always a pyro

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt voor de deskundige analyse Erik
    Ik heb deze cake gisteren voor het eerst live aanschouwd.
    En ik ben ook "om"
    Jammer van die fishes aan het begin waar ik absoluut geen liefhebber van ben, maar verder een goede kwaliteitscake met veel schoten voor relatief weinig geld.
    Die spinners met peony, een soort van poisenous spider,doen het hem.
    Aanrader.

  12. #12
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Mooie cake, lekkere afwisselende effecten.
    Prijs is netjes dus waarom zal je deze laten staan?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Wakkere Dodo - Marijn - DEMO Garskamp Apeldoorn DECEMBER 2008

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    dit is wel heel bijzonder: dubbele burst in een bombette! En daarbij nog fishes, vette spinning tails en harde knallen. En de prijs...€25 heel mooi! Voor volgend jaar!

  15. #15
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Ik vind fishes erg mooi in deze cake. Alleen vind ik de boeketten niet echt mooi.
    De tail is echt prachtig. Ik zou zo'n tails wel is bij een binkie cake willen zien! Samengevat: naar mijn mening vind ik de tails en fishes erg mooi maar de boeketten minder en daarom de prijs te hoog.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •