Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooter Kit 24 [Pijlenass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Shooter Kit 24 [Pijlenass.]

    Artikelnummer: 204
    Artikelnaam: Shooter Kit 24
    Aantal Vuurpijlen: 24
    Effectomschrijving: 6 middelgrote, 6 shell, 6 grote en 6 supergrote siervuur-pijlen in mooie zak met headercard. Gold coconut w/dragon egg, Red coconut w/silver blink, Red and Green coconuts, Cauliflower, Red blink, Ocean blue peony, Dragon egg, Red and Green peony.
    Richtprijs: €55,00
    Verpakkingseenheid: 10/1


    Wij danken VC Vuurwerk voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door FireDragon; 3 February 2011, 15:58.

    #2
    Wat is een Cauliflower als effect? Ik weet dat Cauliflower bloemkool betekend, maar een effect ken ik me daar niet bij bedenken.

    Comment


      #3
      Als mijn schoonvader dit pakket had afgestoken, dan had ik je het kunnen vertellen. Hij was zo wijs dit niet te doen ivm de dikke mist. Over een maand of wat hoop ik je het alsnog te kunnen vertellen.


      Dit bevalt mij overigens al niet:
      "6 middelgrote, 6 shell, 6 grote en 6 supergrote siervuur-pijlen in mooie zak met headercard"

      Ja het ziet er mooi uit, maar de grootte van de pijlen zegt niets. Ze mogen hoe verschillend in formaat toch slechts 40 gram pts bevatten waarvan een gedeelte al stijglading is. Ik denk dat er schromelijk te veel betaald wordt voor dit pakket. Leuk voor de leek, maar ik denk dat er voor de freaks betere alternatieven bestaan die goedkoper en minstens zo goed zijn.

      Comment


        #4
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Ik heb de 16 gehad afgelopen o&n. De meeste pijlen waren slecht met kleine uitwerking. Ze gingen ook veel te hoog en laat af. Maar toch zaten er ook mooie pijlen bij. Ik het gefilmd maar niet apart staan. Ze staan wel op ene film op youtube met andere pijlen erbij: http://www.youtube.com/watch?v=OJy9Gvlxt2c

          Gr. Theking

          Comment

          Working...
          X