Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 44
  1. #16
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Oke, hij is wat groot geschapen. Maar het kruid in dit produkt is wel van een steengoede kwaliteit. De effecten die uit ongeveer 5 gram worden gehaald is eigenlijk ongekend. Ik vind het zeker een hele goede cake als je het zo bekijkt, als je de prijs weg haalt natuurlijk.

  2. #17
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland Bekijk bericht
    Oke, hij is wat groot geschapen. Maar het kruid in dit produkt is wel van een steengoede kwaliteit. De effecten die uit ongeveer 5 gram worden gehaald is eigenlijk ongekend. Ik vind het zeker een hele goede cake als je het zo bekijkt, als je de prijs weg haalt natuurlijk.
    Inderdaad vuurwerkland, dit is eigenlijk de enige 500-grams cake in nederland die ik 100 euro waard vind, alleen is het weer ferro select he, dus vragen ze eventjes 60% meer, ook al zit er evenveel kruit in als in een cake van 40 euro

  3. #18
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
    Ik vind deze cake nergens opslaan, zoveel geld voor zulke effecten vind ik toch
    echt iets teveel van het goede.

    Het kan ook anders, kijk bijvoorbeeld naar de Maxi Colour van Pro-Line.
    Duurt langer en heefd mooiere uitwerkingen en kost meer als een derde minder.
    De maxi Colour van pro-line heeft gewoon wat fishes, paar kleine peony's en een beetje crackling. Die uitwerkingen noem ik écht niet mooier. Bovendien heeft hij geen lekker eindsalvo. Vind ik dus geen vergelijking waard.
    Ohja en je bedoelt natuurlijk te zeggen; kost minder dan een derde van de prijs, of hij kost meer dan twee derde minder. Want nu zeg je dat de maxi colour zo'n 100 euro kost.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland Bekijk bericht
    Oke, hij is wat groot geschapen. Maar het kruid in dit produkt is wel van een steengoede kwaliteit. De effecten die uit ongeveer 5 gram worden gehaald is eigenlijk ongekend. Ik vind het zeker een hele goede cake als je het zo bekijkt, als je de prijs weg haalt natuurlijk.
    Het zijn zelfs maar 2.5 gram kruit per effect.

  4. #19
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
    Het zijn zelfs maar 2.5 gram kruit per effect.
    Ik denk dat je niet echt een pts kan geven aangezien er meerdere kalibers in zitten, misschien die grootste wel 10-15 gram pts. En die kleinere maar 1 of 2 gram pts..

  5. #20
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigSpender Bekijk bericht
    Ik denk dat je niet echt een pts kan geven aangezien er meerdere kalibers in zitten, misschien die grootste wel 10-15 gram pts. En die kleinere maar 1 of 2 gram pts..
    Dat weet ik ook wel ja. Maar het is meer om een gemiddelde aan te geven, want zo zit er in geen ENKELE 500 gram cake precies 500 gram kruit. En dus ook niet 15 gram per shot. Verschilt hier en daar, maar je gebruikt de getallen '500 gram' en '15 gram per shot' als richtlijn zegmaar.

  6. #21
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
    De maxi Colour van pro-line heeft gewoon wat fishes, paar kleine peony's en een beetje crackling. Die uitwerkingen noem ik écht niet mooier. Bovendien heeft hij geen lekker eindsalvo. Vind ik dus geen vergelijking waard.
    Ohja en je bedoelt natuurlijk te zeggen; kost minder dan een derde van de prijs, of hij kost meer dan twee derde minder. Want nu zeg je dat de maxi colour zo'n 100 euro kost.



    Het zijn zelfs maar 2.5 gram kruit per effect.

    Dat klopt wat je zelf over de prijs, heb ik er fout neergezet.
    Maar kwa effecten vind ik deze cake gewoon slecht.
    Ik vind die Maxi Colour gewoon beter, en die is ook veel
    beter gecombineert vind ik.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Als je bedenkt dat je voor dat geld 6x de Break Down (Barely Legal) kunt halen. Dan heb je 264 Schoten van elk 11 gram. Je betaald bij dit blok 80% voor het karton en 20% voor de uitwerking. Ja dit kan echt niet hoor

  8. #23
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Dit soort blokken zie je ook verdomde veel in Frankrijk. Kant en klare blokken met een kaliber tot 50mm. Alleen wel met maximaal 500 gram pts. Veel kometen, tails, fluiters en spinners, maar weinig boeketten.


    Dit krijg je dan bijvoorbeeld
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Slechts 390,00€
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 16 april 2008 om 09:01

  9. #24
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    Jullie zijn echt niet zo slim hier...
    Dit gebeurd er zo ongeveer e=met die cake voor jij hem afsteekt:

    Eerst moeten de grondstoffen worden betaalt, daar wordt weer kruit van gemaakt die mensen die dat doen moeten ook loon krijgen, dan moeten er mortieren gemaakt worden dat karton kost ook geld en die mensen krijgen ook weer loon, dan worden de shells in de mortieren gestopt en alles wordt aan elkaar gemaakt en dat moet ook weer betaald worden, dan moet die cake verscheept worden dat moet heel veilig gebeuren en kijk eens naar de afmetingen van die cake er passen er misschien 25 in een container (ik zeg niet dat dit zo is maar stel dat) dan moet de prijs van het verschepen van die container door 25 gedeelt worden en bij die kleinere cakes door veel meer dus dat kost ook weer extra geld, dan koopen de winkels die cakes weer en die verkopen het aan jou en iedereen wil natuurlijk ook weer winst maken dus daarom is die cak zo duur.
    Zo dat weet iedereen ook weer.
    Dit neemt trouwens niet weg dat de cake heel duur is voor zulke slechte effecten.

  10. #25
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
    Jullie zijn echt niet zo slim hier...
    Dit gebeurd er zo ongeveer e=met die cake voor jij hem afsteekt:

    Eerst moeten de grondstoffen worden betaalt, daar wordt weer kruit van gemaakt die mensen die dat doen moeten ook loon krijgen, dan moeten er mortieren gemaakt worden dat karton kost ook geld en die mensen krijgen ook weer loon, dan worden de shells in de mortieren gestopt en alles wordt aan elkaar gemaakt en dat moet ook weer betaald worden, dan moet die cake verscheept worden dat moet heel veilig gebeuren en kijk eens naar de afmetingen van die cake er passen er misschien 25 in een container (ik zeg niet dat dit zo is maar stel dat) dan moet de prijs van het verschepen van die container door 25 gedeelt worden en bij die kleinere cakes door veel meer dus dat kost ook weer extra geld, dan koopen de winkels die cakes weer en die verkopen het aan jou en iedereen wil natuurlijk ook weer winst maken dus daarom is die cak zo duur.
    Zo dat weet iedereen ook weer.
    Dit neemt trouwens niet weg dat de cake heel duur is voor zulke slechte effecten.
    dat wisten we wel . maar als je ff verder zoek kun je voor dat geld veel betere blokken krijgen want de kwalietijd van de cake is erg laag vergeleken met zijn prijs .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  11. #26
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    dat wisten we wel . maar als je ff verder zoek kun je voor dat geld veel betere blokken krijgen want de kwalietijd van de cake is erg laag vergeleken met zijn prijs .
    Ja dat klopt wel maar hij is ook bijna 200 shots he.
    Maar ik zei ook al dat het echt slechte boeketten (als je het zo kunt noemen) zijn maar omdat die cake zo groot is is hij zo duur, en je kunt er zeker veel beteren cakes voor krijgen maar zo groot als deze dank ik niet want dit ding is gewoon mega groot je kunt voor 160 euro veel meer cakes kopen maar die zijn dan niet zo groot als deze en hebben veel minder shots.

  12. #27
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik ben benieuwd naar de verkoopcijfers van dit ding eerlijk gezegd

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    Daar heb ik geen lijst voor nodig!

    Het is niet voor niets dat er dit jaar bij dat product een ''gratis'' pot bij kwam... Zegt genoeg over het de verkoopcijfers van dit product.

    En daarnaast kun je zelf wel bedenken dat de meeste consumenten echt geen 179,- gaan neerleggen voor 1 zo`n product ongeacht of men iets weet van de 500 grammer. Kijk naar de gemiddelde uitgave van consumenten dan snap je zelf wel dat er vrij weinig mensen zijn die dat gaan uitgeven.

  14. #29
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Toch was deze nog verkrijgbaar. Blijkbaar levert dit product dan toch nog wat op of men is gewoon zo suf bezig dat men niet inziet dat dit onzin is. Daarom wil ik dus graag verkoopcijfers zien. Ben wel benieuwd of er gekken zijn die dat bedrag uitgeven voor een dergelijk product.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    En die zijn er wel,ze laten zich inpakken door de grote van het product.
    Het is zelfs zo dat een bedrijf ze afraden naar de klant toe,omdat ze ook een bepaalde principe hebben.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •