Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Vragen aan Royal 2015!

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    107
    Thanks
    139
    78 waarderingen in 47 posts
    Wat is er in hemelsnaam gebeurd met jullie geweldige cake-boxen?

    De G.O.E. 2.0 viel tegen.

    De Ultimate presteerde ondermaats.

    Wonderful world was ook niet zoals beloofd.


    Wel heel veel lof over de losse cakes, gate of heaven en een hoop meer presteerde super.

  3. Deze gebruiker waardeert maxman voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik heb de Garden of Eden 2.0 en Wonderful world gehad. Beide waren zeer duur maar presteerde zeer ondermaats. Ik ben dit niet van jullie gewend. Is dit vanwege de flater met de G.O.E van vorig jaar? Doen jullie klanten op de een of andere manier compenseren?

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Wat is de reden dat jullie boxen als o.a. de Wonderful World niet volledig uitnutten wat betreft kruidvulling per tube? De Wonderful World heeft bijvoorbeeld maar 12,5 gram per schot terwijl dat voor deze box 20 mag zijn. Het concept van deze box is op zich prachtig, maar er is toch veel meer uit te halen? Is dit een geldkwestie of heeft met de keuring te maken? Gezien de hoge prijs betaal je als klant wel voor maximale vulling, maar je krijgt het lang niet.

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Ik word moe van die half gare boeketjes in jullie salutes. Een klein titanium wolkje moet toch mogelijk zijn ipv halve palmen met wat sterren??

  7. Deze 2 gebruikers waarderen AtaiLo voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxman Bekijk bericht
    Wat is er in hemelsnaam gebeurd met jullie geweldige cake-boxen?

    De G.O.E. 2.0 viel tegen.

    De Ultimate presteerde ondermaats.

    Wonderful world was ook niet zoals beloofd.


    Wel heel veel lof over de losse cakes, gate of heaven en een hoop meer presteerde super.
    Maar ook de Sky Palms presteerde anders. Hij was nog wel goed, maar totaal anders als in 2014. Kunnen jullie wel kwaliteit blijven garanderen? En waarom veranderen producten van uitwerking?
    Groeten...:)

  9. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
    Maar ook de Sky Palms presteerde anders. Hij was nog wel goed, maar totaal anders als in 2014. Kunnen jullie wel kwaliteit blijven garanderen? En waarom veranderen producten van uitwerking?
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...839-Oplichting In post #7 staat je antwoord over de Sky Palms.

  10. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  11. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
    Wat is de reden dat jullie boxen als o.a. de Wonderful World niet volledig uitnutten wat betreft kruidvulling per tube? De Wonderful World heeft bijvoorbeeld maar 12,5 gram per schot terwijl dat voor deze box 20 mag zijn. Het concept van deze box is op zich prachtig, maar er is toch veel meer uit te halen? Is dit een geldkwestie of heeft met de keuring te maken? Gezien de hoge prijs betaal je als klant wel voor maximale vulling, maar je krijgt het lang niet.
    Wie het randje opzoekt valt er vanzelf een keer overheen. Meer dan 12,5 gram is niet nodig met 25mm tubes, daarbij ligt het aan het effect. het is soms ook 13,5 of 14 gram.
    Als er in het geval van de Wonderful World meer in zou zitten zouden de effecten te laag komen en heb je helemaal geen box meer. Je kan in dit geval hooguit nog een mine toevoegen en dan zit je aan je 15 gram bij batterijen. meer dan 15 gram is bij 25mm niet interessant voor het lucht effect. Dan moet je naar de 30mm. Maak je deze box in 30mm schiet ie hoger, minder kans op te laag brandend vuurwerk. Kan je er dus meer kruit in doen maar word tegelijkertijd je box duurder.
    ..

  12. Deze 3 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    Wie het randje opzoekt valt er vanzelf een keer overheen. Meer dan 12,5 gram is niet nodig met 25mm tubes, daarbij ligt het aan het effect. het is soms ook 13,5 of 14 gram.
    Als er in het geval van de Wonderful World meer in zou zitten zouden de effecten te laag komen en heb je helemaal geen box meer. Je kan in dit geval hooguit nog een mine toevoegen en dan zit je aan je 15 gram bij batterijen. meer dan 15 gram is bij 25mm niet interessant voor het lucht effect. Dan moet je naar de 30mm. Maak je deze box in 30mm schiet ie hoger, minder kans op te laag brandend vuurwerk. Kan je er dus meer kruit in doen maar word tegelijkertijd je box duurder.
    Bedankt voor je reactie Genius. Klinkt allemaal aannemelijk. Heb ik toch nog even een vraag/opmerking vwb de prijs waar je het over hebt en dat de box duurder zou worden als je er meer kruit in doet. Hoe verklaar je dan dat bijvoorbeeld de Immortal Gold (2kg) en de Cruel Traction (meer dan 2 kg) even duur of zelfs goedkoper zijn?

  14. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie Genius. Klinkt allemaal aannemelijk. Heb ik toch nog even een vraag/opmerking vwb de prijs waar je het over hebt en dat de box duurder zou worden als je er meer kruit in doet. Hoe verklaar je dan dat bijvoorbeeld de Immortal Gold (2kg) en de Cruel Traction (meer dan 2 kg) even duur of zelfs goedkoper zijn?
    Hoe Royal prijzen bepaald kan ik geen uitspraken over doen. Hoe andere importeurs dat doen weet ik niet. Ik heb geen idee wat voor marges zij hanteren bij het bepalen van een adv. verkoopprijs en hoeveel winst ze maken op een doos.
    ..

  15. Deze gebruiker waardeert genius voor het bericht:


  16. #11
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Daarbij heb je het ook over een importeur als Wolff (en Rubro onderhand ook) die heel veel groter is en dus meer kan schuiven met marges; dus een kleinere marge op één product opvangen op een grotere marge op een ander product, terwijl Royal een kleine importeur is die net een financiële klap achter de rug heeft dus én niet makkelijk kan schuiven met margecompensaties, én elke cent nodig heeft om het hoofd boven water te houden en ons hun producten komende jaren te kunnen blijven garanderen.

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  18. #12
    VWC-Lid Gunner1001's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 mei 2010
    Berichten
    341
    Thanks
    111
    386 waarderingen in 87 posts
    vraag = waarom worden we om de tuin geleid met de sky palms. ik voel me bedrogen , kan hij wel mooi zijn ( de 2014 versie ) maar daarvoor koop je hem niet , je koop hem voor 2013 effecten.

    hiermee is mijn vertrouwen in Royal fireworks beschadigd.

  19. #13
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Zijn de ouder cake's :silver willow, colourfull palm tree en swirling daisy nog leverbaar, of komt er iets terug op de markt, wat hier sterk op lijkt? Want de Royal Garden collectie vond ik altijd ijzer sterk

  20. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Mijn vragen:

    Wat vond royal zelf van hun boxen dit jaar?

    Gaan jullie dingen veranderen in de goe 2 en de ultimate?

  21. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    nog maar een paar vragen:

    1 de waaiercakes uit de royal garden lijn komen die nog terug?
    2- vuurwerk met een kroon en de fireworks 4 all komen die ook nog terug?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •