Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 32
  1. #16
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.326
    Thanks
    655
    974 waarderingen in 487 posts
    Moeten we dan alle topics samenvatten? Geen vernieuwende ideeën, toppers niet meer wat ze waren of eruit, 500 gram cakes die presteren als 100 gram cakes, slechte burst, inconsistente boeketten en dan ook nog eens kleine boeketten. Ofwel alle grondbeginselen die fout gaan!
    Ook dit is kritiek, maar hoe moet ik het anders uitleggen? Zorg er gewoon voor dat 500 gram cakes presteren als 500 gram cakes!

  2. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  3. #17
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
    Moeten we dan alle topics samenvatten? Geen vernieuwende ideeën, toppers niet meer wat ze waren of eruit, 500 gram cakes die presteren als 100 gram cakes, slechte burst, inconsistente boeketten en dan ook nog eens kleine boeketten. Ofwel alle grondbeginselen die fout gaan!
    Ook dit is kritiek, maar hoe moet ik het anders uitleggen? Zorg er gewoon voor dat 500 gram cakes presteren als 500 gram cakes!
    Nee, er wordt gevraagd naar ideeën voor nieuwe producten waarvan jij vindt dat het goed is. Zij kunnen het dan laten maken en beoordelen op kwaliteit en haalbaarheid qua prijs.

    Jij zou dus goede burst kunnen noemen, consistente boeketten en grotere boeketten. Dan nog wat effecten erbij die GBV misschien ook zou moeten hebben etc.

    Concrete ideetjes dus, ze staan er voor open. Het is al vaker gevraagd, ze krijgen wel de kritiek, maar als ze aangeven dat ze graag mee willen laten denken, doet niemand dat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    http://youtu.be/galip_Y88n8

    De microphobia, moet 179 euro kosten. Dit is echt een gigantisch bedrag en wat je ervoor terugkrijgt staat niet in verhouding. Kleine boeketten, te weinig burst of geen, matige effecten. Zeker op het einde, is het ronduit slecht. Erg jammer, gelukkig heb ik op tijd dit filmpje gezien, als ik deze cake zo gekocht had dan had ik een klacht ingediend bij de winkelier.

    Is dit echt de bedoeling?

    Ik mis de oude kwaliteit, eerste lichting amazing yellow caps, sweden by night, best of seven rows, golden wall.

  6. #19
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    GBV ook ik mis de kwaliteit al de nodige jaren die ik van jullie gewend was.
    Wordt er nou echt niet iets gedaan waardoor jullie uit deze dip op kunnen krabbelen?
    Kijk naar de concurrentie die zijn wel volop bezig met vernieuwing en verbeteringen.
    Waarom lukt jullie dat niet? Zijn jullie nou echt afhankelijk van wat wij vinden wat bv een 500 grammer moet bieden?
    December Will Be Magic Again!!

  7. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    waarom zorgen jullie niet voor een betere kwaliteits controle?
    Gezien de prijzen mag je wat verwachten.
    Helaas zullen de verwachting groot zijn maar de resultaten minder.
    Wij freaks zoeken dit zorgvuldig uit.
    De normale vader en zoon niet.
    Zeker bij de cakeboxen mist de spanning het is slaap verwekkend.
    Grote boxen maar Geen echte opbouw wel variatie maar minimaal te zien kleine boeketten.
    overigens zijn de asian thunderockets en de asian thunder single shots wel dik in orde

  8. #21
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness
    Zijn jullie nou echt afhankelijk van wat wij vinden wat bv een 500 grammer moet bieden?
    Zeker niet, kijk maar eens naar het enorme aantal verkooppunten dat ze hebben. Zij richten zich op de grote consumenten markt, niet zozeer de liefhebbers. De eerder genoemde cakes die inderdaad erg goed waren, zelf ook zat van gekocht, waren qua prijs niet meer haalbaar voor de markt en dus zijn ze eruit gegaan. Onze inbreng zal hun geen enorm extra aantal dealers opleveren, maar we kunnen wel helpen om hun klanten iets vernieuwends te brengen.

    Ik probeer het nogmaals; geef concrete ideetjes, de kritiek is wel duidelijk, maar laten we ze een handje helpen en kijken of we weer echte liefhebbers cakes kunnen halen. Wijzelf als VWC hebben al een lijstje met ideetjes ingestuurd die ze als samples kunnen bekijken in China. Jullie roepen al jaren hoe het niet moet, roep nu ook eens hoe het wel kan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Als ze nou eens beginnen met een aantal producten van WECO uit Duitsland hier in Nederland op de markt te brengen. Tanz der Vampire bijvoorbeeld, de tolle lola, turbo salut rakete, wolfsgeheul, crying wolf, weco parachute rockets, weco ghost scream rockets. Dat zou al een lekker begin zijn.

