Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wat is volgens jou de beste vuurwerkimporteur van 2014?

Aantal stemmers
490. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Boerenbond/Welkoop

    0 0%
  • Bonfireworks

    0 0%
  • Broekhoff Vuurwerk

    5 1,02%
  • Cafferata Vuurwerk

    7 1,43%
  • China Red

    8 1,63%
  • Dutch Dragon Fireworks

    0 0%
  • Evolution Fireworks

    11 2,24%
  • GBV-Weco-BKV

    3 0,61%
  • Katan Vuurwerk

    15 3,06%
  • Lesli Vuurwerk

    6 1,22%
  • MX vuurwerk (Marijn)

    2 0,41%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pronk Vuurwerk

    2 0,41%
  • Royal Fireworks

    15 3,06%
  • Rubro Vuurwerk

    46 9,39%
  • Vuurwerkmania

    13 2,65%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerk 24

    2 0,41%
  • Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

    181 36,94%
  • Wolff Vuurwerk

    165 33,67%
  • Pangu Fireworks

    7 1,43%
  • Vulcan Nederland

    2 0,41%
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 150
  1. #31
    VWC-Lid Knalgoedvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    1.322
    Thanks
    513
    922 waarderingen in 441 posts
    Behoeft geen verdere uitleg denk ik. Dat is al ruimschoots gedaan: WOLFF!
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

  2. #32
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Ook op Wolff gestemd. Altijd mijn lievelings importeur geweest. Leuk om te zien dat ze weer terug zijn na een paar mindere jaren.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Zei het voor de jaarwisseling al maar nu kan ik het definitief bevestige wolf.
    Mooi vuurwerk voor een schappelijke prijs.

  4. #34
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    niet voor zena gestemd, heb ik mogen aanschouwen met oud en nieuw, zeker niet slecht maar een beetje veel te veel een hype en wat ik heb gezien best goed maar niet super..

    wolff vuurwerk ook gezien, absoluut nummer twee.

    nummer één is natuurlijk voor China Red en na oud en nieuw helemaal.
    vernieuwend, originele producten en effecten, belazeren de mensen niet met rare filmpjes en of samples tijdens demo`s en staan open voor op en aanmerkingen.

    maar ze gaan het zeker niet worden en dan vind ik wolff absoluut goed en lekker.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  5. #35
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    niet voor zena gestemd, heb ik mogen aanschouwen met oud en nieuw, zeker niet slecht maar een beetje veel te veel een hype en wat ik heb gezien best goed maar niet super..

    wolff vuurwerk ook gezien, absoluut nummer twee.

    nummer één is natuurlijk voor China Red en na oud en nieuw helemaal.
    vernieuwend, originele producten en effecten, belazeren de mensen niet met rare filmpjes en of samples tijdens demo`s en staan open voor op en aanmerkingen.

    maar ze gaan het zeker niet worden en dan vind ik wolff absoluut goed en lekker.
    Wat verassend dat jij voor Chinared kiest zeg! Volgensmij hemel jij ze in alle topics naar boven
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  7. #36
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    Ik heb gekozen voor Wolff vuurwerk, zoals altijd ook dit jaar weer bestond het grootste deel van mijn collectie uit producten van Wolff. Zoals altijd hadden ze weer mooie nieuwe producten en uiteraard de geweldige collectie die ze al een paar jaar hebben. De prijzen vind ik in de meeste gevallen wel goed, en soms te hoog maar soms ook verbazing wekkend laag. Ik moet zeggen dat ik ook Zena vuurwerk erg goed vond, leuke nieuwe producten, goeie prijzen, mooie effecten maar voor mij was Wolff toch net een stukje beter.

  8. #37
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Gekozen voor wolff vuurwerk.

    Betrouwbaar en veilig vuurwerk. Geen missers, dingen die wegschieten of op de grond ontploffen. Iets wat ik zeer belangrijk vind.

    Helaas wel enig jatwerk mbt. Tot kleinvuurwerk, bv. Mi flaai haai= space bullet rubro, mad riot= proline mini.

    Zeer fraaie doorlontboxen, waarbij ze goddank niet overal goud bij gebruiken, een effect wat ik te vaak zie de laatste jaren.

    weinig opmerkelijke prijsverhogingen.

    En natuurlijk de big 19. Constante prijs en kwaliteit. Alleen rubro's buurtassortiment staat hier tegenover echter wordt deze steeds duurder.

  9. Deze gebruiker waardeert Savendro voor het bericht:


  10. #38
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Vuurwerkvisie is al jaren top, maar dit jaar toch op Wolff gestemt. Ze zijn echt bezig weer met een opmars en bieden kwalitatief hele goede producten. Hopelijk houden ze dit nu vol, want toen ze een aantal jaar geleden als beste uit de bus kwamen was het daarna niet veel meer.
    Groeten...:)

  11. Deze gebruiker waardeert Golddigger voor het bericht:


  12. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Gekozen voor evolution fireworks. Sympathie stem voor een nieuwe importeur met mooie producten zoals de Happy Thunder Q en de blue thunder.

  13. Deze gebruiker waardeert Pyroclastic voor het bericht:


  14. #40
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Koop al jaren bij Vuurwerkvisie, en keer op keer goed te spreken over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de producten!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  15. #41
    VWC-Lid WeGoDiamonD's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    37
    Thanks
    8
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik ga voor vuurwerkvisie. Zij hebben me verbaasd met de zena-cakeboxen, burn it collectie (Massive!!) en wederom een degelijk vuurwerktotaal aanbod.
    Er gaat niets boven de 31ste..

  16. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    237
    Thanks
    291
    348 waarderingen in 101 posts
    Vuurwerkvisie. Breed aanbod uiteenlopend van betaalbare combiboxen tot cakes met speciale effecten voor de liefhebber. Verder veel verkooppunten en een duidelijke webshop. Daarnaast, niet onbelangrijk, de producten die je uiteindelijk in de straat hebt staan, komen meestal vrij goed overeen met de films vooraf.

  17. #43
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Ik heb op Pangu gestemd. Ik had dit jaar namelijk bijna de helft van de producten die ze verkopen en waren stuk voor stuk goed. Lekkere burst, grote boeketten, felle kleuren, noem het allemaal maar op! Ook vind ik de prijs waarvoor ik het heb gekregen (maandactie Kuiper) helemaal fantastisch! Eigenlijk zijn al hun cakes aanraders, en al helemaal voor dat soort prijzen!

    Op plek 2 komt voor mij Vuurwerkvisie! Ik had spul als It's Mine, Tequila Blue, Mystery, Crackling Chry 2.0, Pyro's Delight en Golden Willow Box en dat waren allemaal prima tot zeer goede producten!

    Nummer 3 is voor mij toch Hardix. Ik had in de uitverkoop aardig wat knalcakes (Dutch Thunders en Thunderstruck), de Investigate, Poisonous Spider en Freedom. Wat een cakes voor dat geld zeg! Denk dat er qua prijs-kwaliteits verhouding geen betere knalcakes zijn dan die DT en TS (ik betaalde 5 en 10 euro per stuk).

    Ik wil toch ook nog even benoemen dat ik veel plezier heb gehad aan wat Royal producten. De producten die ik had waren bijna allemaal 2013(of eerder)-productie, zoals Fire Flower, Playfull Fairy, Royal Bonsai en China by Night. Vond alleen de 2014-versie van de Sky Palms teleurstellend, het maakte gewoon geen indruk op mij.

  18. Deze gebruiker waardeert Willymeuf voor het bericht:


  19. #44
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Ik ga voor Vuurwerkvisie! Groot aantal cakes gehad en naar tevredenheid! De Zena boxen waren top! Ook de acties en de PR die Zena dit jaar heeft besteed aan bijv. Tante Rikies kruidtuintje promofilmpje en 1 minuut gratis shoppen waren natuurlijk top!
    Eind goed, Knal goed!

  20. #45
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Ook ik ga voor vuurwerk vuurwerkvisie, ik had een 'hoop' cakes van Zena en stuk voor stuk waren ze erg mooi! Zoals de Crackling Crhy 2.0 hele dikke crackling waaier... De doorlontbakken zijn erg mooi en vooral niet duur!

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •