Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.437
    Thanks
    40.988
    19.050 waarderingen in 8.433 posts

    Vragen aan Dream fireworks / Bonfireworks 2015!

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    nou ik zou wel graag willen weten of ze nog eens terug komen met nieuwe producten met de kwaliteit van toen ! ik vind dat het tijd is voor een comeback van bon fireworks

  3. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    980
    Thanks
    253
    795 waarderingen in 309 posts
    Bestaan ze überhaupt nog? Ik heb m'n laatste Splitting Comets geschoten en die waren prachtig. Naast de Earcatcher zou ik die graag voor de wereld behouden.

  5. #4
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
    Bestaan ze überhaupt nog? Ik heb m'n laatste Splitting Comets geschoten en die waren prachtig. Naast de Earcatcher zou ik die graag voor de wereld behouden.
    vroeg ik me ook al meteen af maar ik ging er van uit als vwc dit topic maakt ze weten waar ze mee bezig zijn. je gaat niet langs bij een bedrijf wat niet meer bestaat toch ?

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Dreamfireworks bestaat zeker wel en ze zijn druk. Dat er afgelopen jaar van hun weinig is vernomen komt door het feit dat de eigenaars van Dreamfireworks er mentaal door heen zaten door al het gedoe omtrent hun uitbreiding wat ze van plan waren maar dat er door de buurt en gemeente niet gedoogd werd.
    Ook zijn de eigenaren van Dreamfireworks ook persoonlijk toen bedreigd en van dien aard dat het je zeker niet in de koude kleren gaat zitten. Ik heb ze persoonlijk gesproken hierover en kreeg koude rillingen van de details. Dit gun je niemand.

    Maar we hebben contact met ze en we gaan zeker weten dit jaar bij ze langs.

    Dus stop met speculeren, ze zijn spring levend.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  7. Deze 10 gebruikers waarderen ylke voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    980
    Thanks
    253
    795 waarderingen in 309 posts
    Was geen speculatie, maar simpelweg een vraag. De situatie was me niet ontgaan, maar ben niet bekend met de details. Dank voor de verduidelijking, want het had ook kunnen zijn dat ze hadden besloten om zich vooral op het professionele te storten. Ik hoop dat ze de oude glorie van enkele voormalige toppers kunnen herstellen. Mijn vraag aldus... Dit wordt het jaar van de comeback?

  9. Deze gebruiker waardeert MichelAngelo voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    toch altijd jammer dat er in dit land altijd mensen zijn die een ander dwars willen zitten. En die mensen durven dan nog te zeggen ze houden geen rekening met mij het gaat alleen om hun eigen plezier of geld of waar het dan ook om moet gaan.

    Als ze komen met een nieuwe lijn dan sta ik in ieder geval vooraan om ze weer te steunen met een aankoop. Ik zou wel heel benieuwd zijn naar een doorlont cake. Een combinatie van hun toppers van toen ? denk dat er dan een hele hoop mensen in de rij gaan liggen !

  11. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  12. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Met welke lijnen stoppen jullie en met welke gaan jullie door?

    KOmen er nieuwe producten?

    Komen er nieuwe verkooppunten bij? (die bij mij in de buurt zijn allemaal verdwenen)

  13. Deze gebruiker waardeert jrvuurwerk voor het bericht:


  14. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    Dreamfireworks bestaat zeker wel en ze zijn druk. Dat er afgelopen jaar van hun weinig is vernomen komt door het feit dat de eigenaars van Dreamfireworks er mentaal door heen zaten door al het gedoe omtrent hun uitbreiding wat ze van plan waren maar dat er door de buurt en gemeente niet gedoogd werd.
    Ook zijn de eigenaren van Dreamfireworks ook persoonlijk toen bedreigd en van dien aard dat het je zeker niet in de koude kleren gaat zitten. Ik heb ze persoonlijk gesproken hierover en kreeg koude rillingen van de details. Dit gun je niemand.

    Maar we hebben contact met ze en we gaan zeker weten dit jaar bij ze langs.

    Dus stop met speculeren, ze zijn spring levend.
    Bedreigd voor uitbreiding?
    Bontes clubje is explosiever dan vuurwerk

  15. #10
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.967
    Thanks
    2.322
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
    Bedreigd voor uitbreiding?
    Ik denk dat dit weinig met A. de Bonte te maken heeft.
    Ze willen/wouden uitbreiden in Enschede maar dat is tegengehouden door de gemeente.
    En omdat er bezwaar gemaakt was door de burgers.

    De redenen kennen we allemaal wel.

    Ik heb altijd gedacht, waarom uitbreiden in opslag, in Enschede, terwijl je amper 10 km verder in Duitsland zit.
    Maar dat is geen reden om mensen te bedreigen, het is gewoonweg smerig als je dat doet.

    Maar dat is helaas de realiteit tegenwoordig.
    Achter een computer kan je lekker de smerigste en goorste bedreigingen naar mensen sturen.
    Maar als ze dat persoonlijk tegen iemand willen zeggen, staan die dezelfde luitjes in hun broek te schijten.

    Gun de de directie van Bon. de tijd, als ze iets melden hebben, dan zeggen ze het wel.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  16. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  17. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Ik denk dat dit weinig met A. de Bonte te maken heeft.
    Ze willen/wouden uitbreiden in Enschede maar dat is tegengehouden door de gemeente.
    En omdat er bezwaar gemaakt was door de burgers.

    De redenen kennen we allemaal wel.

    Ik heb altijd gedacht, waarom uitbreiden in opslag, in Enschede, terwijl je amper 10 km verder in Duitsland zit.
    Maar dat is geen reden om mensen te bedreigen, het is gewoonweg smerig als je dat doet.

    Maar dat is helaas de realiteit tegenwoordig.
    Achter een computer kan je lekker de smerigste en goorste bedreigingen naar mensen sturen.
    Maar als ze dat persoonlijk tegen iemand willen zeggen, staan die dezelfde luitjes in hun broek te schijten.

    Gun de de directie van Bon. de tijd, als ze iets melden hebben, dan zeggen ze het wel.
    Klopt denk dat die mensen id liever geen opslagen ender gelijke in de buurt hebben gezien de geschiedenis.
    Van bonte was sarcastich bedoeld.

    Overigens vorig jaar nog wel mooie artikelen kunnen bestellen met leuke kortingen.
    Waren altijd leuk doorbedachte potten.
    Zelfs de kleine budget potten waren goed.
    Maarja eigen gezobdheid en veiligheid gaat voor.
    Daarna zo hard mogelijk terugkomen niet.
    Succes

  18. #12
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    Maar we hebben contact met ze en we gaan zeker weten dit jaar bij ze langs.
    Is hier toevallig al iets meer over te vermelden?

    Kan niet wachten tot dat Dreamfireworks weer met nieuwe producten/cakeboxen op de markt komt. De prijs/kwaliteits verhouding van een paar jaar geleden was echt uitmuntend.

  19. #13
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
    Bestaan ze überhaupt nog? Ik heb m'n laatste Splitting Comets geschoten en die waren prachtig. Naast de Earcatcher zou ik die graag voor de wereld behouden.
    Pangu........
    www.rowyvuurwerk.nl

  20. #14
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    De tak DFE (dream fireworks entertainment) is een maandje geleden failliet gegaan...
    Door alle BV's is het alleen wel de vraag welk gedeelte van Dream nu werkelijk onderuit gegaan is, en of dat in enige vorm nog weer doorstart. De shows e.d. zouden wel gewoon doorgaan werd gezegd destijds.

  21. Deze gebruiker waardeert leo303 voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •