Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 22
  1. #1
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts

    Ziek zijn met Oud & Nieuw

    Kon niet zo gauw een vergelijkbaar topic vinden,maar zijn er meer mensen die nogal eens de pech hebben met Oud & nieuw ziek te zijn??

    Ikzelf kreeg met de kerstdagen een griepje,denk daar kom ik wel weer overheen...vandaag toch maar even naar de dokter geweest...blijk ik een longontsteking te hebben...nu dus antibiotica

    Vorig jaar de week voor kerst ook griep,was gelukkig met oudjaar beter.
    Het jaar ervoor had ik een dikke keelontsteking met oudjaar.
    En het jaar daarvoor had ik een oorontsteking met oudjaar.

    Zijn er meer van deze pech gevallen hier???
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  2. Deze gebruiker waardeert Spring_thunder voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    28ste had ik in eens weer enorme pijn in mijn rug...weer nierstenen/gruis waarschijnlijk en vandaag ook weer wat druk dus ik hoop dat het weg blijft...is pijnlijk niet normaal.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  4. #3
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    Nierstenen geen ervaring mee,helaas wel met galstenen haha.
    Hoe groot je ook bent,je ligt als een baby over de grond te rollen van de pijn hoor!
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  5. #4
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Griep te pakken hier. Ik loop de hele tijd te hoesten. Hopen dat het over is met O&N.

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Berichten
    372
    Thanks
    108
    265 waarderingen in 113 posts
    Met oud & nieuw zelf niet, op 1 januari is dat vaste kost. Doorgaans het gevolg van - te grote - hoeveelheden alcohol

  7. Deze gebruiker waardeert reverze voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    Ja maar dat heb je zelf in de hand,en hoort er eigenlijk wel een beetje bij.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  9. #7
    VWC-Lid Markjow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Locatie
    Z-Holland
    Berichten
    63
    Thanks
    66
    8 waarderingen in 7 posts
    2 jaar terug werd ik de 31ste wakker met de griep, dat verpest toch wel heel je dag. Bijna heel de dag plat gelegen op bed, avonds op de bank en sporadisch toch nog even naar buiten. Om middernacht heb ik 15 minuten buiten kunnen staan, daarna trok ik het niet meer. En dat met die regen erbij, nee dat was geen succes.

  10. #8
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Voelde gisteren verkoudheid opkomen, en ben net wakker geworden met knallende hoofdpijn. Tel daarbij op dat ik al weken aan het hoesten ben et voila. Ik wil alle dagen ziek zijn maar niet de 31e:(
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #9
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Ik loop al drie weken rond, vandaag een derde afspraak bij de dokter. Bronchitis klachten komen weer terug, daarnaast enorm veel slijm in mijn longen en voorhoofdsholte. Gezellig dus, waarschijnlijk krijg ik vandaag weer antibiotica mee... Happy new year! Achja, stoken zal ik!

  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    392
    Thanks
    58
    187 waarderingen in 116 posts
    Nog nooit echt ziek geweest met oud en nieuw. Wel een keertje beetje verkouden. Wel eens gedroomd dat ik 1 januari wakker werd en dat alles al voorbij was :P
    ook bekend op avp met de zelfde naam

  13. #11
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Hier heb ik nog nooit echt last gehad van "ziek" zijn op Oud & Nieuw. Maar iedereen die daar wel last van heeft nu, beterschap toegewenst. En hopen dat t voor morgen beter/weg is. Anders, wees sterk, je passie zal je pijn wel wegnemen, althans dat is wel de bedoeling. Ik hoop dat t mij nooit zal gebeuren, maar ik heb dan ook wel weer last van andere zaken die elk jaar wel iets ver*****n rond Oud & Nieuw.

    Sowieso, beetje gênant misschien, maar de overgevoelige blaas is een vast iets elk jaar rond Oud & Nieuw. Denk je, net geplast, dus kan er weer even tegen aan. Nog voor je buiten staat moet je weer. En zo blijf je de hele avond en nacht heen en weer lopen. Bloedirritant als je verder dan je eigen huis wilt gaan. Maar goed, zijn vast en zeker de spanningen die toeslaan. Bloedirritant is het zeker wel. Soms is het ook zo dat me buik ook nog eens tegenwerk, wat net zo irritant is. Maar ja, t moet maar.

