Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[5150] Ferro Select 82 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [5150] Ferro Select 82 shots

    Artikelnummer: 5150
    Artikelnaam: Ferro Select 82 shots
    Aantal Schoten: 82
    Effectomschrijving: gouden regen, blauwe staarten met rode glitter boeketten, rode, groene en paarse boeketten met vallende sterren.
    Adviesprijs 109,-
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 22 January 2010, 13:55. Reden: Foto opnieuw

    #2
    Multishot met 82 MORTIERSCHOTEN op professionele basis geproduceerd.

    Het indrukwekkende salvo aan schoten start met 60 snel repeterende kometen met rode, groene en paarse boeketten met vallende sterren. Vervolgens wordt 2 maal een serie van 7 schoten afgevuurd met blauwe staarten met rode glitter boeketten. De finale bestaat uit 2 maal 4 zeer grote effecten met gouden regen.
    Laatst aangepast door Torrr; 30 March 2014, 15:37.

    Comment


      #3
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Wat een tempo zit er in en die finale met gouden regen, fantastisch!

          Alleen jammer van die prijs hé.
          Laatst aangepast door Vadha; 18 September 2010, 18:44.

          Comment


            #6
            Het is geen slechte cake alleen de prijs ligt erg hoog, voor de Ferro Style valt de prijs nog mee, maar voor mij ligt hij echt veel te hoog.

            Comment


              #7
              De cake, als ik de video ziet is echt prachtig, maar 109 euro! Ik bedoel, waar haalt men die prijs toch vandaan, ik betaal en weet wel zeker veel meer andere mensen, zullen nooit meer dan 50 euro besteden per cake. Deze cake zelf is amper 30 seconden plezier, terwijl als ik bijvoorbeeld bij Wolf t dubbele aantal seconden minimaal aan plezier kan beleven.
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #8
                Het is een goede cake, maar ben niet echt onder de indruk.
                En dan kijk je naar de prijs en schik je ook nog is.

                Jammer!

                Comment


                  #9
                  ja maar hij is wel erg groot. En daar winnen ze van ferro hun klantjes mee.
                  Ik vind Ferro eigenlijk maar een vies en slecht merk. Bij mij zal het er dan ook nooit inkomen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk bericht
                    ja maar hij is wel erg groot. En daar winnen ze van ferro hun klantjes mee.
                    Ik vind Ferro eigenlijk maar een vies en slecht merk. Bij mij zal het er dan ook nooit inkomen!
                    Klopt is gewoon misleiding. Tis ook niet mijn merk. Best een leuke bak maar abnormaal duur!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk bericht
                      ja maar hij is wel erg groot. En daar winnen ze van ferro hun klantjes mee.
                      Ik vind Ferro eigenlijk maar een vies en slecht merk. Bij mij zal het er dan ook nooit inkomen!
                      Bij mij zal het er ook niet inkomen, vanwege de prijs. Maar moet zeggen ze hebben toch wel een aantal goede producten.
                      Laatst aangepast door Vadha; 4 October 2010, 19:57.

                      Comment


                        #12
                        Ferro is kwaliteits hoog waardig vuurwerk en hebben ook grote bakbeesten van vormen.

                        het is alleen inderdaad de prijs wat Ferro minder aantrekkelijk maakt voor ons liefhebbers, de gewone consument wilt hem natuurlijk in de straat hebben en uitsloven van kijk! koste me 109,- mooi he! net illegaal maar toch legaal.

                        Comment


                          #13
                          Freeo Select 5150 video in HD:

                          Tuinsuper de Vuurwerkwinkel Velserbroek | www.tuinsuper.com | www.youtube.com/tuinsuper

                          Comment

                          Working...
                          X