Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing Set 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    handig systeem idd

    Comment


      #17
      Heeft er niet iemand al een filmpje van geschoten?

      Comment


        #18
        Bij loots promoten ze dit met de pakkende tekst "harde knallen die je voelt tegen je lichaam". Alsof ze harder knallen dan NL of BE vuurwerk, klopt dit, iemand ervaring?

        Comment


          #19
          Is dit dan 1.2inch? Of gewoon 25mm?

          Comment


            #20
            Dit is een 30mm cakebox, dus inderdaad 1,2"!

            Comment


              #21
              Heb de box gekocht, is inderdaad 30mm. Er zijn verschillende filmpjes van. Wat ik begrepen heb zijn de burst-knallen enorm en de effecten groot.






              Comment


                #22
                Hier cake 3 van deze set los geschoten. Echt heerlijk grote effecten en flinke burstknallen! Enjoy

                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                Comment


                  #23
                  Hier ook mijn filmpje van deze mooie cake

                  Comment


                    #24
                    Hoe was deze?

                    Iemand volledige box geschoten?

                    Comment


                      #25
                      Voor het geld wat je er bij loots voor betaald op dit moment is het een hele mooie doos alleen meer zou ik er niet voor betalen persoonlijk. Boeketten en burst is wel groter dan het legale vuurwerk maar dan praten we over niet meer dan 20% en dat is aan ieder voor zich of dat het überhaupt waard is natuurlijk.

                      Helaas met een telefoon door een omstander opgenomen maar het beeld is duidelijk denk ik.

                      Laatst aangepast door janoesj; 2 January 2017, 13:28.

                      Comment


                        #26
                        Ik heb hem ook geschoten, alleen niet gefilmd helaas.

                        Vond het een mooie box, met een goed tempo.
                        Harde burst, brede boeketten.

                        Comment


                          #27
                          Ook niet gefilmd helaas. Maar dit was voor de prijs bij HQ Fireworks inderdaad en geweldig mooi blok!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
                            Bij loots promoten ze dit met de pakkende tekst "harde knallen die je voelt tegen je lichaam". Alsof ze harder knallen dan NL of BE vuurwerk, klopt dit, iemand ervaring?
                            Nee, het klopt niet.

                            Klapt amper harder dan een goede NL box, eigenlijk zo goed als niet.
                            Het is meesterlijk om door te lonten met het kliksysteem, helemaal top wat dat betreft.
                            De 4 Seasons van Rubro klapte deze eruit op alle vlakken imo.

                            Comment


                              #29
                              Heeft de "Nederlandse" variant ook het doorlont-systeem? Ergens in Breda is hij namelijk te bestellen op dit moment ;-)
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                #30
                                @Ronn0 Dat lijkt me toch wel! Is juist erg praktisch en veilig. Maarja, je weet het nooit met al die Nederlandse wetjes!

                                Comment

                                Working...
                                X