Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    iemand een idee waar deze te koop is... liefst in de buurt van Almere dan wel amsterdam

    Comment


      #17
      Ik had dit blokje ook in de collectie en deze viel me niet tegen, harde klappen, snel en heel weinig sier, de eerste 70 schoten hadden helemaal geen sier alleen felle flits.
      Een leuk knal blok voor een leuke prijs.

      Comment


        #18
        wij hadden hier in totaal ook een karton van, en wat zijn ze lekker he.
        Heerlijke klappen komen er vanaf en een heerlijk tempo maar duurt lekker lang
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
          wij hadden hier in totaal ook een karton van, en wat zijn ze lekker he.
          Heerlijke klappen komen er vanaf en een heerlijk tempo maar duurt lekker lang
          Ze zijn inderdaad lekker en ik heb hem ook nog eens om 00:00 geschoten.
          Hij ging ook harder als de mc thunder die een eindje verderop werd afgeschoten.
          Ik vind ze een aanrader, dit jaar ook maar wat meer van aanschaffen, leuk voor in de avond.

          Comment


            #20
            Hoeveel gaan er hier van in een karton?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
              Hoeveel gaan er hier van in een karton?
              4 stuks gaan er in een karton
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #22
                Deze om 00.00 afgestoken. Ging harder dan de vuurwerkpistooltjes bij de buren. Goed tempo en lekker veel kabaal. Volgend jaar zeker weer op de lijst.

                Comment


                  #23
                  Lijkt mij ook een vette knalcake, jammer dat ze er meerdere te gelijk afstaken, als ik deze ooit zie denk ik dat ik hem meeneem, zeer mooi tempo, en lekker veel schots.

                  Comment


                    #24
                    Ik had er ook één gekocht. En heb er echt geen spijt van gehad. Kwam een omstander naar buiten lopen die dacht dat ik een nitraatmat had afgestoken. Dat zegt genoeg over het heerlijke tempo van de Aftershock Thunder. De knallen zijn ook gewoon echt heerlijk. Een top batterij!
                    Laatst aangepast door Viva la Bang; 29 June 2010, 11:08.

                    Comment


                      #25
                      Ik had er ook eentje ja, echt een topper deze bak! Hier gingen ze dus ook gewoon overdag en dan vind ik hem nog fijner ook, dan is het aardig stil en komen de knallen beter tot hun recht dan in de nacht met al het geweld om je heen. Ook in de nacht is ie zeker wel fijn, absoluut, maar mijne gaat volgend jaar overdag of in de loop van de avond.

                      Comment


                        #26
                        ik had een karton en zal deze volgend jaar weer aanschaffen. tis op dit moment 1 van de beste knal bakken: echter ik heb witte tenten al een tip gegeven dat ze eenzelfde bak moeten maken met de binkies erin, een aftershock binkie of whatever haha...dan hebben we 2 top knalbakkies
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #27
                          trouwens nog een vraag: hoeveel kruitinhoud is deze cake nu eigenlijk echt? hardix geeft aan 500 gram, bovenaan dit topic staat 280 gram???
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
                            trouwens nog een vraag: hoeveel kruitinhoud is deze cake nu eigenlijk echt? hardix geeft aan 500 gram, bovenaan dit topic staat 280 gram???
                            Heb er even 500 van gemaakt, maar precies weet ik het niet, komen we dit jaar zeker nog op terug.

                            Comment


                              #29
                              Ik had er zelf 3 van en deze gingen rond half 1 snachts tegelijk de lucht in. En wat een heerlijk spektakel! Ik blijf ze ook kopen.

                              Comment


                                #30
                                Zijn de knallen van dit knalblok te vergelijken met een Binkie of de Thunder King (Broekhoff) ???

                                Comment

                                Working...
                                X