    Aan de andere kant laat GBV-WECO niet echt zien dat ze goed vuurwerk op de markt kunnen brengen. Dus ik kan allemaal suggesties gaan doen maar als ze net zo goed worden uitgevoerd als het huidige vuurwerk en de prijs die ze ervoor vragen? Dan is dat toch verspilde moeite?

  11. Deze 3 gebruikers waarderen Fireworksfamily123 voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.061 waarderingen in 322 posts
    Oke hier wat ideetjes:

    Spinners met multicolor boeketten. Niet alleen rood/groen maar ook eens wat meer kleurtjes als paars, geel, blauw (kan in één boeket zitten, misschien per boeket één kleur) Vergeet ook de flashburst niet, anders krijg je van die plofboeketjes die veel cakes nu hebben. Prijs van 25 shots hoeft niet hoger te liggen dan €30. Als de kwaliteit écht goed is en 30 is niet haalbaar, dan max 35. (Het liefts zo laag mogelijk natuurlijk!)

    -Fluitcake met fluiters als de oude Yellow Cabs. Verdere informatie lijkt met niet echt nodig, behalve dat de prijs weer niet te hoog moet liggen.

    Cake met ghost effect. Wellicht in andere kleur dan rood. (als dat mogelijk is in ieder geval, tot nu toe alleen nog maar cakes met rood ghost effect tegen gekomen) Misschien in combinatie met spinners?

    -Simpele peony cakes in verschillende felle kleuren. Effecten moeten mooi rond zijn. Verder géén toevoegingen als crackling o.i.d.

    -Pixie dust goudcake! Veel mensen zijn fan van dat mooie dunne goud dat langzaam naar de grond zakt.

    -Dit zou een gat in de markt zijn: Farfalle cake of Farfalle single shots! Ik weet niet of het mogelijk is om dit in consumentenvorm te produceren, maar het zou geweldig zijn.

    -Misschien andere fabriek? Dit zal een gigantische verandering zijn natuurlijk, maar als ik zie dat alle importeurs gewoon goede kwaliteitscakes op de markt kunnen brengen, is het misschien aan de huidige fabriek te wijten dat de kwaliteit nu niet al te best is.

    -Kwaliteit boven kwantiteit! Overweeg een kleiner assortiment. (omlabelingen voor verschillende winkels daargelaten) Het valt me op dat naarmate het assortiment van een importeur groter wordt, het vuurwerk aan kwaliteit verliest. Wellicht is het beter om te focussen op een kleiner aantal producten en ervoor te zorgen dat de kwaliteit van die producten perfect in orde is, dan een groot assortiment met matige kwaliteit.

    Zou nog wel wat ideetjes kunnen bedenken, maar genoeg voor nu.

  13. Deze 6 gebruikers waarderen MrXtremeFireworks voor het bericht:


  14. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Zeker niet, kijk maar eens naar het enorme aantal verkooppunten dat ze hebben. Zij richten zich op de grote consumenten markt, niet zozeer de liefhebbers. De eerder genoemde cakes die inderdaad erg goed waren, zelf ook zat van gekocht, waren qua prijs niet meer haalbaar voor de markt en dus zijn ze eruit gegaan. Onze inbreng zal hun geen enorm extra aantal dealers opleveren, maar we kunnen wel helpen om hun klanten iets vernieuwends te brengen.

    Ik probeer het nogmaals; geef concrete ideetjes, de kritiek is wel duidelijk, maar laten we ze een handje helpen en kijken of we weer echte liefhebbers cakes kunnen halen. Wijzelf als VWC hebben al een lijstje met ideetjes ingestuurd die ze als samples kunnen bekijken in China. Jullie roepen al jaren hoe het niet moet, roep nu ook eens hoe het wel kan.
    Dus ze maken er echt werk van ?
    Dat is goed nieuws zeker gezien de landelijke grote dekking.
    Soms zien de producten er goed uit maar is het net niet te klein boeket.
    Zeker meer variatie in de met name grotere cakeboxen.
    Weer zo een geweldige rauwe fluitcake alla yellow caps.
    Kwaliteits budget potten gezien de concurente ken je goedkoop maar kwaliteit leveren zeker gezien de recessie geen slecht idee.
    De asian thunder cake is een geliefd ding.
    Maak iets soortgelijks maar dan met andere fluit en of uitwerking.
    Zorg dat jullie vertegenwoordiger inkoper ontwerper lid word van vuurwerkforums.
    Dit zijn freaks veel mensen met verstand probeer daar wat mee te doen zulke tips zijn heel nuttig.
    Probeer naar een aantal concurenten te kijken.
    Zeer goede dingen zitten er tussen probeer het net wat anders of unieker te maken.
    De asian thunder pijlen zijn zeer goed mischien een goede 3 traps pijl ?
    Wellicht een idee om op de forums een aantal zeer goede ideen eruit te prikken en een soort van freakcollectie te beginnen.
    Maar de burst is wel redelijk de uitwerkingen zijn leuk bedoelt maar komen niet echt tot hun recht.
    Wat ik vaak wel opvallend vind is dat de kleuren wel mooi en duidelijk vindt.
    En mischien de chinees is achter ze broek zitten en zeer scherpe kwaliteits controles uitvoeren.
    Maar de beste tips vindt je door een mannetje op forums alles te laten doorspitten mee laten lezen laten reageren.
    En wat met de tips te doen.
    Laatst gewijzigd door lawinebom; 13 december 2015 om 13:40 Reden: kruitstress

  15. Deze 2 gebruikers waarderen lawinebom voor het bericht:


  16. #25
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Goed bezig gasten, daar kunnen ze wat mee! Zitten goede ideetjes tussen en hopelijk kunnen ze toch weer eens kijken naar die Yellow Caps, iedereen noemt die al jaren en zelf waren ze er ook gecharmeerd van. De kwaliteit was alleen niet meer haalbaar vanuit de fabriek.

    Zie ook al wat voorbij komen van wat wij hebben ingestuurd, top!

    Ze hebben voorheen echte toppers gehad, dus ze kunnen het zeker, met deze input komen er hopelijk weer van die must haves.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  18. #26
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Tsja soms moet er even wat olie op het vuur. Het levert in ieder geval wat op.
    December Will Be Magic Again!!

  19. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  20. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    hoop er maar niet meer op. er is denk ik toch echt wel al meerdere keren input gegeven voor nieuw spul. Maar het gaat gewoon om het geld en verder niks meer voor mijn gevoel als freak. Zelfs broekhoff en lesli doen het nog beter. Terwijl lesli ook schandalige duurder is geworden bij de welkoop.

  21. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Enigszins hoop ik dat het niet waar is dat wij input moeten geven voor nieuwe producten.

    Er staan honderden producten op het forum. Er zijn zelfs topics waar mensen aan kunnen geven hoe hun perfecte cake eruit ziet. Ik neem aan dat GBV zelf ook een team heeft zitten op het hoofdkantoor die de producten ontwerpt. Kunnen ze niet een paar dagen de tijd nemen/krijgen om de vuurwerkfora door te spitten i.p.v. dat wij het ze voorschotelen?

    Lezen ze uberhaubt wel is de topics door die onder GBV-WECO staan? Zoals Fernando al aangeeft is er voldoende input gegeven.

    Twee jaar geleden een cake gehad uit de Proline GT collectie. deze schoot zo hoog dat zelfs een cake van 20 euro mooier was dan die van Proline pot van 50 euro. Jaar erop komen er weer nieuwe producten op de markt en jawel, ze schieten weer veel te hoog. Hebben ze dit dan zelf niet door? Wij kunnen wel producten gaan 'ontwerpen', maar als ze dan alsnog slecht worden uitgevoerd schiet niemand er wat mee op.

    Ik denk dat ze eerst alles maar op orde moeten krijgen in de fabrieken. Meer controles in China moeten uitvoeren. Zorgen dat ze weer goede kwaliteit producten gaan leveren. Niet denken 'wij hebben 500 vuurwerkverkooppunten, dus mensen kopen toch wel'.

    Ik heb jaren voor een GBV dealer gewerkt, maar ik kon het niet meer aan om 'rotzooi' te verkopen voor veel te hoge prijzen. De producten die wel mooi waren, waren dan ook zo uitverkocht bij ons verkooppunt omdat ik het beste voor de klant wilde. Echter, 2 jaar geleden zat er werkelijk waar niks meer tussen dat ik zelf zou willen hebben. Dat was voor mij het moment om stoppen. Vragen mensen mij nu nog om advies, dan stuur ik ze mooi naar de concurrent. Ik zie liever 10 blije gezichten van klanten die meer waar voor hun geld krijgen, dan één blij gezicht van de eigenaar die meer winst heeft.

  22. #29
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    hoop er maar niet meer op. er is denk ik toch echt wel al meerdere keren input gegeven voor nieuw spul. Maar het gaat gewoon om het geld en verder niks meer voor mijn gevoel als freak. Zelfs broekhoff en lesli doen het nog beter. Terwijl lesli ook schandalige duurder is geworden bij de welkoop.
    Ik bedoel meer dat er wat meer reactie is op dit topic.
    December Will Be Magic Again!!

  23. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Ik bedacht me iets en dacht laat ik het meteen maar plaatsen. De spinners uit de asian budget select 2.0 in een losse cake. Als die hele box 99 euro kost dan moeten die spinners ook wel voor 20/25 per losse cake kunnen en ik wed dat die dan als warme broodjes gaan. Het hoeft dus niet zo duur als MrExtreme voorstelt. Ik heb de spinners in Ermelo weer mogen zien en het is echt een van de weinige dingen van GBV die wel goed zijn. In de onderstaande film komen ze langs vanaf 2:01
    Ik ben benieuwd of er een reactie op komt.


  24. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •