Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zware jongens [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Jammer....nieuwe prijs voor 2009 is 60 Euri (7% prijsverhoging).
    Had eigenlijk gerekend op een prijsdaling.

    Comment


      #62
      Mwa vind de stijging van 4 euro nog steeds geen ramp. Het effect van deze cakes vind je nergens of je betaald direct het dubbele.

      Ik ga ze zoiezo dit jaar weer kopen. Of weer meerdere keren. Had vorig jaar 8 stuks en deze cakes overtreffen menige cake die in de straat werdt afgestoken. Vooral met 6 tegelijk
      Gerwin

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
        Mwa vind de stijging van 4 euro nog steeds geen ramp. Het effect van deze cakes vind je nergens of je betaald direct het dubbele.

        Ik ga ze zoiezo dit jaar weer kopen. Of weer meerdere keren. Had vorig jaar 8 stuks en deze cakes overtreffen menige cake die in de straat werdt afgestoken. Vooral met 6 tegelijk
        Een ramp is het niet, dat ben ik met je eens. Wil dit jaar ook 6 tegelijk de lucht in jagen (als finale of om 00.00 uur). Wellicht nog een paar concerto rosso's in de laatste 30 seconden d'r bij. Betekent dat ik op zoek moet naar Marijn dealers met leuke voorverkoopkortingen. (tips?)

        Comment


          #64
          De Witte tenten in Eemnes heeft ook dit jaar tijdens de voorverkoop een korting van 15%. Op de prijs van de Zware jongens scheelt dit dus € 9.00 en kan je ze voor € 51.00 kopen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            Natuurlijk jammer van de prijsstijging, maar 60 euro lijken ze mij zeker nog wel waard

            Ik heb me nog nooit echt verdiept in het Marijn vuurwerk, maar ik heb een dealer in mijn omgeving gevonden die zowel Marijn als Bonfireworks verkoopt.
            En dus ben ik één en ander alvast even aan het uitpluizen en deze cakes lijken mij echt uitzonderlijk goed.

            De felle, lekkere irritante fluit...de tijdsduur en de effecten zijn ook zeker niet slecht.
            Lijken mij heerlijke herrieschoppers voor middernacht
            Beetje zoals de Concerto Rosso, maar dan méér.

            Als ik ze kan bemachtigen dan zal ik deze cakes zeker bestellen, ook voor die 60 euro's.
            Laatst aangepast door Viva la Bang; 23 August 2011, 13:19.

            Comment


              #66
              Een prijs verhoging van deze toppertjes is jammer, maar geen ramp vind ik.
              Mede omdat we het wel over 2 cakes hebben en een prijs per stuk van 30 euro is perfect voor zulke cakes.
              En dan wat korting er af en eingelijk is het gewoon een dikke bonus die je koopt.
              Laatst aangepast door the cigarman; 7 October 2009, 11:33.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #67
                Bij mij komen deze jongens er ook weer in.
                2 assortimentjes moet lukken, en dan natuurlijk alle 4 tegelijk.
                [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                Comment


                  #68
                  De Zware Jongens gaan er dit jaar zeker weer bij zitten. Het project wat ik vorig jaar had gemaakt met de Zware Jongens erin was me zeer goed bevallen, en het publiek ook (zie doorlontprojecten topic). Van de 4 euro prijsverhoging ga ik echt niet wakker liggen, het is gewoon een must have.

                  Comment


                    #69
                    ik wil ze dit jaar ook hebben, waarschijnlijk 2 assortimenten.

                    omdat ik het toch van vrij ver moet halen zullen ze het hier wel als unieke potten ervaren denk ik

                    even mn ouders met een assortiment gek maken en vervolgens door naar een groep vrienden en ook die ff gek maken

                    Comment


                      #70
                      Zul je genoeg aandacht trekken als je dit 2 tegelijk voor de kroeg aansteekt? Ik wil niet dat dit dadelijk een domper is, dat de effecte te klein zijn en een burst van niks is... Ik ben nog niet 100% overtuigd namelijk

                      Comment


                        #71
                        Dupske: succes verzekerd bij deze cake.
                        Zeker als je er 2 tegelijk afsteekt.
                        Het belangrijkse effect bij deze cake, en daarom wordt hij voornamelijk gekocht, is de zeer schelle fluit die door merg en been gaat.
                        De cake duurt ruim 1 minuut
                        De bij-effecten zijn de boeketten, niet groot, maar wel goed
                        En de burstknal is goed,al valt die knal niet eens meer op bij die zeer schelle fluit.

                        Comment


                          #72
                          Daarbij wil ik nog even toevoegen, dat de fluit in het echt veel beter overkomt als op de meeste filmpjes. De tijdsduur aan deze cake is ook een ernorm pluspunt, hij blijft maar doorgaan.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dupske Bekijk bericht
                            Zul je genoeg aandacht trekken als je dit 2 tegelijk voor de kroeg aansteekt? Ik wil niet dat dit dadelijk een domper is, dat de effecte te klein zijn en een burst van niks is... Ik ben nog niet 100% overtuigd namelijk

                            Ik snap dit nooit he, mensen hebben het altijd over aandacht trekken en wat anderen er van vinden. Ik steek af wat ik leuk vind en wat de buren er van vinden zal mij aan mijn reet roesten.
                            Lijkt wel alsof veel mensen hun vuurwerk kopen niet omdat zij het effect leuk vinden maar meer om wat de buren er van vinden..

                            Zware Jongens zijn wel leuke cakes, was eerst van plan om 2 assorti te kopen maar zie er toch vanaf, er is zoveel goed spul nu en ik moet keuzes gaan maken, daarbij heb ik ze al gehad vorig jaar.

                            Comment


                              #74
                              Ik ben het helemaal eens met alle positieve kritieken op de Zware Jongens. Wat een heerlijk irritante fluit. Gister bij de demo hoorde ik zelfs een jongetje roepen dat deze cake NU moest stoppen. Deze koop ik zeker te weten, en dan steek ik ze tegelijk af. Per stuk geschoten is de fluit volgens mij net wat te zacht om echt flink irritant te zijn.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment


                                #75
                                Ik had ze dit jaar voor het eerst en had ze doorgelont zodat ze na elkaar afgingen. Bijna 2 minuten lang irritante fluit en harde knal. Geweldig assortiment. Misschien volgend o&n 2 assortimenten kopen...

                                Comment

                                Working...
                                X