Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts

    Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2015!

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van VWC op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2012
    Berichten
    93
    Thanks
    38
    34 waarderingen in 14 posts
    De vraag waar zat broekhoff dit jaar. Waar is de oude broekhoff. Broekhoff is volgens mij Qua omzet of was toch wel een van de grootste. Maar de laatste jaren zie ik steeds minder dingen. Waarvan ik zeg wow die zijn mooi. Of ze zijn veel te duur. Paar jaar terug waren spullen mooi maar te duur. Maar dit jaar zie ik niks nieuws. Ik hoop dat broekhoff komt met meer spullen om toch te zien dat ze nog steeds kwaliteit kunnen maken. Kortom komt er dit jaar nog een nieuwe cake box set. Een aantal nieuwe cakes in elke klasse en een mooie pijlen pakket denk hier aan type Lighyear.

  3. Deze gebruiker waardeert Royalvuurwerkfreak voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royalvuurwerkfreak Bekijk bericht
    De vraag waar zat broekhoff dit jaar. Waar is de oude broekhoff. Broekhoff is volgens mij Qua omzet of was toch wel een van de grootste. Maar de laatste jaren zie ik steeds minder dingen. Waarvan ik zeg wow die zijn mooi. Of ze zijn veel te duur. Paar jaar terug waren spullen mooi maar te duur. Maar dit jaar zie ik niks nieuws. Ik hoop dat broekhoff komt met meer spullen om toch te zien dat ze nog steeds kwaliteit kunnen maken. Kortom komt er dit jaar nog een nieuwe cake box set. Een aantal nieuwe cakes in elke klasse en een mooie pijlen pakket denk hier aan type Lighyear.
    Hier sluit ik mij ook bij aan. Bijna geen nieuwe producten.

  5. #4
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Is het voor Broekhoff mischien een idee, of stellen zij zich open, voor een opendag voor freaks, zodat deze de importeur ook een keer kunnen te bezichtigen?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •