Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    vuurwerkbieb

    Comment


      #62
      http://www.mooijvuurwerk.nl/collecties/aftershock/5

      Als je dit filmje gaat bekijken staat er dat hij maar 270 gram is en in de openingspost staat dat hij 500 gr is en de filmjes verschillen nogal in tijd.

      Ik heb niet de tijd gehad het hele topic te lezen, dus misschien is mijn vraag al beantwoord?

      Comment


        #63
        Tis een 500 grams cake, goed opgemerkt trouwens ;)

        Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
        http://www.mooijvuurwerk.nl/collecties/aftershock/5

        Als je dit filmje gaat bekijken staat er dat hij maar 270 gram is en in de openingspost staat dat hij 500 gr is en de filmjes verschillen nogal in tijd.

        Ik heb niet de tijd gehad het hele topic te lezen, dus misschien is mijn vraag al beantwoord?
        vuurwerkbieb

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
          Tis een 500 grams cake, goed opgemerkt trouwens ;)
          Ik moest toch nog even het hele topic doorspitten (zal mijn baas leuk vinden)

          Maar ik zie 2 versies van deze cake, een die gelijkmatig alles omhoog gooit en een in series en daar zit bijna 30 sec verschil.

          Raar trouwens dat hardix dat niet veranderd, want dan zijn mensen volgens mij minder geneigd hem te kopen, of er nu 500 of 270 gr staat.

          Comment


            #65
            Ik heb het Hardix al even doorgegeven

            Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
            Ik moest toch nog even het hele topic doorspitten (zal mijn baas leuk vinden)

            Maar ik zie 2 versies van deze cake, een die gelijkmatig alles omhoog gooit en een in series en daar zit bijna 30 sec verschil.

            Raar trouwens dat hardix dat niet veranderd, want dan zijn mensen volgens mij minder geneigd hem te kopen, of er nu 500 of 270 gr staat.
            vuurwerkbieb

            Comment


              #66
              Hardix mag de oude versie van 100 shots wel weer terug halen. De 90 shots is dus de naam knalcake in zijn geheel niet waardig en waard. Kun je beter enkele ss afsteken! Volgend jaar dus niet meer.

              Comment


                #67
                Bij mij schoot ie niet in salvo's, gewoon alles los achter elkaar.
                Ging wel hard, maar had het idee dat z'n kleine broertje (dutch thunder) harder ging.

                Op de verpakking stond overigens 470 gram ofzo, zoiets.

                Comment


                  #68
                  Hoe is de nieuwe versie ervaren? Deze zou verbeterd zijn namelijk.

                  Comment


                    #69
                    Wat een geweld heb de n ieuwe versie af mogen steken.

                    ook had ik de thunderstruck en de dutch thunder.

                    Ben helemaal verlieft op hardix geworden:P

                    Comment


                      #70
                      Ik had deze omverwachts 3x gekregen omdat thunderking van herlat op was bij valk.
                      egt een aanrader ! knal egt hard (voor een nederlandse knalcake) !

                      Comment


                        #71
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #72
                          Blijft heerlijk beuken!

                          Comment


                            #73
                            vond de knal inderdaad ook erg goed!
                            en een leuk tempo.

                            Comment


                              #74
                              Ook dit blijft een heerlijke cake van Hardix, een heerlijke rambak.
                              Echter koop ik liever het kleinere broertje zodat ik wat vaker een cake kan aansteken.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                [url]www.hardixvuurwerk.nl[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X