Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts

    Uitgebreid Tripreport Nederland 29-12 2014/2015

    Eindelijk was het dan zover, 29 december 2014. Niet geslapen, want diezelfde nacht had ik een feestje. En daar wilde ik graag bij zijn, maar natuurlijk wilde ik ook mijn vuurwerk halen. Ach geen probleem, 's nachts een feestje en genoten van jagerbombs (Red Bull + Jagermeister) dit hielp goed tegen het wakker blijven. Maar toch heb ik het voor elkaar gekregen om van 05:30 tot 06:00 uur te slapen. Snap nog steeds niet hoe mij dit is gelukt, om 06:30 uur stond mijn wekker. Normaal zou ik brak zijn, maar ik was hartstikke fit.

    Opgestaan, broodjes kipkerrie gemaakt. Nog even de forums bekeken en daar was mijn stookmaat Rbfirework. Eenmaal buiten kwam ik tot de ontdekking dat het sneeuwde, ach het zal wel meevallen. Na een dikke 10 minuten rijden begon het al, dikke sneeuwval. En daarbij kwam nog eens dat de wegen niet gestrooid waren. Glibberen dus, en 50 rijden op de autobaan. Raar gezicht, maar wel erg sfeervol! Op de radio klonk ondertussen Queen met Don't stop me now, staat eigenlijk gelijk aan oud en nieuw. Meteen kippenvel, muziek harder. En gelukkig ging het wat rustiger sneeuwen. Dus konden we het gaspedaal weer wat meer indrukken, zodat we op tijd bij de eerste vuurwerkwinkel zouden zijn. Namelijk TP-Vuurwerkshop hier gingen we de eerste gezamenlijke bestelling ophalen.

    Naam: IMG_5604[1].jpg
Bekeken: 190
Grootte: 86,4 KB

    Eindelijk aangekomen waren we nog te vroeg, 07:15. Ach, nog maar een blikje Rockstar Energy erachteraan. Had eigenlijk meer trek in iets warms, dan maar een rondje lopen. Want de winkel was nog gesloten, uit de auto gestapt het geluid van krakende sneeuw. Heerlijk gevoel! Naar achter gelopen, daar was de winkel. En daar zagen we al iemand sneeuwschuiven. Na 5 minuten kwam de eerste van onze groep al aan, Jakhal/Chrackling King. Nog even praten, en de tweede kwam ook al Pancake. De groep was bijna compleet maar de winkel ging al open, en vanwege de kou maar naar binnen. Dummy's bekijken en een praatje met de eigenaar en andere personeel. Werd meteen gevraagd voor een kop warme koffie, niet afgeslagen natuurlijk!

    Naam: P1040614.jpg
Bekeken: 234
Grootte: 225,8 KB

    Naam: P1040621.jpg
Bekeken: 185
Grootte: 219,1 KB

    Naam: P1040622.jpg
Bekeken: 196
Grootte: 240,0 KB

    De bestelling van ons stond natuurlijk netjes klaar, super. Jamer genoeg had Rubro en Katan een aantal dingetjes niet geleverd. Dus deze werden omgeruild voor andere producten. Wij waren tevreden en de toonbank zag er weer mooi uit met alle dozen!

    Naam: P1040617.jpg
Bekeken: 195
Grootte: 231,4 KB

    Natuurlijk nog wat extra dingetjes meegenomen, persoonlijk alleen een aantal Mi Flaai Haai van Wolff. Painkiller ging ook voor de Mi Flai Haai maar nam daarnaast ook nog Stinger Bees en een Big Momma mee naar huis!

    Naam: P1040623.jpg
Bekeken: 195
Grootte: 187,8 KB

    Tijd om alles in te laden in de auto. Gelukkig waren we met genoeg auto's dus het paste perfect.

    Hierna was het tijd voor Duitsland, dit in een ander topic!


    's Avonds was Ano Vuurwerk aan de beurt. Om 19:00 uur zouden we aanwezig zijn, maar een van ons had de klok van zijn navigatie fout staan dus die stond om 18:00 uur al daar. Gelukkig maar, want er klopten een aantal dingen niet aan de bestelling. Zo ontbraken er producten van importeurs omdat zij niet geleverd hadden, dus hier moesten we een aantal dingen op verzinnen.

    Eenmaal aangekomen eerst even tijd voor een warme drank, koffie, thee, chocomel of soep het was allemaal aanwezig. En mocht je honger hebben kon je ook nog eens een frietje mayo halen. Helemaal super, dus aan de inwendige mens was ook gedacht.

    Tijd voor de bestelling, de winkelwagens met producten en dozen kwamen aan. Zag er super uit, alleen er ontbraken wat spullen. Onder andere een Ambush, een aantal Juggling Bouncers en nog een paar producten. Omdat bijna alle producten nodig waren in shows moesten er goede vervangers uitgezocht worden. En dat was niet zo makkelijk, de een ging voor de Golden Box van Zena en de ander de Black Light van Zena. Super vervangers, en zeker een aanvulling voor de collecties.

    Nadat ook dit gepakt was zijn alle producten in de auto's gelegd en onze kunsten om de auto's in te laden waren ook een stuk beter geworden. Het was zo goed gedaan dat één auto zelfs niet had hoeven te rijden. Ach, dat was achteraf. Dit zou dan eigenlijk de laatste winkel van de dag zijn, maar onderweg naar huis kwam ik op het idee dat ik graag naar nog een winkel wilde gaan. Wat lag op de weg en zou ik nog wat nodig hebben... Nou dan gaan we maar voor een GBV winkel, ik zou namelijk toch graag 2 pakjes Asian Thunder Rockets willen hebben. 20:57 kwamen we de winkel in, en hadden nog 3 minuten. Er werd gezegd sow dat is op het nippertje maar de kassa gaat zo dicht. Ik had mijn bestelling al klaar, alleen de kassa had er geen zin meer in. Dus om 21:10 uur ging ik pas de winkel uit.

    Opbrengst van de laatste winkel:
    Naam: IMG_5622[1].jpg
Bekeken: 186
Grootte: 84,0 KB

    En zo kwam er een einde aan dag 1. Een zeer succesvolle dag, bijna alles klopte. En bijna alles was binnen. Alleen 30 december was Stienenfireworks nog aan de beurt voor een aantal producten. Onder andere 2x Showbox 1 van Vuurwerkmania, een aantal We Like It's en nog een aantal producten. Jammer genoeg was de gehele bestelling niet binnen gekomen, en dus ook niet op voorraad. Voor een deel dus het geld terug gekregen en voor een ander deel vervangers uitgezocht. Erg jammer van de Showbox 1 want dit was een heel erg dikke box.

    Er komen ook nog beelden aan van de 29ste in Nederland maar deze volgen later. Een linkje naar Tripreport Duitsland komt er ook nog aan, de video is wel al online!


  2. Deze 22 gebruikers waarderen tristen voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Mooi tripje zo. Dit jaar weer naar Duitsland? Moet nu wel door de week..
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •