Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GoPro settings

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    En is het verstandig om een losse mic te kopen

    Comment


      #17
      Zijn er inmiddels meerdere die met een gopro filmen versie hero 9 of 10?
      En welke instellingen zijn dan het beste?
      Externe mic de rode stereo video micro zou ik graag gebruiken welke stand is hierbij voor vuurwerk het beste?
      Hoor het graag.

      Comment


        #18
        Ik heb deze video gemaakt met de go pro hero 9.zonder externe microfoon of media kit. Instellingen durf ik je zo even niet te zeggen. Dat zou ik moeten terug zoeken.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door shellfreak Bekijk bericht
          Zijn er inmiddels meerdere die met een gopro filmen versie hero 9 of 10?
          En welke instellingen zijn dan het beste?
          Externe mic de rode stereo video micro zou ik graag gebruiken welke stand is hierbij voor vuurwerk het beste?
          Hoor het graag.
          Film zelf nog met een Hero 7. Maar ga er van uit dat de instellingen die ik gebruik ook wel toepasbaar zijn op de 9 of 10. Heb mijn GoPro altijd op de volgende instellingen staan:

          - 4K/60fps Wide of 2.7K/60fps Linear als ik verder weg sta. Bij de 9 of 10 kun je denk ik wel in 4K Linear filmen.
          - ISO Min 100 en ISO Max 200 of 400. Afhankelijk van hoeveel omgevingslicht er is (lantaarnpalen in de straat etc.)
          - EV Comp -0.5/0.0. Ook afhankelijk van de hoeveelheid omgevingslicht. In de straat gebruik ik sowieso -0.5
          - Witbalans 5500K. Wil het heel af en toe wel eens naar de 5000K zetten. Maar 5500K is neutraal en eigenlijk altijd goed.
          - Sharpness Medium
          - Color Flat

          Hiermee krijg ik de beste en meest scherpe beelden. Een externe mic gebruik in niet, dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.

          Onderstaande compilatie is in zijn geheel met de GoPro gefilmd en zonder nabewerking:

          Comment


            #20
            Iemand op het forum nog een update op dit topic, zou graag tips krijgen voor beste instelling om vuurwerk te filmen met een GoPro 10

            Comment

            Working...
            X