Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luchtgeweld

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Luchtgeweld

    Artikelnummer: 03316
    Artikelnaam: Luchtgeweld
    Netto Kruitgewicht: 38 gram
    Aantal Vuurpijlen: 6
    Effectomschrijving: Rode glittering, Groene glittering,Witte glittering,Groen sterren,Wit sterren,Geel sterren.In iedere pijl zit een knal kruit verwerkt wat voor de harde knal zorgt.
    Richtprijs: €32,50 (2015)

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:40.

    #2
    Stijghoogte is 150. 150 meter wel te verstaan? Is dat niet gigantisch veel te hoog?

    Comment


      #3
      ja dat is wel ongeloofelijk hoog vast typfoutje

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
        Stijghoogte is 150. 150 meter wel te verstaan? Is dat niet gigantisch veel te hoog?
        Heb het even uit de beginpost gehaald, deze informatie komt rechtstreeks van hun site of uit de catalogus.
        Maar 150meter hoog gaan de pijlen echt niet
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #5
          Ik weet niet hoe groot ze zijn en wat ze kosten maar ik vind het best mooie pijltjes hoor!

          Ik heb veel slechtere gezien in m'n leven!
          Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

          Comment


            #6
            Heeft iemand deze pijlen ook live meegemaakt?
            En wil diegene delen hoe deze pijlen waren? Gingen ze hoog, waren ze mooi?

            Comment


              #7
              Ik heb er wel een stel gezien Ze gaan zeker hoog! Eigenlijk TÉ hoog. De goedkopere Donder en Bliksem bevat minder kruit, maar stijgt ook minder hoog op. Ik vind eigenlijk deze Donder en Bliksem zelfs beter dan Luchtgeweld...die laatste stijgt net wat te hoog, waardoor het boeket kleiner lijkt. Verschil in kruit lijkt in het echt minimaal.
              Boeketten zijn kogelrond, groot en met speciaal effect. De burst is trouwens ook abnormaal.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                Ik heb deze pijlen zelf gehad (en ook de donder en bliksem) en kan zeggen dat dit allebei erg goede pijlen pakketten zijn. Zeer harde burst ook! (ik had een in het grasveld gestoken en er kwam me toch een knal af ) ook prima effect trouwens

                Maaruh inderdaad: je bent een rund als je met vuurwerk stunt
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #9
                  zeker goeie pijlen gaan snel en kaarsrecht omhoog

                  Comment


                    #10
                    Mooie en vooral aparte effecten, maar door de hoogte toch net iets minder dan het Donder en Bliksem pakket.

                    Comment


                      #11
                      Hebben inderdaad schitterend uitgewerkte effecten (zoals we van Marijn gewend zijn), maar het lijkt wel klein. Waarschijnlijk dan doordat ze zo hoog gaan, al was 1tje vergeten dat het een pijl was zo op het filmpje te zien? Was dat effect wel groot

                      Comment


                        #12
                        Leek er op dat de vonk iets te snel oversloeg van de stijglading naar de effectlading. Gelukkig stond ik er met mijn rug naar toe.

                        Comment

                        Working...
                        X