    De enigste klacht die ik verder echt heb die mij tegen kan houden Oud & Nieuw te vieren is migraine. 3 dagen geleden nog gehad, dus lijkt mij niet dat ik t morgen/overmorgen weer gaat hebben (heb het eens per kwartaal). Maar t is wel een continu angst die ik heb. Hoofdpijn heb ik elke dag, daar is niks aan te doen. Maar zodra de migraine toeslaat kan ik echt niks meer. Verlamming over mijn hele lichaam, wazig zien, misselijkheid, gigantische koppijn en oogpijn. Houden me vaak wel n hele dag thuis. Vervelen als de pest. Wachten tot ik mag slapen zodat t eindelijk overgaat. Wat helaas niet altijd gebeurt.

    Maar goed, de echte "ziekte" klachten, de echte medische problemen, heb ik vooralsnog nooit gehad rond Oud & Nieuw. Dus ik hoop dit jaar weer dat niet te krijgen. Al begin ik me nu wel ineens n beetje slecht te voelen.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  14. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Vorig jaar voelde ik me na een geweldige dag in de late avond futloos. Ik had er geen zin meer in. Moe, wil naar bed. Die gedachte. Dat was rond 11'en denk ik. Flink fijn natuurlijk. Weet gelukkig wél waardoor het komt; Ik heb veel in de auto gezeten de 31ste en de dagen ervoor niet super geslapen. Gewoonweg oververmoeid dus. Denk ik. Hoop ik.
    Heb dat jaar een half uur tot een uur buiten gestaan. Makkie aan stoken, en veel te veel overgehouden. Alleen even het grote werk opgestookt. Baalde ik? JA. Heb ik spijt van de keuze het rustig aan te doen? Nu niet meer.

    Dit jaar pak ik het rustiger aan. Beetje Cat 1 over de dag heen. Avond vol gas, tussendoor meisje even van werk ophalen en dan door naar haar huis. Totaal half uurtje in de auto dus maar, ten opzichte van 2 á 2,5 uur vorig jaar.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  15. #13
    VWC-Lid marc-073's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2012
    Berichten
    170
    Thanks
    42
    155 waarderingen in 56 posts
    ziek van de spanning telt dat ook?
    net of ik door 500 teken gebeten ben.

  16. #14
    VWC-Lid PaulW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Berichten
    463
    Thanks
    159
    154 waarderingen in 95 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Vorig jaar voelde ik me na een geweldige dag in de late avond futloos. Ik had er geen zin meer in. Moe, wil naar bed. Die gedachte. Dat was rond 11'en denk ik. Flink fijn natuurlijk. Weet gelukkig wél waardoor het komt; Ik heb veel in de auto gezeten de 31ste en de dagen ervoor niet super geslapen. Gewoonweg oververmoeid dus. Denk ik. Hoop ik.
    Heb dat jaar een half uur tot een uur buiten gestaan. Makkie aan stoken, en veel te veel overgehouden. Alleen even het grote werk opgestookt. Baalde ik? JA. Heb ik spijt van de keuze het rustig aan te doen? Nu niet meer.

    Dit jaar pak ik het rustiger aan. Beetje Cat 1 over de dag heen. Avond vol gas, tussendoor meisje even van werk ophalen en dan door naar haar huis. Totaal half uurtje in de auto dus maar, ten opzichte van 2 á 2,5 uur vorig jaar.
    Dit is het ook wel hoor, te vermoeid zijn. Ook te weinig eten en vooral te weinig water drinken.

    Vandaag merkte ik het aan mezelf; ik was aan het doorlonten van 12 uur s'middags tot 17:00 zonder iets te eten of drinken en een uur later stort je eigenlijk in.

  17. #15
    VWC-Lid erik36's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Locatie
    Wierden
    Berichten
    241
    Thanks
    119
    122 waarderingen in 62 posts
    Was op oudjaarsdag smorgens aan de schijt dus deze man kon helaas niet carbid schieten ,tegen de middag ging het wel weer maar denk dat het allemaal kwam door de stress.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •