Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerk Gebro maarsen/breukelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    Oke er zitten wel wat leuke prijzen tussen. Maar dit kan toch niet ze gooien de advies prijzen gewoon even dik omhoog. voorbeeld: Machine gun box. van 119,95 voor 59,95.
    hij kost dus toch 59,95 en telt gewoon mee in hun actie voor gratis vuurwerk. nog nergens tegen gekomen.

    Comment


      #17
      goede acties.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door dan153 Bekijk bericht
        hij kost dus toch 59,95 en telt gewoon mee in hun actie voor gratis vuurwerk. nog nergens tegen gekomen.
        Sorry hoor maar hij staat overal voor 59,95 dat Is de normale internet prijs en ik heb hem al voor 50,- voorbij zien komen.

        En het ging mij erom dat de adviesprijs 69,95 en niet 119,95. Dit Is gewoon oplichten van je klanten. Ze geven zo genaamd heel veel korting.

        Comment


          #19
          ja overal staat hij voor 59,95 echter telt hij nergens mee voor gratis vuurwerk actie. wel bij hun. waar ben je hem dan tegen gekomen voor 50 euro.

          Comment


            #20
            Op de Vuurwerktotaal site staat deze afgeprijst van 119,95 voor 69,99. Met dan een internetprijs van 59,99.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
              Op de Vuurwerktotaal site staat deze afgeprijst van 119,95 voor 69,99. Met dan een internetprijs van 59,99.
              Die 119,95 is me ontgaan staat inderdaad op vuurwerktotaal. Dan neem ik daarover me woorden terug.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door dan153 Bekijk bericht
                ja overal staat hij voor 59,95 echter telt hij nergens mee voor gratis vuurwerk actie. wel bij hun. waar ben je hem dan tegen gekomen voor 50 euro.
                Bij valk in de dag aanbieding.

                Comment


                  #23
                  ik ben benieuwt of er nog meer mensen zijn die bij deze winkel bestelt hebben en wat hun ervaring er van is

                  Comment


                    #24
                    Ik heb er de afgelopen twee jaar besteld. Grote showroom en ik werd beide keren vlot geholpen. Vriendelijke eigenaar en alles gekregen wat ik besteld had. Prijzen zijn ook prima dus persoonlijk geen probleem mee om deze winkel aan te bevelen.

                    Comment


                      #25
                      gister geweest al heel vroeg bestelt en dan hebben ze me cake niet dat snap ik niet
                      ze hadden de freestyle neon niet en ik kreeg dan de flowmotion dat er voor terug de importeur had gezegd dat die er wel op leek nou als je de film ziet is dat totaaal anders ( past dan niet in me show ) ik vroeg nog of ze geen andere hadden maar dat kon niet dat zou hun systeem niet aan kunnen of zo toen maar geld terug gevraagd

                      Comment


                        #26
                        Ik heb hier vorig jaar voor het eerst besteld. Goede prijzen en gekregen wat ik besteld had. Geen flauwekul met % gratis vuurwerk en dan rotzooi, maar gewoon een lage prijs voor hetgeen je wilt hebben. Er zijn echter ook genoeg andere winkels met goede prijzen dus ook dit jaar weer geshopt en dat betekent een rondje rijden langs verschillende winkels

                        Comment


                          #27
                          Sta nu op m'n bestelling te wachten. Behoorlujk druk en ze lopen achter met uitleveren. Verder relaxte sfeer en personeel werkt zich met een grote glimlach op hun gezicht te pletter.
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            #28
                            Ai, heb niet alles gecontroleerd, want er ontbraken al spullen. Ik geloofde het voor de rest wel. Gaat toch om een paar tientjes. Weer terug is voorlopig ook niet echt een optie aangezien ik geen auto heb. Iemand ervaring mee wat te doen?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                              Ai, heb niet alles gecontroleerd, want er ontbraken al spullen. Ik geloofde het voor de rest wel. Gaat toch om een paar tientjes. Weer terug is voorlopig ook niet echt een optie aangezien ik geen auto heb. Iemand ervaring mee wat te doen?
                              Het beste is om ze even een mailtje te sturen. Vaak kunnen ze dan wel het e.e.a. doen.
                              ook bekend op avp met de zelfde naam

                              Comment


                                #30
                                Zag wel een briefje hangen dat je direct alles moet controleren, zodra je naar buiten loopt is het eigen verantwoordelijkheid. Neemt niet weg dat gewoon ff zou mailen of bellen, misschien is er nog een mouw aan te passen.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                                Ai, heb niet alles gecontroleerd, want er ontbraken al spullen. Ik geloofde het voor de rest wel. Gaat toch om een paar tientjes. Weer terug is voorlopig ook niet echt een optie aangezien ik geen auto heb. Iemand ervaring mee wat te doen?
                                Work is the curse of the drinking class

                                Comment

                                Working...
                                X