Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde Harten 4 Vuurwerk Veenendaal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Je bied op wat er in de advertentie staat wil je een gedeelte kopen dien je dit met een andere te regelen en dan moet er 1 bieden!

    Tevens toegevoegd:

    * Vuurwerk boog
    * Pyropacks
    * Volledig sprinkler installatie (valt buiten het bieden!)
    Laatst aangepast door Gerwin; 14 May 2015, 20:46.
    Gerwin

    Comment


      #17
      En toch blijft het eeuwig zonde.....moet zeker wat items hebben van harten hoor! Erg goede herinneringen aan!

      Comment


        #18
        Er zijn een aantal advertenties verwijderd van MP.... Reden is dat er klachten zijn geweest!!! Hierdoor zijn tot dusver de pijlen van gbv en lesli verwijder reden is vuurwerk dummy's zijn niet toegestaan ookal zijn ze 2 meter + en lijken ze totaal niet op dummys ze zijn gewoon verwijderd.. En bedankt dus.

        Bieden kan nu dus via de mail: [email protected]

        Gaat om:

        1 pijl van lesli (wenspijl) van 200+ cm
        3 pijlen bkv van 200+- cm (1 niet op foto)
        1 pijl van bkv (beschadigd maar repareer baar) van 200+ cm

        In de mail graag aangeven welke pijl en aantal plus bod dan update ik het topic hier elke avond weer!

        Oude boden kan ik helaas niet achterhalen wie het zijn dus graag even doorgeven!

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_9490.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,2 KB
ID:	1553858Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_9491.jpg
Vertoningen:1
Grootte:103,2 KB
ID:	1553859Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_9492.jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,2 KB
ID:	1553860
        Gerwin

        Comment


          #19
          Ik zal hier de hoogste boden bijhouden.

          Hoogste bod wenspijl €15,-
          Hoogste bod BKV pijl 1 €0,-
          Hoogste bod BKV pijl 2 €10,-
          Hoogste bod BKV pijl 3 €0,-
          Hoogste bod BKV pijl 4 (defecte) €0,-
          Laatst aangepast door Gerwin; 23 May 2015, 13:52.
          Gerwin

          Comment


            #20
            update!

            3 van de 6 pyropacks zijn reeds verkocht! Zijn nog 2 met klep en 1 met schroeven!
            Gerwin

            Comment


              #21
              Paar updates!

              Het bieden op de GBV draken knuffels ging zo hard dat het wel nep leek... Echter niks minder waar er is zeer veel interesse in. De hoogste bieder had interesse in 1 knuffel's dus heb nu de kavel opgedeeld naar losse kavels en de hoogste bieder neemt 1 knuffel af. Dus wil je nog een knuffel je kan nog op 1 van de andere 3 bieden!

              Tevens worden op sommige kavels erg veel geboden het kan dus zijn dat sommige kavels eerder dicht gaan omdat 2 weken open laten staan geen nut heeft omdat er toch niet meer geboden zal worden.

              Alle advertenties van 22558608-deleted op Marktplaats. Bekijk het aanbod van 22558608-deleted en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!
              Gerwin

              Comment


                #22
                Even weer een update

                Verwijderd
                * Pyropacks zijn verkocht

                Toegevoegd:
                * BKV danger explosive bal toegevoegd
                * Vuurwerkmania spandoek toegevoegd
                * (Vuurwerk) stellingen toegevoegd

                Alle advertenties van 22558608-deleted op Marktplaats. Bekijk het aanbod van 22558608-deleted en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!
                Gerwin

                Comment


                  #23
                  Kreeg trouwens enkele vragen wat er kapot was aan 1 van de grote pijlen. Zie de bijlage Is gewoon nog te repareren als je een beetje handig bent Alleen de boven en onderkant zijn van elkaar losgekomen.


                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2015-05-18 19.03.22.jpg
Vertoningen:1
Grootte:105,0 KB
ID:	1553865
                  Gerwin

                  Comment


                    #24
                    Jeetje, hier schrik ik wel van! Wat ontzettend jammer dat Harten4 de deuren sluit Een erg leuke winkel waar ik altijd met plezier naar binnen liep. Meehelpen met het opbouwen van de demo, lunchen op oudejaarsdag, de überblije honden, de brievenbus naar de bunker... onvergetelijke herinneringen houd ik er aan over.
                    Ik weet de achtergrond niet, maar ik weet wel zeker dat ik jullie graag weer zie bij een mooie show of demo
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #25
                      Beste leden! Jullie kunnen nog bieden tot morgen avond. In de loop van de avond zullen de items op gereserveerd worden gezet en kan er NIET meer geboden worden. De winnaars krijgen diezelfde avond nog bericht hoe we het verder afhandelen!
                      Gerwin

                      Comment


                        #26
                        Iedereen heeft reactie gehad en vanmiddag tussen 12 en 15:00 zijn wij open om spullen op te halen.

                        Verzenden doen we 1/2 X in de week wanneer alle betalingen binnen zijn

                        Wiltonstraat 59
                        3905 kw
                        Veenendaal
                        Gerwin

                        Comment

                        Working...
                        X