Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Een paar jaar geleden werd ik zo ziek rond een uurtje of 17:00. Op bed gaan liggen, werd ik nog zieker. Kreeg toen koorts etc. Je kent het wel. Doodziek. Hele jaarwisseling niet meegemaakt. Kwam uiteindelijk pas echt bij 2 januari, toen ook uit bed geweest. Was echt teleurgesteld dat het al voorbij was haha.
    Had het jaar erop wel dubbel zoveel siervuurwerk voor 00:00, dat was het enige voordeel.

  2. #17
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pdoek Bekijk bericht
    Een paar jaar geleden werd ik zo ziek rond een uurtje of 17:00. Op bed gaan liggen, werd ik nog zieker. Kreeg toen koorts etc. Je kent het wel. Doodziek. Hele jaarwisseling niet meegemaakt. Kwam uiteindelijk pas echt bij 2 januari, toen ook uit bed geweest. Was echt teleurgesteld dat het al voorbij was haha.
    Had het jaar erop wel dubbel zoveel siervuurwerk voor 00:00, dat was het enige voordeel.
    Makkelijker gezegd dan gedaan hoor maar kun je je er dan niet gewoon overheen zetten en desnoods met koorts gaan stoken ?

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Makkelijker gezegd dan gedaan hoor maar kun je je er dan niet gewoon overheen zetten en desnoods met koorts gaan stoken ?
    Je wilt niet weten hoe ziek ik was toen. Echt overgeven en alles. Kon geen stap meer zetten.

  4. #19
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Makkelijker gezegd dan gedaan hoor maar kun je je er dan niet gewoon overheen zetten en desnoods met koorts gaan stoken ?
    Heb dat een paar jaar geleden ook gehad. Als je je er overheen kunt zetten.... Dan ben je niet echt ziek. Ik heb toen ook even de grootste dingen afgestoken en ben toen mijn bed in gedoken. Had er totaal geen zin in, terwijl ik nog bergen vuurwerk had staan.

  5. #20
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    210
    113 waarderingen in 76 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Heb dat een paar jaar geleden ook gehad. Als je je er overheen kunt zetten.... Dan ben je niet echt ziek. Ik heb toen ook even de grootste dingen afgestoken en ben toen mijn bed in gedoken. Had er totaal geen zin in, terwijl ik nog bergen vuurwerk had staan.
    Geen zin hebben om te stoken, dat zegt al genoeg. Dan ben je echt ziek

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Ik heb het vorig jaar gehad, vreselijk! Op zondag de 29ste uiteten gegaan en daar iets verkeerd gegeten. 'S nachts wakker geworden en zo ziek als een hond. Ik werk in een vuurwerkwinkel die ik dus moest laten zitten. Daarnaast ging alle gezelligheid aan mij voorbij en het 'oud en nieuw gevoel' was ook ver weg. Bestelling opgehaald maar direct de berging ingegooid en mijn nest in gegaan en helaas was het de 31ste niet over. Overdag even geprobeerd maar ook geen succes en bed weer in gegaan. 'S avonds wel geprobeerd en wonderbaarlijk alles er doorheen kunnen jagen maar was zo uitgeput vanwege harde werken daarvoor en weinig eten dat het lichtje snel uitging.

    Mijn enige 'voordeel' was dat ik zo ziek was dat het mij eerlijk gezegd gestolen kon worden, zo beroerd was ik. Ik hoop dat dit ik en alle andere freaks dit nooit (meer) mee hoeven te maken!

  7. #22
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ook jaren terug een keer ziek geweest met oud en nieuw.
    Geloof dat het het jaar was dat de 500 grams regeling inging.
    camuro king bloody sky tijdperk.
    En dat stond samen met andere mooie cakes ook op me te wachten om 00.00
    Tot een uur of elf op de wc gewoond en af en toe eens in de huiskamer.
    Je baalt als een stekker.
    Zou het bij maten vieren en een showtje verzorgen maar dat ging dus niet door.
    Voordeel was wel dat mn maten een showtje voor mij verzorgde voor mijn deur.
    Geeft je echt een leeg gevoel als je op oudjaarsdag niet 100 procent fit bent en heel de dag kan knallen.
    Even a broken clock is right twice a day.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •