Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2014!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De Massive en de Black Light van Herlat.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      imperial blink van broekhoff

      Comment


        #18
        Mijn top 3 (van producten die ik zelf had):
        1. Stars over Paris (Blijft goed)
        2. Heroic Strike
        3. Rude Awakening
        Laatst aangepast door kokos4life; 6 January 2015, 14:33.

        Comment


          #19
          Massive - Zena
          Sneaky 6 - Katan

          Comment


            #20
            Ik ga voor nu voor de Crackling chry 2.0, wat een beest was dit zeg! Schoot hem per 2 wat echt chaos was. Daarnaast was de Down Under van Marijn ook dik en de bekende doorlontcake's natuurlijk ook.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              1 Big 19, Wolff. Betere cakes voor dat geld ga je niet snel vinden. Geweldig harde burst en schitterende effecten. Ook veel verschillende. Absolute topper voor mij dit jaar.

              2 6-pack150 Katan. Ook flinke diversiteit aan effecten en voor dat geld echt uitstekend presterende cakes. Vooral de crackling cake en de whistling salute waren gaaf.

              3 Suspicious, Cafferata. Geweldige cake. Simpele peony crackling maar wel dik in orde, grote boeketten. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Betere cakes in die klasse zijn er niet

              Comment


                #22
                Happpy thunder Q

                knalde de salute 1 er finaal uit doordat alles in 1x eruit schoot. Geweldig ding!

                Comment


                  #23
                  1. Daisy Beam, dikke fluiters en enorme boeketten
                  2. Voltage, perfecte mix tussen goud en dikke salutes!
                  3. Roadshow, de blinkercake van 2014 voor mij!

                  Comment


                    #24
                    Mmm moeilijk kiezen had mix van oud en nieuwe producten. heb niet een echte nr 1 of 2 want alles was voor de prijs over het algemeen goed.

                    nr 1 Midnight mania. al sinds jaar dat die uitkomt erin blijft mooi en aardig gelijk net als de prijs.
                    nr 2 Wicked warlock als nieuw komer kleine cake voor goede prijs net als herioc strike
                    nr 3 Kneiter hard voor de prijs van dit jaar 24 euro. Toch wel een gave waaier. Maar 50 heb ik er niet voor over. koop zowieso nooit potte van meer dan 35.

                    Comment


                      #25
                      six best possible cake nummer 4 is wordt in 2015 de gold digger....
                      ik had het de eer dat ik deze al mocht schieten dit jaar..

                      01. Gold Digger (china red) alias cake 04 six best possible, laatste cake black out eight.
                      02. Strictly China, wat een lanceer geweld. (4 cakes 19 shots 475gr voor €74.95)
                      03. Zena Mayhem, Goede kleuren, leuke afwisselingen en goede prijs.
                      04. Reach 4 freedom, vanwege de prijs en tempo verloren van Mayhem.

                      En de winnaar zal absoluut de Cruel Traction worden.
                      in mijn ogen een goede cake, ook gezien met oud en nieuw maar waar deze 3 schoten per keer voor nodig heeft doen de bovenstaande het met 1 en of 2 schoten tegelijk.
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        #26
                        Big 19
                        Big Four XL 144
                        Secret Salute

                        Comment


                          #27
                          Big 19 zonder twijfel

                          Comment


                            #28
                            Big 19, zeer zeker.

                            Wat een geweldige prijs/kwaliteit verhouding.

                            Comment


                              #29
                              - Big 19
                              - Scar (vuurwerkmania)
                              - Sick Six

                              Comment


                                #30
                                Ik stem op de Dutch thunder, elk jaar in de collectie echter zal hij zeer aannemelijk verdwijnen :( Een geweldige knaller die jaar in jaar uit goed presteerde.

                                Verder noemens waardig;
                                Big 19, Cruelty, stars over paris, midnight mania

                                Comment

                                Working...
                                X