Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xin [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Xin [Ass.]

    Artikelnummer: DA100
    Artikelnaam: Xin
    Bruto Gewicht: -
    Netto Kruitgewicht: -
    Aantal Schoten: -
    Caliber: - mm
    Effectomschrijving: Set van 3 schitterende titanium vulkanen van ongekende schoonheid.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte: Divers
    Richtprijs: €7,95

    Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl




    Met vriendelijke groet,
    Vulcan Europe
    Follow us @ Facebook & Twitter: vulcaneurope

    #2
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Hoe zijn deze in verhouding tot de titanium volcano? Die hebben ook eerst een rode of blauwe bengaalse vlam gevolgd door de titanium vulkaan. Deze Xin zijn wel goedkoper (per stuk) maar volgens mij gaan ze ook lager, of lijkt dat zo?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
        Hoe zijn deze in verhouding tot de titanium volcano? Die hebben ook eerst een rode of blauwe bengaalse vlam gevolgd door de titanium vulkaan. Deze Xin zijn wel goedkoper (per stuk) maar volgens mij gaan ze ook lager, of lijkt dat zo?
        Ze gaan toch zeker wel 3 meter hoog deze op het hoogtepunt
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #5
          Volgens mij zijn deze precies het zelfde als de Titanium Vulcano

          Comment


            #6
            Schitterend. We hadden deze in w-shape op een kleine verhoging gezet en dit maakte het voor mij een van de toppers van de avond.

            Comment


              #7
              Deze waren inderdaad heel erg mooi. Ondanks de harde wind kwamen ze zeker nog 2,5 - 3 meter hoog. Had er ook nog eentje op een betonnen paaltje gezet ter verhoging, echt WAUW. Hoop ze dit jaar weer te kunnen kopen

              Heb alleen een filmpje hiervan helaas verwijderd
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #8
                Toch nog een filmpje

                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #9
                  Wij vonden 't top fonteinen! Hier eentje uit het assortiment:

                  Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
                    Wij vonden 't top fonteinen! Hier eentje uit het assortiment:

                    Had nog een paar liggen van eerdere jaren,prachtige fonteinen.
                    Weet iemand of deze fonteinen nog verkrijgbaar zijn?hier zou ik wel een karton van willen,ipv het cat1 spul van 5sec.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                      Had nog een paar liggen van eerdere jaren,prachtige fonteinen.
                      Weet iemand of deze fonteinen nog verkrijgbaar zijn?hier zou ik wel een karton van willen,ipv het cat1 spul van 5sec.
                      Zo niet lekker overstappen op de Etna vulkanen! Volgens mij vergelijkbaar en zo niet een omlabeling ervan?

                      Loots heeft ze en zijn gewoon f2 en toegestaan! In maart is er geen vervoersverbod meer dus 0.0 risico!

                      Comment


                        #12
                        Prachtige fonteinen. Die van mij komen uit 2012 maar gingen als een malle.

                        Comment


                          #13
                          Hier ook wel enorm van genoten, hele goede fonteinen, zeker voor de prijs. Makkelijk 3 meter hoog de meesten een goede tijdsduur

                          Comment

                          Working...
                          X