Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wat is volgens jou de beste vuurwerkimporteur van 2014?

Aantal stemmers
490. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Boerenbond/Welkoop

    0 0%
  • Bonfireworks

    0 0%
  • Broekhoff Vuurwerk

    5 1,02%
  • Cafferata Vuurwerk

    7 1,43%
  • China Red

    8 1,63%
  • Dutch Dragon Fireworks

    0 0%
  • Evolution Fireworks

    11 2,24%
  • GBV-Weco-BKV

    3 0,61%
  • Katan Vuurwerk

    15 3,06%
  • Lesli Vuurwerk

    6 1,22%
  • MX vuurwerk (Marijn)

    2 0,41%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pronk Vuurwerk

    2 0,41%
  • Royal Fireworks

    15 3,06%
  • Rubro Vuurwerk

    46 9,39%
  • Vuurwerkmania

    13 2,65%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerk 24

    2 0,41%
  • Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

    181 36,94%
  • Wolff Vuurwerk

    165 33,67%
  • Pangu Fireworks

    7 1,43%
  • Vulcan Nederland

    2 0,41%
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 150
  1. #16
    VWC-Lid jessevuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2012
    Berichten
    300
    Thanks
    175
    237 waarderingen in 74 posts
    Ook wolff. Gewoon mooie producten zoals je het ziet op de productfilmpjes. goede prijs/kwaliteit verhouding. en natuurlijk een topper van een cake :cruel traction.

  2. #17
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Wolff op 1:
    - Prachtige kleuren in onder andere de Road Riot en de Cruel Traction.
    - Harde klappen.
    - Grote constante effecten.
    - verschillende productiejaren hebben geen grote verschillen in uitwerkingen.
    - Veilig.

    Eervolle vermelding voor Evolution: de Happy Thunder Q's maakten grote indruk, de Ice Queen was beter dan verwacht en de Titanium Thunder beukte er ook lekker op los.

  3. Deze gebruiker waardeert Mavcovic voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wolff gestemd. Stars over Paris was weer een topper voor het geld en ook ik had de Cruel Traction. Wat een topper!

  5. #19
    VWC-Lid RIK777's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Locatie
    haarlemmermeer
    Berichten
    532
    Thanks
    394
    286 waarderingen in 97 posts
    Ging tussen Zena En vuurwerkmenia! Zena heeft gewonnen bij mij, hele dikke cake,s en prijs is dik in orde. Op 2 Vuurwerkmenia, heerlijke door ram bakken, moet je van houden!

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    ik heb gestemd voor Rubro, de nieuwe potten uit de Adventurers lijn met fontein vooraf gevolgd door 15 schoten hebben me verrast! goed uitgewerkte fonteinen en de boeketten waren groot, goed gevuld, en mooi helder van kleur en als kers op de taart, een harde burst! echte aanraders dat! verder de 6 elements de starpalm en de immortal gold gestookt, deze zijn ieder jaar gewoon van prima kwaliteit. de immortal gold dit jaar voor het eerst gestookt ipv de 4 seasons en dat is toch echt wel een mooi blokkie hoor! blij dat ze weer in de collectie zaten deze keer! volgend jaar ook zeker weer Rubro in de collectie!

    Zena volgt op 2, Zena heeft mij echt verrast dit jaar! prima kwaliteit! ik had de Mayhem, Zena Cakebox, Original VIP, Original finest box en het kruittuintje samen met een paar losse potten als de toxic en de brocade willow tip.

    op de toxic na waren ze stuk voor stuk toppertjes. als je van harde burstklappen houd en grote boeketten zoals ik dan zit je ook bij zena aan het goede adress!

  7. #21
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Ik heb gestemd op Wolff, beste kwaliteit/prijs verhouding, Ik had o.a. Cruelty/Stars over Paris/Cruel Traction/Joy Ride & Triple Trouble naast nog andere cakes. Alles was top van hun, en ik heb nog nooit zulke grote boeketten gezien als van de Cruel Traction!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  8. #22
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Ben voor Zena gegaan. Had van Wolff niet heel veel producten, van Zena echter wel. Zij zijn toch echt wel de beste in prijs/kwaliteit hoor. Doorlontbakken kosten niet al te veel en ook de cakes in het segment 20-50 euro zijn echt top! Verder is Rubro weer goed bevallen en Royal ook, maar vond Zena er weer positief uitspringen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #23
    VWC-Lid kokos4life's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    117
    Thanks
    363
    31 waarderingen in 14 posts
    Zojuist voor vuurwerkvisie gestemd. Van deze importeur had ik een aantal cakes en deze hebben mijn verwachtingen allemaal overtroffen. Klasse!

  10. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Berichten
    990
    Thanks
    569
    1.253 waarderingen in 367 posts
    Zena was voor mij de topper !!
    Prijs/kwaliteit een dikke 10 vergeleken met met Rubro , Katan en Wolf producten die we dit jaar hadden .
    We hadden dan ook het meeste van Zena maar ALLES was mooier dan verwacht ivm lagere prijs als andere importeurs .
    Zena had ook de eerlijkste Productfilmpjes .

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 mei 2012
    Berichten
    154
    Thanks
    42
    105 waarderingen in 41 posts
    Ik snap niet dat iedereen op vuurwerkvisie stemt.

    In het volgende topic staan in de 1e 3 Posts al alleen maar producten van zena die minder gepresteerd hebben.
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...978#post707978

    De prijzen zijn eigenlijk ook niet zo goedkoop dat lijkt alleen zo omdat alles een zogenaamde aanbieding is echter is overal die prijs zo en elk jaar hetzelfde.

    En ik geef toe ze hebben zeker veel goede producten maar ze zijn zeker ook overgewaardeerd.
    Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

  12. Deze gebruiker waardeert vwjent voor het bericht:


  13. #26
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vwjent Bekijk bericht
    Ik snap niet dat iedereen op vuurwerkvisie stemt.

    In het volgende topic staan in de 1e 3 Posts al alleen maar producten van zena die minder gepresteerd hebben.
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...978#post707978




    De prijzen zijn eigenlijk ook niet zo goedkoop dat lijkt alleen zo omdat alles een zogenaamde aanbieding is echter is overal die prijs zo en elk jaar hetzelfde.

    En ik geef toe ze hebben zeker veel goede producten maar ze zijn zeker ook overgewaardeerd.
    Elke importeur heeft mindere producten. Een importeur met alleen toppers bestaand simpelweg niet, en we hebben ook te maken met persoonlijke voorkeur.
    Mijn stem gaat uit naar vuurwerkvisie:
    -Goede kwaliteit
    -Eerlijke filmpjes (geen sample onzin)
    -Prijs/kwaliteit is top
    -En artikelen zoals: zena cakebox gold box crackling chry 2.0 extreme salute 2.0 zijn top

  14. #27
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vwjent Bekijk bericht
    Ik snap niet dat iedereen op vuurwerkvisie stemt.

    In het volgende topic staan in de 1e 3 Posts al alleen maar producten van zena die minder gepresteerd hebben.
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...978#post707978

    De prijzen zijn eigenlijk ook niet zo goedkoop dat lijkt alleen zo omdat alles een zogenaamde aanbieding is echter is overal die prijs zo en elk jaar hetzelfde.

    En ik geef toe ze hebben zeker veel goede producten maar ze zijn zeker ook overgewaardeerd.
    Daarnaast heeft Zena ook een super groot assortiment, waardoor er dus eerder toppers/floppers tussenzitten. Ook heeft Zena vaak budgettoppers, maar mensen verwachten hier heel veel van, terwijl de prijs dat al laat zien eigenlijk. Ik vind Zena/Vuurwerkvisie of wat dan ook dé topper.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2011
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    66
    Thanks
    11
    50 waarderingen in 17 posts
    Dit jaar heb ik gestemd voor Wolff... Mooie nieuwe producten en super kwaliteit.

  16. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Ik maak mijn keuze op basis van afgelopen oud en nieuw... En dat is best lastig. Royal had goede producten, zena heeft mij zeker ook verrast en met Pangu als eerste ervaring ook zeker goed!

    Uiteindelijk heb ik gekozen voor WOlff, simpel omdat niets tegenviel, alles goed was en dat is eigenlijk ieder jaar bij hun!

  17. #30
    VWC-Lid Tunderking's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2013
    Berichten
    654
    Thanks
    512
    325 waarderingen in 150 posts
    Rubro had de mooiste boxen ( immortal gold en 4 seasons ) maar toch Gekozen voor zena omdat de prijs en kwaliteit goed is ook voor iemand met een laag budget ;)

Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •