Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 190
  1. #46
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik had dit jaar tweemaal dit pakket kunnen bemachtigen. En ik ben er helemaal gek op. Volgend jaar komen deze minimaal twee keer terug in mijn collectie.

    Gewoon een geweldig product dat echt iedereen in de straat gek maakt met de schofterige fluiters en geweldige wave effecten.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Straatfilmpje van de Zware jongens:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    2x Zware Jongens van Marijn samen met 2 Concerto Rosso's van Dynasty.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  4. #49
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Erg mooie cakes zijn dit zeg. Ook erg leuk project. Ik hoop dat er nog marijn dealers bij komen en dat er eentje hier dichter in de buurt komt. Dan zal ik de zware jongens ook aanschaffen. Ik zou graag ook een filmpje willen zien waar ze allbei tegelijk worden geschoten alleen dan zonder iets ertussendoor. Maar die zal vast nog wel komen. Iniedergeval bedankt voor het filmpje Fred!

  5. #50
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    even een, waarschijnlijke overbodige, vraag ter verheldering: die fluit ('schofterig' haha) kan zich meten met die van menig fluitbatterij als bv. een Crocodile? Of harder, zachter?

  6. #51
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik denk niet dat je die fluiters kan vergelijken Richardus, het betreft namelijk totaal verschillende producten en de fluit is ook erg verschillend. Ik denk dat je de producten als unieke producten moet bekijken zonder echt een vergelijking te trekken.

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    De fluiters uit het filmpje van Moontan kunnen ook afkomstig zijn van de concerto rosso. Weet niet of op dat filmpje gedoelt wordt.

  8. #53
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je die fluiters kan vergelijken Richardus, het betreft namelijk totaal verschillende producten en de fluit is ook erg verschillend. Ik denk dat je de producten als unieke producten moet bekijken zonder echt een vergelijking te trekken.
    snap ik, ik doel dan ook meer op volume. Welke harder klinkt, niet de aard van de fluit Dus als je ze naast elkaar afsteekt, welke fluit welke er onder...

  9. #54
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    dat begreep ik al, maar ik vind dat juist heel moeilijk te beoordelen. de eens begint op de grond met fluiten, de ander start pas in de lucht. je zal echt 2 verschillende blokken tegelijk moeten testen om hier achter te komen denk ik. ik kan je in ieder geval niet helpen bij je vraag. maar de fluit van de zware jongens is echt goed, het zal geen miskoop zijn als je iets zoekt met fluiters.

  10. #55
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    De fluit van de Zware Jongens die jankt van begin tot eind in een lekkere schelle toon, bij een fluitbatterij zijn het meer kleine en korte fluitjes die in zo'n tempo worden geschoten dat het een hels fluitkabaal wordt.
    Ik weet in ieder geval dat je met 1 cake uit dit assortiment de mensen al aan het lachen hebt en die aan het eind vragen wat dat nou was, de cake gaat zo lang door en die fluit is gewoon constant te horen, super!

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Film van AFC AJAX en Arjan Uytman
    2x 2 Zware Jongens A+B, totaal 4 cakes doorgelont


    http://www.vuurwerkfan.nl/ZwarejongensABx2.wmv

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
    De fluiters uit het filmpje van Moontan kunnen ook afkomstig zijn van de concerto rosso. Weet niet of op dat filmpje gedoelt wordt.

    Pas na een halve minuut komen de Concerto Rosso's erbij, dit zijn de blinkerende staarten..
    Is mijn filmpje en ja, ik had beter de vrouwenstemmen kunnen weg-editten maar ik ben zo lui als het op dit soort dingen aankomt
    Het zijn iig geweldig cakes, volgend jaar gaan er 4 tegelijk en laat ik de CR weg, niet echt veel toegevoegde waarde hadden die.

  13. #58
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Pas na een halve minuut komen de Concerto Rosso's erbij, dit zijn de blinkerende staarten..
    Is mijn filmpje en ja, ik had beter de vrouwenstemmen kunnen weg-editten maar ik ben zo lui als het op dit soort dingen aankomt
    Het zijn iig geweldig cakes, volgend jaar gaan er 4 tegelijk en laat ik de CR weg, niet echt veel toegevoegde waarde hadden die.
    Ik vond de vrouwenstemmen wel een leuke sfeer geven.
    Maar bedankt voor je filmpje.

  14. #59
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts

  15. #60
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Wat mij opvalt aan de diverse filmpjes, is dat de kleuren nog niet eens echt optimaal uitkomen. In het echt zijn het rood en groen echt veel duidelijker zichtbaar nog.

Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •