Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 79
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    bedankt dat je even de tijd neemt om mij een helder antwoord te geven, top kerel!

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Als je bij die winkel langs wilt gaan zou ik ze wel ff een mail sturen met de dag en tijd dat je langs wilt komen, want ze gaan alleen op afspraak open, ze houden zich niet echt bezig met verkoop maar meer met shows

  3. Deze 2 gebruikers waarderen firewall voor het bericht:


  4. #48
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    wtf moet je met je vrouwtje in Pattaya?

    dat is voor vrijgezelle gasten en vieze oude kereltjes interessant...
    Dat was dus ook mijn reactie
    Maar wil wel wat meer zien van Thailand dan alleen een citytrip Bangkok, dus zodoende gaan we waarschijnlijk wel een dagje die kant op… Juist om ook wat van het platteland/de natuur te zien. Onderweg zie je natuurlijk heel veel. Dat was een beetje de insteek.

    Geloof dat we 4 dagen in Cambodja gaan vertoefen, dus dan is 6 dagen Bangkok denk ik ook iets te lang. Pattaya is dichtbij, de andere steden/eilanden gaat veel reistijd in zitten, zeker als je geen binnenlandse vlucht neemt.
    One shot

  5. #49
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
    Als je bij die winkel langs wilt gaan zou ik ze wel ff een mail sturen met de dag en tijd dat je langs wilt komen, want ze gaan alleen op afspraak open, ze houden zich niet echt bezig met verkoop maar meer met shows
    Dat mailen is al geregeld door een maat en tevens mede VWC-er
    One shot

  6. #50
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
    Kijk je moet goed bedenken dat Thailand niet meer is wat het geweest is. Ik bedoel in de zin van prijzen, dus men verdient meer dan 30 euro per maand. Tuurlijk is veel (bijv eten) er goedkoper dan hier in Europa, maar zeker het (sier)vuurwerk vond ik gewoon Europese prijzen hebben bij The Firework Shop. Matten daarentegen kunnen redelijk goedkoop zijn. Een voorbeeld: bij The Fireworks Shop betaalde ik voor een 1000 sh mat iets van 6 euro. Elders in Thailand (het plaatje Trang) had ik diezelfde mat voor 3 euro gekocht bij een chinees.

    Op Samui mag je tot 21.30 uur vuurwerk afsteken, daarna schijnt de politie het niet erg leuk meer te vinden is mij verteld. Zo mag je ook niet in de buurt van het vliegveld schieten (klinkt erg logisch toch). De meest veilige plek is inderdaad het strand. De potten en buizen kan je dan in een hoek van 45 graden over de zee schieten (geeft ook nog eens een mooie weerspiegeling). Maar ik had ook een 5000 sh mat die dubbel gelaagd was met dikke eind bom. Uiteraard heb ik deze niet op het strand afgestoken, maar op een rustig straatje. Beetje langs de zijkant en knallen maar. Je moet een beetje het juiste moment en de situatie inschatten. Mocht er dan een verdwaalde Thai langskomen, dan vinden die gasten het alleen maar prachtig is mijn ervaring. In Bankok heb ik zoals Vincmeister al zei een beetje opschudding gehad, maar dat is dan ook in de grote stad. Op Samui waren de mensen veel relaxter.

    hier nog een link.
    http://www.freakpyromaniacs.com/foru...koh-samui.html
    Ok duidelijk. Maar zelf geen problemen gehad met de cops daar? Aangezien ze daar volgens mij zo corrupt zijn als maar kan

    Gewoon zorgen dat je cash genoeg bij je hebt om die gasten om te kopen
    Ben een beetje bang voor die Thai… opium roken is zeker niet zo slim daar?
    One shot

  7. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    ik moet heel eerlijk zeggen dat je in grote steden als bijv bankok meer politie op straat ziet dan op zuidelijke eilanden. ik denk dat je echt naar de tijd en situatie moet kijken, je moet gewoon zo min mogelijk mensen tot last zijn. Zo is ook drugs gebruik mogelijk, maar ook hier geld (de gouden regel) kijk naar de tijd en situatie. heb meerdere malen mensen drugs zien gebruiken. eerlijk gezegd heb ik in 4 weken tijd niet met politie te maken gehad en weet dus eigenlijk niet hoe het met corruptie zit. wel moet je je bedenken dat men jou als een wandelende portemonnee ziet. dus mijn advies is doe je ding maar wees niet tot overlast, alhoewel de grenzen soms ver te zoeken zijn in thailand.

  8. #52
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    nog even wachten op de productfilmpjes van Firewall, maar ze komen er zeker aan. om het wachten wat aangenamer te maken knallen we er gewoon nog even een knaller tegenaan. namelijk de Explod!

    Youtube: Fuse & Cues

  9. Deze 2 gebruikers waarderen vincmeister voor het bericht:


  10. #53
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    het is alweer even geleden dat ik iets geupload heb en schandalig genoeg nog geen thailand filmpjes. Deze komen er nog zeker aan, maar door omstandigheden is dit even vertraagd.
    wel heb ik nog wat andere filmpjes in de wacht staan, en deze zijn er enkele van. Enjoy!



    Youtube: Fuse & Cues

  11. Deze 2 gebruikers waarderen vincmeister voor het bericht:


  12. #54
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    omdat het (zo goed als) 1 september is, weer een leuke upload. volgens de labels hadden het allemaal dezelfde moeten zijn. de praktijk bleek toch anders. ach, toch wel leuk

    Youtube: Fuse & Cues

  13. Deze gebruiker waardeert vincmeister voor het bericht:


  14. #55
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    aangezien het waarschijnlijk wel een knallend weekend zal gaan worden, gaan we vast warm draaien. hier enkele knaller(w)tjes!





    Youtube: Fuse & Cues

  15. Deze 3 gebruikers waarderen vincmeister voor het bericht:


  16. #56
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    gisteren was de winkeliersdemo van Vulcan, en hier kon ik bij zijn. enkele leuke producten gezien, en er was een kleine afsluiting:

    Youtube: Fuse & Cues

  17. Deze gebruiker waardeert vincmeister voor het bericht:


  18. #57
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    na het fiasco met de camera bij vulcan ben ik voor de revanche gegaan in Merksem bij het vredesvuurwerk. wat een geweldige show! alleen heel erg jammer van alle rook...

    Youtube: Fuse & Cues

  19. Deze gebruiker waardeert vincmeister voor het bericht:


  20. #58
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    ik zal ook weer eens wat van me laten horen, aangezien het al november is! tijd voor weer een fotootje en een filmpje



    Helaas, van onderstaande heb ik geen filmpje. erg spijtig aangezien dit een erg goede salute was!
    Naam: blitzknal.JPG
Bekeken: 62
Grootte: 65,1 KB

    en nog wat shells:
    Youtube: Fuse & Cues

  21. Deze gebruiker waardeert vincmeister voor het bericht:


  22. #59
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    tijd voor weer een filmpje, een 4" weco shell

    Youtube: Fuse & Cues

  23. Deze gebruiker waardeert vincmeister voor het bericht:


  24. #60
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    gisteren naar Tosch geweest. jammer dat er wat regen viel, maar de braadworst maakte dat wel weer goed. ik snap alleen dat kleine sneetje brood erbij nog niet helemaal

    Youtube: Fuse & Cues

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •