Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prezident Piro

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier wat foto's van vorig jaar.

    Wat inderdaad opvalt.
    1. De box is al kant-en-klaar doorgelont (zit een heel kleine pauze in de overgangen, maar niet heel storend).
    2. Alles zit stevig op een houten plank gemonteerd
    3. In Duitsland koop je deze doos gemiddeld nog eens 20 Euro goedkoper dan in Nederland.

    Theoretisch zou je het geheel dus ook uit de doos kunnen halen en neerzetten. Hoeft echter niet, omdat je de doos rondom los kunt scheuren (met scheurstrip) en je zo makkelijk bij de lontjes kan komen.

    Eigenlijk veel degelijker dan hoe je het in Nederland overhandigd krijgt.
    Ik snap echt niet waarom er in Nederland zo moeilijk gedaan wordt over doorgelonte artikelen.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161206_225345_resized_20161207_071945108.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,0 KB
ID:	1559911

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161206_225403_resized_20161207_071956735.jpg
Vertoningen:1
Grootte:223,6 KB
ID:	1559912

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161206_230015_resized_20161207_071949802.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,8 KB
ID:	1559916

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161206_225926_resized_20161207_071954465.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,0 KB
ID:	1559913

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161206_225933_resized_20161207_071952076.jpg
Vertoningen:1
Grootte:229,5 KB
ID:	1559914

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161206_225954_resized_20161207_071959124.jpg
Vertoningen:1
Grootte:118,8 KB
ID:	1559915

    Comment


      #17
      Vorig jaar geschoten.. Er leuke box. Goed tempo.
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #18
        Ik wil deze ook graag halen in Duitsland. Ik kan alleen niet zoveel winkels vinden die ze verkopen? Dit is toch precies hetzelfde als de Big Momma?

        Comment


          #19
          Deze box geschoten vannacht. Wat een topper is dit. 1x aansteken en klaar
          Zeer harde burst en brede boeketten.
          Lekker tempo echt waar voor het geld.
          Aangeschaft bij Posten Borse voor 99€

          Volgend jaar zeker weten weer

          Comment


            #20
            Volgens mij is deze NL versie, de big momma dus, nergens meer te koop?
            In dat geval heel jammer. Vond het altijd een mooie box en vind het vreemd dat ze die in duitsland wel verkopen-als compound dan.

            Comment


              #21
              Ja hij is in Nederland nog wel te koop hoor de big momma.

              Comment


                #22
                3e jaar op rij deze box gehad. Standaard in de collectie.

                Ook dit jaar weer heerlijk tempo harde burst en grote boeketten.

                Waar voor je geld

                Comment


                  #23
                  Had m dit jaar ook eindelijk. Wilde hem al een paar jaar maar was telkens uitverkocht in de winkels waar ik kwam.
                  Nu was het helaas nogal een tegenvaller. Één van de cakes knalde uit elkaar waardoor het alle kanten op ging, behalve de lucht in, werd een beetje gevaarlijk aangezien er best wat een in groep mensen terecht kwam.
                  . Vervolgens was hij niet meer goed doorgelont waardoor nog niet eens de helft af ging. Nogmaals aangestoken via de reserve lont maar toen ging nog niet alles af.
                  Heel jammer want het lijkt me nog steeds een van de mooiste cakes voor dat geld.

                  Comment


                    #24
                    Ik weet niet welke versie ik had, maar mijn cakes hadden geen rode folie maar een papieren bovenkant.

                    Comment


                      #25
                      Stak iemand gister hier nog af. Leuk divers rambakkie, qua effecten niet heel bijzonder of groot ofzo, maar tempo maakte veel goed

                      Comment


                        #26
                        Door de mist deze nog over voor dit jaar. Gekocht voor 75€ in een actie met een gratis Red Head Willow van Redwire (bij aankoop van 100€ of meer) Ben benieuwd

                        Comment


                          #27
                          Hoop deze nog te scoren ergens in duits de laatste dagen .
                          Leuke als chaos moment om alle 4 de cakes van 2 kanten aan te steken
                          Natural Born Pyro

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                            Hoop deze nog te scoren ergens in duits de laatste dagen .
                            Leuke als chaos moment om alle 4 de cakes van 2 kanten aan te steken
                            Waarom in duitsland hier is die goedkoper heb hem voor 79 gekocht

                            Comment


                              #29
                              Ja maar ik kwam pas 8 dec op het briljante idee om toch wat vw te halen
                              Natural Born Pyro

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                                Ja maar ik kwam pas 8 dec op het briljante idee om toch wat vw te halen
                                Maakt niet uit want bij dezr winkel kost ie dat nog steeds

                                Comment

                                Working...
                                X