Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 52 van 52
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 augustus 2005
    Berichten
    34
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Mooie vangst. Had ik ook wel willen hebben...

  2. #47
    VWC-Lid Killuminati's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2014
    Berichten
    310
    Thanks
    101
    243 waarderingen in 94 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Indien Duits vuurwerk ook een NL gebruiksaanwijzing erop heeft staan dan mogen ze dit niet verbieden. Echter is dit niet het geval, alsof dit bewust zo is gedaan (of juist bewust is gevraagd?)
    Want het is toch vreemd dat het eigenlijk maar een kleine moeite moet is om een NL tekst erop te laten zetten maar dit tot op heden nog niet wordt gedaan! De hamvraag is dan ook "Waarom?"
    Waarom krijgen leerlingen vanaf middelbare school dan duitse les? Verder is het allemaal CE gekeurd en vallen onder CAT.2

    Kan niet. Illegale praktijken van de politie. Druist in tegen Europese wetgeving.

  3. #48
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yvez Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens hoor maar volgens mij moet er ook nog een nl handleiding op zitten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Indien Duits vuurwerk ook een NL gebruiksaanwijzing erop heeft staan dan mogen ze dit niet verbieden. Echter is dit niet het geval, alsof dit bewust zo is gedaan (of juist bewust is gevraagd?)
    Want het is toch vreemd dat (het het eigenlijk maar een kleine moeite is om een NL tekst erop te laten zetten) dit tot op heden nog niet wordt gedaan! De hamvraag is dan ook "Waarom niet?"
    Nederlandse tekst en opdruk is niet nodig.

    Het “vuurwerkbesluit” en specifiek “artikel 2.1.3” vertelt ons aan welke eisen de labels en opdrukken moeten voldoen. Lid 5 van dit artikel stelt:

    In afwijking van het vierde lid worden de aanduiding en de gegevens, bedoeld in het eerste en tweede lid, op consumentenvuurwerk dat zal worden verkocht in een andere lidstaat van de Europese Unie gesteld in de officiële taal of talen van het desbetreffende land.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2009
    Berichten
    259
    Thanks
    63
    23 waarderingen in 12 posts
    Nederlandse opdruk is wel degelijk nodig op het moment dat je het Nederland invoert.

  5. #50
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk bericht
    Nederlandse opdruk is wel degelijk nodig op het moment dat je het Nederland invoert.
    Waar neem ik nog de moeite van het opzoeken van de wetsartikelen voor?

    Maar goed, omdat je me niet gelooft: zie onderstaande mail van de "vliegende brigade vuurwerk".

    Naam: Naamloos.jpg
Bekeken: 146
Grootte: 33,2 KB

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


  7. #51
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    Waar neem ik nog de moeite van het opzoeken van de wetsartikelen voor?

    Maar goed, omdat je me niet gelooft: zie onderstaande mail van de "vliegende brigade vuurwerk".

    Naam: Naamloos.jpg
Bekeken: 146
Grootte: 33,2 KB

    Met andere woorden, het is de moeite waard om het aan te vechten en het vuurwerk terug te eisen. Ik zou morgen op de stoep staan van het bureau

  8. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2009
    Berichten
    259
    Thanks
    63
    23 waarderingen in 12 posts
    Nice Brainiac!
    Dus in principe is het toegestaan vuurwerk uit DL en B te importeren, mits het voldoet aan de Nederlandse wetgeving en getest is door een daartoe bevoegde instantie?

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •